Onderzoeken van oorzaak, gevolgen en de betekenis ervan. Wel leuke studie. Komt veel WiA terug, wat ook extra leuker maakt.quote:
Oh ok.. maar anders kan je toch ook nog naar Zwolle ofzo? of wil je per se naar Utrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Je hebt daarvoor zelfs een decentrale selectie in Utrecht. In Utrecht melden minimaal 700 mensen zich aan voor de opleiding. Ongeveer 360 worden toegelaten...
[..]
Ik hoop het. Anders gaan we samen in deze SC huilen,
Doen we.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja. Je hebt daarvoor zelfs een decentrale selectie in Utrecht. In Utrecht melden minimaal 700 mensen zich aan voor de opleiding. Ongeveer 360 worden toegelaten...
[..]
Ik hoop het. Anders gaan we samen in deze SC huilen,
Ben aan het luisterenquote:
;')quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onderzoeken van oorzaak, gevolgen en de betekenis ervan. Wel leuke studie. Komt veel WiA terug, wat ook extra leuker maakt.
je ziet hem op camera op ons springenquote:
Ik wil naar Utrecht. Zwolle, Ede en Tilburg boeien mij nauwelijks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oh ok.. maar anders kan je toch ook nog naar Zwolle ofzo? of wil je per se naar Utrecht?
Dan is de kans dat je wordt toegelaten best groot, want ze hebben vast niet plotseling veel meer inschrijvingen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doen we.
Maar de afgelopen jaren werd iedereen toegelaten voor Criminologie, dus hoop dit jaar weer.
HCkicks zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Klinkt wel aardig voor je eerste track moet ik zeggen. Ook wel eens gekloot met FL, maar zover kwam ik nog niet
.
Heb alleen twee kicks 'ontwikkeld'.
Haha, waar was dat danquote:
Nee.. komt wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil naar Utrecht. Zwolle, Ede en Tilburg boeien mij nauwelijks.
[..]
Dan is de kans dat je wordt toegelaten best groot, want ze hebben vast niet plotseling veel meer inschrijvingen.
Aquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
Ik moet naar het kleine kamertje, maar:
A) Ik wil niet, want dan moet ik opstaan. Maar als ik niet ga, dan ga ik dood.
B) Ik moet gewoon mijn zin maken, maar dan zitten jullie 2 minuten zonder mij hier.
What to do?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak je pisflessen. Een beetje FOK!ker heeft altijd pisflessen in de buurt.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
B) Ik moet gewoon mijn zin maken, maar dan zitten jullie 2 minuten zonder mij hier.
What to do?
Ook een hardstyle. Wel een hardequote:
Ik heb wel een glas ice tea hiernaast, maar da's ook weer zo vies.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Prulez het volgende:
[..]
Pak je pisflessen. Een beetje FOK!ker heeft altijd pisflessen in de buurt.
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
What to do?
Dus als ik ga drinken, dan moet ik nog meer plassen, waardoor ik dus niet meer kan bijhouden en dus niet op tijd in dat glas kan plassen. Dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een glas ice tea hiernaast, maar da's ook weer zo vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |