Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mogen jullie bij GS een informatiebron gebruiken?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Was dat maar zo. We moeten alles uit ons hoofd kennen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we het boek mochten gebruiken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was dat maar zo. We moeten alles uit ons hoofd kennen.
Weurdenboeckquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij AK heb je de atlas, bij SK en NA Binas. Bij Eco en M&O de GRM. Bij GS niks?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Bij AK heb je de atlas, bij SK en NA Binas. Bij Eco en M&O de GRM. Bij GS niks?
Meelijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt wel handvaten doordat je de meeste vragen maakt met bronnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
In de Atlas staat heel El Nino beschreven :p en het hele köppen systeem en alle platen enzo staan erin.. dus de Atlas vind ik persoonlijk echt vet fijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.MAW ook niet.
En bij AK kan je niet veel vinden in de atlas hoor, het blijft inzicht.
True truequote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt wel handvaten doordat je de meeste vragen maakt met bronnen.
Dat wel, maar moet je de bronnen wel snappen hé.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar je krijgt wel handvaten doordat je de meeste vragen maakt met bronnen.
Daarom. Dan zouden we gewoon een 10 halen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als we het boek mochten gebruiken.
Het blijft een leuk vak hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Meelij
Gelukkig heb ik het laten vallen.
Ja, dat wel, maar het blijft zoeken en inzicht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
In de Atlas staat heel El Nino beschreven :p en het hele köppen systeem en alle platen enzo staan erin.. dus de Atlas vind ik persoonlijk echt vet fijn
Heb het nooit echt leuk gevonden. Was nooit goed in het leren van lappen tekst, vooral als het me niks interesseerde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom. Dan zouden we gewoon een 10 halen.
[..]
Het blijft een leuk vak hoor.
Klopt... Vragen worden daar natuurlijk wel op aangepast.. die examenmakers weten wel wat er in de Atlas staat.. helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar het blijft zoeken en inzicht.
Ja, daar las ik iets over vandaag. wat was het ookalweer?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand of we My Lai moeten leren voor geschiedenis?
Volgens mij wel.. My Lai is wel een belangrijke gebeurtenisquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:54 schreef Ezell het volgende:
Weet iemand of we My Lai moeten leren voor geschiedenis?
Zuiveringsacties van de Amerikanen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, daar las ik iets over vandaag. wat was het ookalweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |