Vrijheid van meningsuiting bij belediging en haatzaaiing is een grijs gebied. Ik vind uitschelden te ver gaan, terwijl afkeuring best mag.quote:
Nee, ik heb een moslim dat ook nog nooit zien doen. Je kan niet ontkennen dat er in het verleden ook gevallen zijn geweest waarin een Christen dat wel heeft gedaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ooit een Christen een homo in elkaar zien rammen?
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb een moslim dat ook nog nooit zien doen. Je kan niet ontkennen dat er in het verleden ook gevallen zijn geweest waarin een Christen dat wel heeft gedaan.
Ik bedoel een gelovige die tegelijk debiel is want niet iedere gelovige is debielquote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef TMartina het volgende:
[..]
Is dan een gelovige gelijk debiel
Of bedoel je een gelovige die ook tegelijk debiel is?
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.
Haha. Je hoort het morgenavond welquote:Op zondag 22 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
@ Flitskikker; gogogo! 8 is het mooiste ja.
@ TMartina: andersom werkt het wel een beetje; ik kan door Latijn toch een beetje de grote lijn van Italiaanse tekst volgen.
vergeet niet dat Nederlanders op dat standpunt voorlopen op de rest van de globe.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel tijd om dat echt te beschouwen als 'achterlijk'. Nu willen veel mensen dat niet doen omdat dat intolerant is en blablabla. Het is gewoon achterlijk als je vrouwen en homo's minder vindt, klaar. Maar goed, het mag uiteraard wel. Zolang je er niet naar gaat handelen en de wet overtreedt.
Eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook achterlijk, maar ja, wie ben ik om zulke gedachten te verbieden? Dat zou een verkeerde zaak worden.
Handen niet thuishouden heb ik ook nooit verdedigd. Ik vind jouw maatregel enkel te ver gaan.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.
Eens.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je zulke gedachten niet mag hebben. Iedereen zijn eigen mening natuurlijk, maar hou dan gewoon godverdomme je handen thuis. Laat iedereen in zijn eigen waarde. Punt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
held. Je moet idd van je zwakheden proberen om te buigen naar positieve kanten.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:33 schreef Snuf. het volgende:
Buitenlanders moeten gewoon accepteren dat ze minder zijn
Waarom? In 'hun' land worden homo's ook gehaat. Kunnen ze daar verder op homo's haten. Niet hier.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Handen niet thuishouden heb ik ook nooit verdedigd. Ik vind jouw maatregel enkel te ver gaan.
Je hebt echter zelf behalve 'straffen' niets beters genoemdquote:Op zondag 22 mei 2011 01:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Handen niet thuishouden heb ik ook nooit verdedigd. Ik vind jouw maatregel enkel te ver gaan.
Waarom? Omdat het nergens op slaat om tweede- of zelfs derdegeneratieallochtonen op grond van zulke kleine misdrijven de Nederlandse nationaliteit af te nemen. Dat is waanzin.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? In 'hun' land worden homo's ook gehaat. Kunnen ze daar verder op homo's haten. Niet hier.
Ja, maar ik zie steeds weer dat de Marokkanen ermee weg komen.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef TMartina het volgende:
[..]
Daarom is het ook verboden. Alleen de staat heeft het monopoly derop.
Nee, dat heb je niet bewezen. Een persoonlijk lulverhaaltje is geen bevestiging of bewijs.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je hebt echter zelf behalve 'straffen' niets beters genoemd
En we hebben al bevestigd dat daar niets van terechtkomt
Maar dan zijn al die miljoenen ontwikkelingshulp tevergeeftquote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef Snuf. het volgende:
Het wordt sowieso eens tijd dat we Afrika en het middenoosten bombarderen met waterstof bommen.
- Minder mensen -> voedselprobleem weg
- Geen oorlog meer met die paupers daarzo en alles
- We kunnen van het midden oosten onze vuilnisbelt maken
Volgens mij is dat vooral gevoelsmatig en onjuist.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie steeds weer dat de Marokkanen ermee weg komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |