Kom je nu weer met de cads en de dads?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Val je op het feit dat hij aan drugs alcohol en vreemdgaan doet, of val je op het feit dat hij spontaan en gezellig is en ook nog veel durft en veel lef heeft?
...quote:
Dit. Dat is gewoon vrouweigenquote:
Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?
Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja graag. Wel belangrijk om dat soort details te weten bij de vraag wat je nu moet.
Haha ik wilde eerder al posten in before ... Over cads en dads. Maar goed. De toepasselijkheid ervan is nochtans voor de hand liggend.quote:
Hey, je hebt een redderscomplex of niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:22 schreef Avise het volgende:
[..]
Uhh drugs, psychische problemen, thuisproblemen, schoolproblemen, borderliner, depressies, vreemdgaan, alcoholproblemen, automulitatie.
Zo goed? Tenminste dit is mijn ex in zo weinig mogelijk woorden
Dat klonk wel een beetje bitter.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:53 schreef Retronix het volgende:
Hahahahaah, sorry hoor Avise, maar ik heb me in elk geval niet voor niets hier ingeschreven!
Maar even serieus.. Het vriendinnetje van mijn bovenbuurjongen krijst al drie jaar als haar niet werkende, drugs gebruikende, zuipende en slaande vriend thuis komt, als ie al thuis is, anders krijst ze alleen als ze hem aan de telefoon heeft(als ie opneemt..).
Verder heeft mijn onderbuurjongen, die net zo is, en zelfs met zijn vuistje naar mij durfde te zwaaien toen ik hem uitlachte(maar uiteindelijk niks deed) ook een hele leuke vriendin, die hem tegenhield toen hij me aan het bedreigen was.
Dus nee, er is niks mis met je. Het is vrij normaal dat je op gedragsgestoorde en negatieve psychopaten valt. En die verhaaltjes over mijn buren zijn echt, dat gebeurt hier serieus..
Misschien moet je gewoon eens een andere nemen die je wat harder slaat, verkracht en prostitueert om het spannend, gezellig en leuk te houden?
Sterkte meid..!
Valt mee, ik spoel het weg met roséquote:
Wilde drugsseksnachtenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:56 schreef El_Matador het volgende:
Als ik drugs gebruik wil ik zoveel mogelijk lieve, geile, knuffelende dan wel dampende seks.
Wat gebruiken die ex en die huidige "vlam" van je? Ketacocamine?
Heeerlijk!quote:
Mag ik zo vrij zijn om u een aantal vragen te stellen? Hier komen mijn vragen:quote:Op zondag 22 mei 2011 00:07 schreef Avise het volgende:
Ik weet niet waarom maar het trekt me aan. Mijn ex was fout, drugs alcohol en vreemdgaan.. Do I need to say more?
En nu begin ik ook al een beetje verliefd te worden op een zelfde soort jongen. Ook zo'n roekeloos geval enzo.
Ik weet niet waarom zoiets me aanspreekt... Ik wil het ook helemaal niet maar je houd het ook niet echt tegen.... denk ik?
Heeft iemand dit ook? en hoe ga je daar mee om? Kijk je door mensen heen soms of ..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |