overdag leren doe ik bijna nooitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef AchmedJan het volgende:
Volgens mij leren jullie allemaal s'nachts ofzo
Sommige, zoals Etsu zie ik alleen maar hier
Half. Lijkt me wel leuk om eens te doen. Alleen worden dat gejatte vocals want ik kan niet zingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Al eens met vocals gekloot?
Ik leer gewoon 's middags hoor. En 's nachts slaap ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef AchmedJan het volgende:
Etsu leert niet voor CE's. CE's leren van Etsu.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef AchmedJan het volgende:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Etsu leert niet voor CE's. CE's leren van Etsu.
gewoon niets doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:13 schreef AchmedJan het volgende:
ik ook.. slaap uit tot 11 uur, ga om 12 uur leren beetje pauze tussendoor.. stop uiterlijk om 8 uut s' avondsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik leer gewoon 's middags hoor. En 's nachts slaap ik.Om 1 uur dan. en 's Avonds leer ik niet. en 's Morgens slaap ik uit.
Dit is geen Soviet Russia.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Btw, thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Klinkt lekker!
Al eens met vocals gekloot?
Het word tijd dat ze dat een keer voor mij doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij weer hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://thuisserver.net/fo(...)um=115&tab=tab_table
Dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
Leren is ook niet nodig bij de CE's, want het is vrijwel alleen maar inzicht en naai-vragen. Dus leren heeft gewoon geen zin.
klopt..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
Leren is ook niet nodig bij de CE's, want het is vrijwel alleen maar inzicht en naai-vragen. Dus leren heeft gewoon geen zin.
Het is helemaal zelf gemaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
klinkt wel oke, maar heb geen idee wat het origineel was
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Het is helemaal zelf gemaakt.
Salute = Groepnaam van mij een een mattie (jwz)
Emviate = Mijn eigen artiestennaam ()
ewa emviatequote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar 1 vak waarbij ik mijn GR gebruik :pquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef AchmedJan het volgende:
klopt wel inderdaad, daarom mag je ook bij al die vakken alles in je GRM zetten
ik zag readioedit, dus nam aan dat het gedeeltelijk geript wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:16 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |