quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:23 schreef Ireth het volgende:
Disco's zijn unieke muziekmuntjes die je gratis krijgt bij PLUS. Je krijgt er één bij elke 15,- aan boodschappen*. En bij speciale actieproducten. Er zijn maar liefst 36 verschillende Disco's. Met hits voor kids en teens. Met Nederlandse toppers. Met Pop en Dance-knallers. En met wereldhits van absolute wereldsterren als Robbie Williams, Coldplay, Lily Allen en Kylie Minogue. Je vindt ze allemaal op de 36 Disco's. Dat wordt zingen, swingen en sparen dus. Met de gratis Disco's van PLUS!
Eehhmm.. ik wil best zo'n playertje kopen en opsturen incl wat dubbele disco's als we die hebben? Dat playertje kost een euro?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:54 schreef Pvoesss het volgende:
Ik baal zo dat ik geen plus in de buurt heb.
Dit is echt iets voor mijn kleine meid.
Dat zou echt super zijn!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. ik wil best zo'n playertje kopen en opsturen incl wat dubbele disco's als we die hebben? Dat playertje kost een euro?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Geen muntjes nodig.quote:
Ja en zodra je die knopjes loslaat is je muziek ook pleite. Het werkt wel ja, maar leuk is andersquote:Op zondag 22 mei 2011 00:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geen muntjes nodig.
Player kopen en dan twee knopjes ingedrukt houden en muziekje speelt af.
Ze zijn uitverkochtquote:
ik ga hier kijken morgen, en mn ma gaat vrijdag ook ff vragen(bij haar winkel)quote:Op maandag 23 mei 2011 13:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn uitverkochtEn volgens de kassadame is de kans dat ze ze nog krijgen erg klein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |