Homo's in elkaar slaan ook, maar daar komen ze mee weg.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het is in strijd met talloze wetten. Is dat genoeg?
Nee, dat bewijst niets.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel. Het bewijst dat Marokkanen niet/zelden worden aangepakt. Meer Nederlanders.
Aha. Ik vind mishandeling (en zeker voortkomend uit haat) een zeer zwaar vergrijp, maar goed. Daarom was ik dus verbaasd.quote:
Nou, ik denk toch echt dat mijn maatschappijwetenschappen boek, 'Criminaliteit & Rechtsstaat', niet om liegt. Daarin staat duidelijk dat allochtonen meer delicten plegen dan Nederlanders.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat bewijst niets.Je hebt pas bewijs als je de misdaden en vervolgden naast elkaar zet op basis van afkomst. Met straf. Dan pas kun je vergelijken.
Ja ik probeer het wel.. daarom ga ik morgen weer lekker natuurkunde oefenenquote:Op zondag 22 mei 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon er voor gaan
Hoewel, dat is mijn instelling bij Bio, La en EN
Dat zegt niets over hun straffen en de zwaarte daarvan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, ik denk toch echt dat mijn maatschappijwetenschappen boek, 'Criminaliteit & Rechtsstaat', niet om liegt. Daarin staat duidelijk dat allochtonen meer delicten plegen dan Nederlanders.
En als je kijkt naar het nieuws: hoe vaak wordt er gemeld dat een allochtoon is opgepakt?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat zegt niets over hun straffen en de zwaarte daarvan.
Nee, daar komen ze niet mee weg. Daar worden ze voor bestraft.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Homo's in elkaar slaan ook, maar daar komen ze mee weg.
Bij deze is jouw hart groen. Bewijs maar dat het niet zo is.quote:
Haha, wtf.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Snuf. het volgende:
Hier hadden ze zo een marrokaantje uit mijn klas (basisschool) opgepakt op de dag dat hij 18 werd voor diefstallen, autorijden onder de 18 vernielingen etc.
Fucking epischHij had al zovaak iets gedaan en pakten ze hem op en gelijk weer vrij omdat ie nog te jong was. Gaan ze op zijn verjaardag naar zijn huis om hem op te pakken
Dit zijn geen argumenten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je kijkt naar het nieuws: hoe vaak wordt er gemeld dat een allochtoon is opgepakt?
Hopakee: conclusie.
Nooit gezien.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, daar komen ze niet mee weg. Daar worden ze voor bestraft.
Dat dus, slaat nergens op.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze is jouw hart groen. Bewijs maar dat het niet zo is.
Haha you just made me laughquote:Op zondag 22 mei 2011 01:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Bij deze is jouw hart groen. Bewijs maar dat het niet zo is.
Het is gewoon zo dat momenteel heel veel mensen de straffen te laag vinden, ik ook. Dat is een gevaar voor de rechtsstaat, omdat mensen (ik nietquote:Op zondag 22 mei 2011 01:41 schreef Dastan het volgende:
Dat zegt niets over hun straffen en de zwaarte daarvan.
Vluchten is voor mensen die hun gelijk niet kunnen halen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:44 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, dit is enkel herhalen en argumenteren op basis van 'eigen ervaringen'.Heb ik niet zoveel mee.
Doei.
Andere stelling, zelfde redenatie. Leuk hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |