Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik vind dat slechte nummer Mr Saxobeat superlekker
Ga gezellig samen met je broertje uitquote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...ik moet 'm nog veel bijbrengen in die paar maand dat ik hier nog woon![]()
.
Nou, de eerste tip heeft hij nu vast al binnen.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...ik moet 'm nog veel bijbrengen in die paar maand dat ik hier nog woon![]()
.
Als je wat meer dan 'een beetje' hebt gedronken en zoquote:Op zondag 22 mei 2011 02:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahanaja we spraken nogal hard
. Wat zou daar niet chill aan zijn??
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja.SensatiemakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik vind dat slechte nummer Mr Saxobeat superlekker
quote:
Zou niet best zijn als mijn ouders me altijd zouden ophalenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:14 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hahanaja we spraken nogal hard
. Wat zou daar niet chill aan zijn??
Dat kun je beter andersom doenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als mijn ouders me altijd zouden ophalen.
Alhoewel, meestal als ik een feestje geef, ben ik alsnog stomdronken zodra m'n ouders thuiskomen. Terwijl ik me best kan inhouden bij anderen
.
Ja zodra die 16 wordt krijgt hij van mij een krat pils en neem ik 'm mee naar een hardstylefeestquote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ga gezellig samen met je broertje uit.
Haha, die denken nu vast dat je altijd zo bent.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Zou niet best zijn als mijn ouders me altijd zouden ophalen.
Alhoewel, meestal als ik een feestje geef, ben ik alsnog stomdronken zodra m'n ouders thuiskomen. Terwijl ik me best kan inhouden bij anderen
.
Men rijdt met mij mee.. ah dat maakt mij niet uitquote:Op zondag 22 mei 2011 02:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je wat meer dan 'een beetje' hebt gedronken en zoEn sowieso, minder gezellig met fietsen.
Zo en zo, bier pils noemenquote:Op zondag 22 mei 2011 02:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja zodra die 16 wordt krijgt hij van mij een krat pils en neem ik 'm mee naar een hardstylefeest!
Kloptquote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt.
Staan kotsen in de keuken met je moeder d'r naast...wordt ze niet zo blij van.
ik corrigeer mezelf: wel meer dan 'eens'quote:Op zondag 22 mei 2011 02:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]ik heb ook wel eens thuis gekotst, maar dan was dat na afloop van een ander feestje. En in de wc
Kloptquote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, die denken nu vast dat je altijd zo bent.
Of in de badkamer, met bloed aan de muur omdat ik mijn knokkels in de poort open hebt gehaald. En ook de eerste keer dat ze me dronken zag. Major wtfquote:Op zondag 22 mei 2011 02:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt.
Staan kotsen in de keuken met je moeder d'r naast...wordt ze niet zo blij van.
Pilsquote:
De laatste keren waren bij mij allemaal van de drank. De laatste keer dat ik echt ziek was en moest kotsen, is al heel lang geleden...quote:Op zondag 22 mei 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb nog nooit gekotst van teveel zuipen.
Wel eens van garnalen bijvoorbeeld.
Haha, typisch voor een moeder.quote:Op zondag 22 mei 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. M'n ma zegt altijd als ik uitga: niet te veel drinken hè! Maar gelukkig gelooft ze me de volgende dag wel als ik zeg dat ik niet veel heb gedronken
.
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Of in de badkamer, met bloed aan de muur omdat ik mijn knokkels in de poort open hebt gehaald. En ook de eerste keer dat ze me dronken zag. Major wtf!
quote:Op zondag 22 mei 2011 02:20 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zou ik als ouder echt 'WTF' denken.
Ja een keer had ik een gescheurde spijkerbroek en zat ik onder het bloedquote:Op zondag 22 mei 2011 02:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Of in de badkamer, met bloed aan de muur omdat ik mijn knokkels in de poort open hebt gehaald. En ook de eerste keer dat ze me dronken zag. Major wtf!
Mijn record staat op 13. Maar dat was dan partybier waarschijnlijk; eindexamenfeestquote:Op zondag 22 mei 2011 02:21 schreef DidoCarthago het volgende:
Hoe belachelijk veel drinken jullie dan wel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |