Tokus
[Dit bericht is gewijzigd door Tokus op 17-08-2000 19:27]
quote:Grappig critici zeggen altijd dat deel 1 het beste is en daarna deel 7. Vind ik eigenlijk ook maar die andere heb ik nog niet allemaal gezien. moet er nog 1tje geloof ik.
Op 17 augustus 2000 19:32 schreef -B.M.G- het volgende:
Een klassieker?? ik denk A nightmare on The Elmstreet.. ZIjn 6 delen van.. Heb ze allemaal gezien.. Het deel 1 is een kut deel.. Maar je moet hem wel zien anders snap je de hele reeks niet !
quote:Haha Tokus heeft het niet over die slashers, maar over de echte klassiekers uit de Hammer studio. Eerlijk gezegd boeien me die oude zwartwit films niet. Een hoop gelul is het meestal, doet me niet zo veel. Nouja, ik heb ze eigenlijk nooit gezien. Er zijn er wel tig gemaakt.
Op 17 augustus 2000 19:32 schreef -B.M.G- het volgende:
Een klassieker?? ik denk A nightmare on The Elmstreet.. ZIjn 6 delen van.. Heb ze allemaal gezien.. Het deel 1 is een kut deel.. Maar je moet hem wel zien anders snap je de hele reeks niet !
Ik vind deel 1 van ANOES ook niet bijster goed, en deel 7 vond ik ook niet zo goed als iedereen zegt. Laten we eerlijk zijn, het einde van deel 1 is zwaar kut. En deel 7 heeft ook al zo'n sprookjes einde.
Deel 3 was erg leuk, alleen Heather Langenkamp acteerde niet zo goed. Deel 4,5 en 6 zijn fun om naar te kijken, Fred is erg orgineel in manieren om tieners te vermoorden.
RTL4 houdt waarschijnlijk ook op na deel 4. Deden ze vorig jaar ook toen ze ANOES lieten zien.
genoeg off topic, laten we het weer hebben over de echte klassiekers.
Wat ik wel leuk vind zijn jaren 50 horrorfilms als "Invasion of the Bodysnatchers" en "It Conquered The World".
Anders dan ik op dat moment...
quote:ehm, nee niet eens. maar daar kijk ik wel naar uit.
Op 18 augustus 2000 01:12 schreef Kipman het volgende:
Jij hebt deze topic vast gebaseert op de nieuwe (nog te komen) cd van Iced Earth. Die gaat ook over alle horror-klassiekers die jij vermeld.
Tokus
quote:Ik ook. Alleen ik ben niet zo'n fan van die klassieke horrorfilms, dus het idee sprak mij eerst niet aan. Maar ik weet zeker dat Jon Schaffer er weer iets mooi's van maakt.
Op 18 augustus 2000 12:13 schreef Tokus het volgende:
ehm, nee niet eens. maar daar kijk ik wel naar uit.
Tokus
Sorry, beetje off-topic.
quote:Dat meen je niet zeker? Die heb ik in de bioscoop gezien. Hij had inderdaad heel erg goed kunnen wezen maar was way over the top wat mij betreft. Dat is het manco van veel horror imho. Gaat dan op m'n lachspieren werken in plaats van op m'n zenuwen. Toen ie uitkwam werd die film trouwens behoorlijk gehyped. (Was volgens mij eerder 1976 dat die film hier draaide anders was ik er nooit ingekomen.) Het eerste uur is angstaanjagend ja, maar daarna... Ik weet niet, maar ik vond het nogal overdone allemaal. Die ouwe vent die dan met een rietje bloed zit te drinken. Nahja zal wel aan mij liggen. Is een genre waar ik weinig mee heb horror. Don't look now. Die was pas eng. Damn! En dat is geeneens horror.
Op 19 augustus 2000 01:01 schreef BaronVonLEDERHOSEN het volgende:
Hij is nog niet zo heel oud (1974 geloof ik), maar The Texas Chainsaw Massacre blijft voor mij de beste horrorfilm ooit.
quote:Sorry, maar braindead vind ik wel een van de meest trieste horrorfilms ooit.
Op 18 augustus 2000 10:39 schreef bogus het volgende:
Braindead. Zag ik ooit met mijn Opa, die constant dubbel lag van het lachen.Anders dan ik op dat moment...
Wat ik wel een goeie vind is natuurlijk:
"The Shining"!
En dan wel die met Jack Nicholson, niet een van die vele remakes.
Heeeere's Johnny.....
quote:Duh hij was ook lachwekkend bedoeld.
Op 19 augustus 2000 17:36 schreef Marty het volgende:
Sorry, maar braindead vind ik wel een van de meest trieste horrorfilms ooit.
Met een grasmaaier over de lijken maaien?
Een gigantische oma?
Ik vond hem meer lachwekkend.
[Dit bericht is gewijzigd door Herald op 19-08-2000 20:56]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |