Ik weet je te vinden.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Die remix van Headhunterz - Music made me addicteerste hardstyle-nummer en ze branden door
Ja altijd leuk rukkers zien! Heerlijk savonds op de bank, bakje chips erbij allesquote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om op Chatroulette te gaan, maar dat is zo saai in je eentje/
Ja, vertel dan?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Flitskikker het volgende:
Hé hé. Wat is het verschil tussen een vrachtwagen met bowlingballen, en een vrachtwagen met dode baby's?
Dat jij dat nou daarvoor gebruikt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja altijd leuk rukkers zien! Heerlijk savonds op de bank, bakje chips erbij alles
had vandaag weer 1tje met vercrackt filterquote:
echt kansloos vind ik datquote:
O, ik rook zonder filter, dus die problemen heb ik nooit.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:03 schreef leeell het volgende:
[..]
had vandaag weer 1tje met vercrackt filter
dan heb je van die "hete" rook en dan inhaleer je brandt je hele keel dicht, zo een zit er soms tussen
fucking vaag
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef yosander het volgende:
Bij feestjes thuis een laptop met Chatroulette midden in de kamer zettenda's baas.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, ik rook zonder filter, dus die problemen heb ik nooit.
Dicks everywhere :pquote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef yosander het volgende:
Bij feestjes thuis een laptop met Chatroulette midden in de kamer zettenda's baas.
Doe de smatjes de greotjens van mijquote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef Joosterd het volgende:
Jongens ik ga nog even naar het Cafe...![]()
Zie jullie morgen wel weer verschijnen.
Was het trouwens "bam" of opeens gestoor?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:03 schreef strontboer het volgende:
[..]
M'n eigen 2.1 setje is kwalitatief nog beter
Doe ik .quote:
Hoezo dat? Ik gebruik het niet om nieuwe mensen te leren kennen of naakte mensen op te zoeken.quote:
Chicks blijven dan altijd kijken, alleen dan komt er iemand met z'n dronken kop d'r voor en dan klikken ze je wegquote:
En vervolgens een trauma van een 78-jarige man die ligt te rukken krijgen? Nee dankjequote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef yosander het volgende:
doe wel eens shag in marlboro filter (lege filterhulzen om te vullen jeweets)quote:
Nee niet daarvoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Waarom wel danquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik gebruik het niet om nieuwe mensen te leren kennen of naakte mensen op te zoeken.
waarvoor danquote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik gebruik het niet om nieuwe mensen te leren kennen of naakte mensen op te zoeken.
Nee, dit wordt het hem niet. De groeton.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, vind ik vies. Zonder filter is beter.
Ezellquote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon op die site zijn grappig om mee te praten.
Dan kun je nog beter op Fok zitten, daar zie je hun harde plasser in ieder geval nietquote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon op die site zijn grappig om mee te praten.
Daarom ga je dus Arabisch studerenquote:
Dat pakje. Zonder filter.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat moet ik precies zien op een kameel na?
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was het trouwens "bam" of opeens gestoor?
even halen, hebben ze die overal dan?quote:
Ineens ging de muziek uit (vervolgens een hele hoop gevloek van onze kantquote:Op zondag 22 mei 2011 00:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was het trouwens "bam" of opeens gestoor?
Denken dat iedereen op Chatroulette zijn plassertje laat zien.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter op Fok zitten, daar zie je hun harde plasser in ieder geval niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |