Ja, he? Gezellig inderdaad. Goede bezigheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef leeell het volgende:
[..]
idd, vandaag weer kkveel op werk
wel altijd gezellig dan
succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt veel uitgevoerd, maar ik heb een nieuw plannetje. Vroeg naar bed en vroeg opstaan.
Je weet mij te bereiken.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Dit ga je niet menenIK ZIT GVD DAT HELE TOPIC MEE TE POSTEN, GA IK EFFE M&M'S HALEN
IK HAAT MIJN LEVEN
de eerste van de dagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, he? Gezellig inderdaad. Goede bezigheid.
Bohhh je hebt de fipo van de 90ste SC niet, da's wel slecht iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Dit ga je niet menenIK ZIT GVD DAT HELE TOPIC MEE TE POSTEN, GA IK EFFE M&M'S HALEN
IK HAAT MIJN LEVEN
Zo en zo moet ik die van deel 100 hebbenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Bohhh je hebt de fipo van de 90ste SC niet, da's wel slecht idd
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op kerstgala waren de speakers doorgebrand. Hele avond naar fucked-up speakers moeten luisteren. Jammer genoeg had ik niet m'n oordoppies bij me, want dan had ik m'n eigen muziek opgezet
Wat draaiden ze? JB?quote:Op zondag 22 mei 2011 00:00 schreef strontboer het volgende:
Bij ons op kerstgala waren de speakers doorgebrand. Hele avond naar fucked-up speakers moeten luisteren. Jammer genoeg had ik niet m'n oordoppies bij me, want dan had ik m'n eigen muziek opgezet
87quote:
Zo en zo bazig inderdaad.quote:
Ze hebben iets te compenserenquote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef emzor1994 het volgende:
waarom is er zo'n rivaliteit om de fipo te hebben?
Omdat ik altijd win en iedereen probeert even fipo hunt baas te zijn als ik maar het lukt niet zo vaakquote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef emzor1994 het volgende:
waarom is er zo'n rivaliteit om de fipo te hebben?
Ik zal er proberen te zijn martijn.!quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat ik altijd win en iedereen probeert even fipo hunt baas te zijn als ik maar het lukt niet zo vaak
nee ik zeg het voor jan lulquote:
zeker met shag, kankerdizzyquote:Op zondag 22 mei 2011 00:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nog voordat je iets gegeten hebt zijn de eerste trekjes geweldig, maar daarna niet meer.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef leeell het volgende:
[..]
nee ik zeg het voor jan lul
[..]
zeker met shag, kankerdizzy
Je weet wel wat ik bedoel.quote:
aandachtshoerquote:Op zondag 22 mei 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om op Chatroulette te gaan, maar dat is zo saai in je eentje/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |