Dit zijn geen argumenten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je kijkt naar het nieuws: hoe vaak wordt er gemeld dat een allochtoon is opgepakt?
Hopakee: conclusie.
Nooit gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar komen ze niet mee weg. Daar worden ze voor bestraft.
Dat dus, slaat nergens op.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze is jouw hart groen. Bewijs maar dat het niet zo is.
Haha you just made me laughquote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze is jouw hart groen. Bewijs maar dat het niet zo is.
Het is gewoon zo dat momenteel heel veel mensen de straffen te laag vinden, ik ook. Dat is een gevaar voor de rechtsstaat, omdat mensen (ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
Dat zegt niets over hun straffen en de zwaarte daarvan.
Vluchten is voor mensen die hun gelijk niet kunnen halen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, dit is enkel herhalen en argumenteren op basis van 'eigen ervaringen'.Heb ik niet zoveel mee.
Doei.
Andere stelling, zelfde redenatie. Leuk hčquote:
Veel 'Marokkanen' zijn gewoon in Nederland geboren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
Sowieso: als je hier komt wonen, waarom gedraag je dan niet gewoon? Als je hier alleen maar komt om mensen in elkaar te beuken omdat ze je niet aanstaan, dan hoor je hier gewoon niet thuis en mag je ergens anders (lees: in je eigen land) mensen beuken.
Welterustenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, dit is enkel herhalen en argumenteren op basis van 'eigen ervaringen'.Heb ik niet zoveel mee.
Doei.
Ja maar het punt is nou juist dat de allochtonen veel minder worden opgepakt dan Nederlanders. Zij komen overal mee weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat momenteel heel veel mensen de straffen te laag vinden, ik ook. Dat is een gevaar voor de rechtsstaat, omdat mensen (ik niet) dan eerder geneigd zijn tot eigenrichting. De straffen moeten echt hoger worden en die hoge straffen moeten dan ook echt opgelegd gaan worden, zowel bij autochtone criminelen als bij allochtone criminelen. Dan hebben mensen weer het gevoel dat de rechtspraak daadwerkelijk rechtvaardig is.
Rechters weigeren maximum straffen op te leggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat momenteel heel veel mensen de straffen te laag vinden, ik ook. Dat is een gevaar voor de rechtsstaat, omdat mensen (ik niet) dan eerder geneigd zijn tot eigenrichting. De straffen moeten echt hoger worden en die hoge straffen moeten dan ook echt opgelegd gaan worden, zowel bij autochtone criminelen als bij allochtone criminelen. Dan hebben mensen weer het gevoel dat de rechtspraak daadwerkelijk rechtvaardig is.
BI, LA & EN no problem?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja ik probeer het wel.. daarom ga ik morgen weer lekker natuurkunde oefenen.
Dan moeten ze ook leven volgens onze normen en waarden, waarin homo's over het algemeen worden geaccepteerd.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Veel 'Marokkanen' zijn gewoon in Nederland geboren.
Van alleen cijfers leer je niet wat de normen en waarden van die mensen zijn. Ik ken genoeg moslims die homo's accepteren.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook leven volgens onze normen en waarden, waarin homo's over het algemeen worden geaccepteerd.
Welterusten, no hard feelingsquote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
Doei.
Ik ken ook genoeg Nederlanders die homo's niet accepteren, maar zij beuken hen er niet op los.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Van alleen cijfers leer je niet wat de normen en waarden van die mensen zijn. Ik ken genoeg moslims die homo's accepteren.
Precies. En dat is dit kabinet nu dus ook aan het doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:45 schreef TMartina het volgende:
[..]
Rechters weigeren maximum straffen op te leggen.
Laatst nieuwsitem. Dat is ook het enige wat de overheid kan doen; Maximumstraffen verhogen.
Jawel ik moet bijna alles van bio nog en latijn alles. Grieks ook.... maar grieks en latijn zijn extra. Engels oefen ik 1 examen (vind leesteksten erg moeilijk, maar heb het afgelopen jaar redelijk wat teksten gedaan). Eerst natuurkunde morgen, dan nog even Grieks en bio.quote:
Je zou dus al die rechters rechts moeten maken wil je profit hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. En dat is dit kabinet nu dus ook aan het doen.
Oh, ik las verkeerd. Je kunt de minimumstraffen verhogen, en dát zijn ze nu aan het doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. En dat is dit kabinet nu dus ook aan het doen.
Er bestaan geen minimum straffen atm in nederland.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Oh, ik las verkeerd. Je kunt de minimumstraffen verhogen, en dát zijn ze nu aan het doen.
Bijna alle rechters zijn linksquote:Op zondag 22 mei 2011 01:48 schreef TMartina het volgende:
[..]
Je zou dus al die rechters rechts moeten maken wil je profit hebben
Bio van havo was bijna alleen maar toepassingquote:Op zondag 22 mei 2011 01:49 schreef DidoCarthago het volgende:
Heb wel het idee dat ik van bio nog veel weet van de schoolexamens. En ik las in de krant dat de bio-examens niet meer erg op feitenkennis berusten, dus denk dat de stof doornemen om op te frissen en dan oefenen goed moet zijn
.
Dat betekent niet dat zij het allemaal wel doen. Maarre.. ik heb even geen zin om hierover te discusseren, dus ik houd erover op. Iedereen heeft recht op een eigen mening en ik ben het toevallig niet eens met die van jou.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken ook genoeg Nederlanders die homo's niet accepteren, maar zij beuken hen er niet op los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |