Het is 21 mei..quote:
Ja en ?quote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:25 schreef leeell het volgende:
mijn ouders zeggen er niet eens meer wat van
dat ik niets doequote:
ahh wl jy nii3t $lag3n :$quote:
ditquote:
That's the spiritquote:
Voor maw heb je sowieso wel een voldoendequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:36 schreef Joosterd het volgende:
Als ik geschiedenis goed maak ... dan hoef ik er maar 1 van de 3 nog voldoende te maken. Dus ECO WIS of MaW.
Weet niet hoe naaiend de examens zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Voor maw heb je sowieso wel een voldoende
http://www.examenblad.nl/(...)pparent=vg41h1h4i9qequote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Weet niet hoe naaiend de examens zijn.
Brommerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
Brommer spullen besteld
dag is weer goed, nu gaan ik expres niet leren om me vrolijk te houden
arm nerdje op zn fietsje elke dagquote:
je weet zelf ook wel hoe graag je eigenlijk er èèn wilquote:
Echte bazen leren gsquote:
Nog eventjes en dan heb ik m'n rijbewijsquote:
Wat nu weerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:44 schreef leeell het volgende:
Brommer spullen besteld
dag is weer goed, nu gaan ik expres niet leren om me vrolijk te houden
Maatschappijleer 8+quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:42 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hoezo een examen in maatschappijleer?
Dat heb ik alleen in de 4e gehad
Lees: Mijn ouders autoquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan heb ik m'n rijbewijs
(getunedequote:
Inderdaadquote:
Mooienusernaam.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:56 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Keeenker, vandaag nog steeds niet geleerd
VMBO?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:56 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Keeenker, vandaag nog steeds niet geleerd
Lekkahquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:56 schreef leeell het volgende:
[..]
(getunede) 80cc met 19mm carb, 16/19mm spruitstuk en een 2de opmaat
jaquote:
Chillquote:
ik had hem een dag nadat ik 18 werd. No hatin'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Joosterd het volgende:
Ik had mijn rijbewijs binnen een week.![]()
En Theorie binnen 2 dagen
Snelcursus zekers?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:58 schreef Joosterd het volgende:
Ik had mijn rijbewijs binnen een week.![]()
En Theorie binnen 2 dagen
nu gaat ie +-55 met een 5 bak omdat 16mm carb en klein spruitstuk icm met verstopte uitlaatquote:
Yup snel cursus theorie wat denk ik geeneens nodig was geweest.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Snelcursus zekers?
Theorie heb ik al wel op zak en AM had ik één dag na m'n 16e verjaardag.
J44h Ick BEn un Bre33zahh-Sletjuuquote:
0 gemaakt in totaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:08 schreef Citizen_Kane het volgende:
Wiskunde![]()
Zes of zeven vragen van een examen gemaakt en nu al gestopt met oefenen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een mongool
Ik kom niet ver met d&ssnap er geen kut van
Misschien wordt het hier iets duidelijker van ?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een mongool
Ik kom niet ver met d&ssnap er geen kut van
mensen die denken dat je iets anders nodig heb dan rijbewijs AMquote:
Toch handig voor de meet, een auto..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:15 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die denken dat je iets anders nodig heb dan rijbewijs AM
ik moet met het OVquote:
Dynamiek en Stagnatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:20 schreef Flitskikker het volgende:
Zo dat zit in de oven.
D&S, wat is dat, Oscar?
Zag eigenlijk alleen de kilometer voordat die werd ingelopen..quote:
quote:
Geschiedenis manquote:
Ah.quote:Stagnatie
Het stoppen van de groei. Rond 1676 was het afgelopen met de groei van Amsterdam en andere steden de groei stagneerde. Dit was het einde van de Gouden Eeuw. Ook deze eeuw hebben periodes van economische stagnatie gehad, in de jaren `30 en de jaren `80.
Eerst proeven, dan oordelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Appelmoes en zuurkool lijkt me ranzig.
jaquote:
Rijbewijs AM is enige wat teltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die geen rijbewijs hebben
Mensen die rijbewijs hebben
Rijbewijs hebben maar nog steeds niet fatoenlijk auto kunnen rijden
Scootersquote:
brommerjeugdquote:
Twinsiesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook. Muzieksmaak & Etensmaak match jonge
Als je zo erover denkt, ga je nooit iets bereiken jn leven.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
Zuurkool eet je zonder aardappelen met worst.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je zo erover denkt, ga je nooit iets bereiken jn leven.
Dastan
nerdjes op nette herenfietsenquote:
Ik heb een Sparta fietsquote:
Movistar bakte er toenet echt niks van, Snuf.!quote:
Spartaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb een Sparta fiets. Hoi Snuf, doe de groetjes aan Anneke
.
wassap?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef Dastan het volgende:
Waarom werkt Paint niet wat voor kankercomputer is dit.
Ik heb niet eens gekeken. Kutploegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:31 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Movistar bakte er toenet echt niks van, Snuf.!
Heb ik die klerecomputer net helemaal gescand en opgeruimd, doet Paint het niet, is Firefox retetraag en heb ik daarstraks weer een blauw scherm gehad.quote:
Die klim van vandaag was echt ziekquote:
systeemherstel 6 maanden terugquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik die klerecomputer net helemaal gescand en opgeruimd, doet Paint het niet, is Firefox retetraag en heb ik daarstraks weer een blauw scherm gehad.
Formatjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Heb ik die klerecomputer net helemaal gescand en opgeruimd, doet Paint het niet, is Firefox retetraag en heb ik daarstraks weer een blauw scherm gehad.
Applequote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Etsufalenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
M'n rug is helemaal rood trouwens![]()
Weer een Etsufaal
dat is leeell!?quote:
haha kankerquote:
derppquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:40 schreef Dastan het volgende:
Je hebt wel een beetje een Trollface, leeell.Viel me op.
Fap voor de spiegelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:41 schreef leeell het volgende:
teeeering wat ben ik toch een knappe jongen
Dit.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:43 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jawel.
Tosti's met curry zijn kankertosti's
Da's Fostiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:44 schreef Keauning het volgende:
d'r is toch ook zo een scootermerk van Tosti?
Slechts ter informatie dat ik niet moest lachen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het was dan ook geenszins grappig bedoeld.
Oké.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Slechts ter informatie dat ik niet moest lachen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
Met de sommigen hier wil ik niet eens meeten als ze kankervoedsel consumeren
Tosti zonder curry
zuurkool met appelmoes
Hebben ze in het hiernamaals ook EXA?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zogenaamd einde der tijden. Klotechristenen. Voorspellen ze elke tien jaar ongeveer.
Kankervoedsel is kankervoedsel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
Tosti zonder curry
zuurkool met appelmoes
Dat is lullig voor haar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
ok snel naar het huis van de lekkerste chick van de school om haar te verkrachten, we gaan toch dood!
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
Tosti zonder curry
zuurkool met appelmoes
Dat zei een vriend van mij gisteren ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
ok snel naar het huis van de lekkerste chick van de school om haar te verkrachten, we gaan toch dood!
Ik ben al onderweg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
It's not rape if you shout surprise!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:48 schreef Snuf. het volgende:
Zal ik onthoudenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:52 schreef Flitskikker het volgende:
Heb ik ook, ja.
[ afbeelding ]
En dit is nog maar alleen de Davilex map.
Redcat II De ontvoering, mijn god, wat een spel.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:52 schreef Flitskikker het volgende:
Heb ik ook, ja.
[ afbeelding ]
Vakantie Racerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:52 schreef Flitskikker het volgende:
Heb ik ook, ja.
[ afbeelding ]
Tijdzone New York meen ik. 12.00 u 's middags.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Snuf. het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren als het 18:00 is precies? Ontploffen we allemaal?
En waarom hebben ze onze tijdzone gekozen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op één na.
Wie heeft "RedCat Het Machtige Monumenten Mysterie" ?
Ehh..quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Op één na.
Wie heeft "RedCat Het Machtige Monumenten Mysterie" ?
Dit ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
[..]
Redcat II De ontvoering, mijn god, wat een spel.Toen Redcat nog een machinegeweer had.
Toen Redcat nog niet
educatief
was.
dan mis je lapo en fipoquote:
Wacht even jongens...quote:
dan posten we maar omdat we dat willenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:57 schreef Prulez het volgende:
[..]
Wacht even jongens...
...we hebben nog 3 minuten!![]()
![]()
![]()
![]()
(Maar we mogen niet posten om het posten van de mods, dus dat doen we dan maar niet.)
Dat was een scheetjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef Prulez het volgende:
Trihihihilt het bij juhuhulhullie ohoohoohoookookokokokkokk zoohooozoo?
Moeizaam, maar ben in ieder geval bezig voor natuurkunde, dus mag niet klagenquote:
Appeltje eitje?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Moeizaam, maar ben in ieder geval bezig voor natuurkunde, dus mag niet klagen.
Moet wel goed komen. Alleen bepaalde onderwerpen beetje opfrissen.quote:
Ik ging er van uit dat we nu niet meer zouden leven, dus slecht! Ik had daarom ook niet geleerd voor de eerdere examens, want het zou toch geen ene fuck meer uitmakenquote:
Mwa heb natuurkunde altijd al wel lastig gevonden, maar moet goedkomen. Heb de hele avond + morgen de hele dag om te oefenen/lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet wel goed komen. Alleen bepaalde onderwerpen beetje opfrissen.
Bij jou?
En dan kijk je het maandag een uur voor het examen nog doorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Mwa heb natuurkunde altijd al wel lastig gevonden, maar moet goedkomen. Heb de hele avond + morgen de hele dag om te oefenen/leren
Een uur voor het examen zit ik op de fiets dus dat lijkt me niet echt handigquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
En dan kijk je het maandag een uur voor het examen nog door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |