quote:Ik ben ook de grondlegger van een vorm van economie die het armoedeprobleem over de gehele wereld direct kan oplossen. Lees alles daarover als u hier klikt.
quote:Ook kan ik God en een leven na de dood bewijzen en daarover kan u alles lezen als u hier klikt. Jawel ik heb revolutionaire ideeėn, leest u maar.
Ik klik pas als je me betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:42 schreef NeoLeon het volgende:
Lees alles hoe te bewijzen dat leven na de dood moet volgen: http://levennadedoodbewezen.webklik.nl/page/gods-bestaan-bewezen
Groet,
NeoLeon
Ah, is dat er zo een.quote:Ik ben ook de grondlegger van een vorm van economie die het armoedeprobleem over de gehele wereld direct kan oplossen. Lees alles daarover als u hier klikt.
quarks (daar bestaan atomen weer uit, ik trok die lijn even door namelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wel interessant.
Opzich bestaat alles uit 1 zelfde stof. Maar waar bestaat die stof dan weer uit?
Dat is iets moeilijks over oneindigheid, dat we niet kunnen bevatten met onze hersens.
oftwel lading en energiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
quarks (daar bestaan atomen weer uit, ik trok die lijn even door namelijk)
Maar waar bestaan quarks dan weer uit?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
quarks (daar bestaan atomen weer uit, ik trok die lijn even door namelijk)
Nee.quote:We hebben een vrije wil, want we kunnen kiezen wat we willen denken.
Pics?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:09 schreef TBAND het volgende:
[..]
Nee.
Denk maar eens bijvoorbeeld niet aan Jessica Alba die samen met Yvonne Strahovski naakt in een bad zit.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 01:28 schreef jeroen25 het volgende:
Waar in het periodiek stelsel staan de hersenatomen?
Wat een troep staat daar zeg, hoe verzint ie het...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:42 schreef NeoLeon het volgende:
Lees alles hoe te bewijzen dat leven na de dood moet volgen: http://levennadedoodbewezen.webklik.nl/page/gods-bestaan-bewezen
Groet,
NeoLeon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |