M'n ouders wonen nu ergens anders en we hebben van het ouderlijk huis een studentenhuis gemaakt waar ik woon. Dus ik woon wel uit huis maar nog in hetzelfde huisquote:Op maandag 23 mei 2011 18:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uit huis was? Dat zit verkeerd in m'n hoofd?Dan is het misschien nog wel spannender!
Volgens mij hoef jij helemaal niet te verhuizen om nieuwe spullen te willen kopenquote:Op maandag 23 mei 2011 18:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee, is inderdaad helemaal niet handig. Ik ben er wel steeds op vooruit gegaan. Ik heb een gruwelijke hekel aan het verhuizen zelf (spullen overbrengen en inderdaad het papierwerk), dus ik ben van plan na de 5e keer verhuizen voorlopig even te stoppen
. Ik vind het wel altijd leuk om in een nieuwe ruimte te zitten, het opnieuw in te richten en weer nieuwe spullen te kopen (dat doe ik op een of andere manier altijd als ik ga verhuizen
).
Wat handig!quote:Op maandag 23 mei 2011 18:57 schreef morgane het volgende:
[..]
M'n ouders wonen nu ergens anders en we hebben van het ouderlijk huis een studentenhuis gemaakt waar ik woon. Dus ik woon wel uit huis maar nog in hetzelfde huis
Kloptquote:Op maandag 23 mei 2011 18:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij helemaal niet te verhuizen om nieuwe spullen te willen kopen
Tuurlijk joh, gewoon nóg meer kopen. Hoe fucking groot is jouw spaarrekening?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt. Maar soms kun je spullen alleen kopen als je gaat verhuizen, omdat je er op dit moment geen plek voor hebt
.
Ik heb/had best prima huisgenootjes, maar vind het erg fijn om de keuken/badkamer/wc niet meer te hoeven delen straks.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:04 schreef morgane het volgende:
Het is een handige oplossing jaook omdat ik het zelf lastig vond om een kamer te vinden, en m'n ouders nu buiten Nijmegen wonen. Maar het delen van de keuken enzo ben ik nu inderdaad ook wel zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Wij betalen minder dan eerst, en ik vond het leuk om huisgenoten te hebben... maar na 5 jaar was ik het wel zat... Heb genoeg vrienden die ik nog dagelijks zie enquote:Op maandag 23 mei 2011 19:12 schreef AMDB het volgende:
Ben ik de enige die liever een huis met gedeelde shit heeft? Niet alleen qua prijs maar ook omdat je mensen dan gewoon vaker tegen komt. Hoort er toch een beetje bij hè.
Klopt, maar dan moet je het wel hebben. De afgelopen maanden waren te duur voor mijquote:
Omdat de voorverkoop eerder gestart is...en dus mensen pas later door hadden dat het al eerder uitverkocht was!quote:Op maandag 23 mei 2011 19:28 schreef swarmahoer het volgende:
had ik maar een stuk of 50 emporiumkaarten gekocht, iedereen wil ze hebben ineens
waarom bedenken mensen dat toch niet gewoon op tijd
Leuk! The Big Bang Theory is leukquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
Ik vermoed dat ik nog heel wat afleveringen kan kijken. Misschien ben ik wel net op schema zodra de zomerstop voorbij is
.
Ik heb het binnen 2 weken allemaal gekekenquote:Op maandag 23 mei 2011 20:23 schreef Rituals het volgende:
Ik vermoed dat ik nog heel wat afleveringen kan kijken. Misschien ben ik wel net op schema zodra de zomerstop voorbij is
.
Uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2011 20:36 schreef Rituals het volgende:
Nog iemand in dit topic die gaat samenwonen!![]()
. Leuk voor jullie. Ook in Nijmegen?
Wat burgerlijk zegquote:Op maandag 23 mei 2011 20:34 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Leuk! The Big Bang Theory is leuk
Ik doe ook even een duit in het zakje: er is een kans daten ik viavia vanaf augustus ook samen een plekje hebben
Nog even alles uitzoeken en kijken of het lukt, maar zou heel fijn zijn!
Was inderdaad wel gezelligquote:
Mja de moeder van mijn moeder is al dood sinds mijn moeder 6 was en opa is nooit hertrouwd of iets. En mijn andere oma is overleden in 95. Maar die opa is heel erg stil en teruggetrokken..quote:Op maandag 23 mei 2011 22:46 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt ze iig nog om op deze leeftijd mee te praten, de mijne waren volgens mij allemaal rond mn 12e ofzo al dood, k had er nog een boel van willen leren
Pics?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef 1layoutss het volgende:
heey heey
Ik ben Tess en ik zoek een studenten kamer in nijmegen en onstreken. ik ben toekomstig student aan de HAN nijmegen en ga daar toegepaste psychologie studeren. verder zijn mijn hobbies dansen en kunstschaatsten en ben ik altijd wel in voor een feestje , hapje of drankje
Het budget ligt rond de 300-350 euro, verder zijn huisgenootjes geen enkel probleem ( eerder graag zelfs )
dus heb jij nog een leuke kamer over.. stuur dan een pb ^^
groetjes Tessa
Hi Tessquote:Op maandag 23 mei 2011 23:02 schreef 1layoutss het volgende:
heey heey
Ik ben Tess en ik zoek een studenten kamer in nijmegen en onstreken. ik ben toekomstig student aan de HAN nijmegen en ga daar toegepaste psychologie studeren. verder zijn mijn hobbies dansen en kunstschaatsten en ben ik altijd wel in voor een feestje , hapje of drankje
Het budget ligt rond de 300-350 euro, verder zijn huisgenootjes geen enkel probleem ( eerder graag zelfs )
dus heb jij nog een leuke kamer over.. stuur dan een pb ^^
groetjes Tessa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ yash, ik ga nog regelmatig naar men opa en oma, maar merk dat ze nu toch wel echt ouder beginnen te worden. Opa is net 79. Mja durf er niks over te zeggen, paar jaar terug dachten we al van dit kan zo over zijn.
Even wat anders, waarom in die reclame van Zalanda, censureren ze wel de mooie borsten en laten ze de moobs gewoon in beeld![]()
ik ken nog een coole bbqlocatie aan een eenrichtinsstraat! je moet wel oppassen, want gister zijn er 5 mensen neergeschoten met een luchtbuksquote:Op maandag 23 mei 2011 23:06 schreef 1layoutss het volgende:
oh en nog ff een leuke nijmegen tip voor lekker griek, de Dionisos op de bloemen weg , vlak bij t centrum altijd lekker daar:)
14 kquote:
ik heb best een mooi getal zie ik netquote:
daar zit ik ook echt op te wachten ofzo -.-"....quote:Je hebt niet eens een fobo Tessa, zo hosselt swarmi je toch nooit .
Collega van mij heeft gister net zitten zoeken. Voor 220 euro had hij een heel goede prijs/kwaliteit verhouding voor een nieuw moederbord, processor en geheugen (wel 'maar' 4 gb, maar ok). Dan hoef je alleen nog een andere videokaartquote:Op dinsdag 24 mei 2011 01:17 schreef Swine het volgende:
Verdomme de gehele dag me bezig laten houden met mijn pc en een mogelijke opvolger daarvan.
Al langere tijd zo nu en dan onbegrepen BSOD gekregen, maar gisteravond was het kermis. Hij bleef maar reboot op reboot geven wanneer de boel in normale modus opstartte. Bij het laden met desktop al in beeld sprong hij weer op blauw met een error: An attempt was made to execute to non-executable memory.
Nu halve dag op veilige modus mezelf scheel zitten staren (want: kutresolutie op 27 inch) en de geheugenreepjes om en om eruit om te kijken of dat verbetering gaf; niet dus..
Toen de geniale ingeving gekregen om een systeemherstel uit te voeren; dat hielp wel.
Nu weer in normale modus met volle geheugen en nog maar één keer gecrasht tussendoor (geloof ik).
Maar nu op naar een nieuw systeem, want hier heb ik geen zin meer in. Ik kan hier niet meer bepaald mee uit de voeten (beperkingen videokaart, snelheid en geluidsproductie).
Ben wat zaken aan het samen stellen, maar gebrek aan verstand van zaken doet mij heel veel laten lezen over veels te suffe materie welke ik toch niet eens wil begrijpen.
Ik heb een begin en als ik wat meer op papier heb kan iemand mij misschien mogelijk nog helpen met wat adviezen danwel aanpassingen![]()
En nu slapen, want het is echt wel te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |