oja gossip girl kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Henkie94 het volgende:
Ik download iets van 4.7 GB met 20 kb/s.
Blairquote:
Huhhhuhhhuhhh, waar ben je dan? Welk seizoen alles? Want ik loop ook achter.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blair
Ik loop zo fucking achterMn zusje en vriendin helemaal verhalen over hoe zielig season finale was
Ja 2 pasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Huhhhuhhhuhhh, waar ben je dan? Welk seizoen alles? Want ik loop ook achter.
welke episode?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 2 pas_! En vraag me niet welk episode
Hihi, oh. Kan gebeuren. Dan ben ik wel iets verder, haha.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja 2 pas_! En vraag me neit welk episode
quote:
Jij bent bij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, oh. Kan gebeuren. Dan ben ik wel iets verder, haha.
Precies.quote:
Veel gegeten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
Ik voel me echt zo opgeblazen als Juicyhil aan een gasfles[ afbeelding ]
Dikzakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
haha wereldbolquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, iets gegeten waar ik niet tegen kan en dan zwel ik op
Goed. En met linedancechick?quote:
Wrm boos danquote:
Pinda's?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, iets gegeten waar ik niet tegen kan en dan zwel ik op
Had je mijn coördinaten nog gekregen kuzco?quote:
Nee, helaas niet. Maar dat is niet je schuld, dralion, het is vast KPN die achter deze communicatiestoornis zit! Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Had je mijn coördinaten nog gekregen kuzco?
Staat hier helemaal vol met berenklauwen
Wij hebben aardbeitjes in huissssquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
krijg je al honger ?![]()
edit: sorry voor het grote plaatje![]()
[ afbeelding ]
Bohhhh aardbeienquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adres?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhhh aardbeiendaar kun je me ' s nachts wakker voor maken
![]()
Ik ga nog wel naar school, maar niet echt druk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja goed, ik mis je wel hoor een beetje.Wat doe je nu? Nog steeds druk met school?
's nachts. flippie slaapt. *belt naar flippie* hoi ik heb aardbeien. *flippie boos*quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bohhhh aardbeiendaar kun je me ' s nachts wakker voor maken
![]()
Dan wel jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
's nachts. flippie slaapt. *belt naar flippie* hoi ik heb aardbeien. *flippie boos*
Lekkah.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wel jaBen ik even blij dat je mijn nummer niet hebt
![]()
Behalve als je ze komt brengen, dan houd ik van je.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KPN ook altijdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Maar dat is niet je schuld, dralion, het is vast KPN die achter deze communicatiestoornis zit! Daar twijfel ik niet aan.
Graag ontvang ik de coördinaten alsnog, dan vang ik de berenklauwen volgende week.
je kunt beter aan mensen die je niet haten, vragen waarom ze je niet hatenquote:
Je vaste adressen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haat je niet, alleen fokkers hoeven mn adres niet te weten
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef K-Cash het volgende:
[..]
je kunt beter aan mensen die je niet haten, vragen waarom ze je niet haten
Precies. In meeste gevallen handig.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:25 schreef Omdatappel het volgende:
Flips wil graag anoniem blijven tochh.
Boefje.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
Je hebt 20 notes gekregen van onze moderators.
2 erbij.
Ik hou van notesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:27 schreef Henkie94 het volgende:
Je hebt 20 notes gekregen van onze moderators.
2 erbij.
Ik hou van noten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik hou van noten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Bedankt hiervoor, ik zal zien wat ik ermee kan doen. Volgende week ben ik er vast wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
KPN ook altijd
Hier aan de rechter kant van de weg staat het vrij vol, met grote maar ook met wat kleinere berenklauwen
Wanneer ben je weer in groningen dan?
Nee geen eieren meer, heb nu groep 1-2 hé.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:20 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ga nog wel naar school, maar niet echt druk.
Voor de rest is het erg rustig in m'n leven.
Jij speelt nog steeds met eieren op de basisschool?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik hou van noten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |