Ik plas altijd over haar heen, waar moet ik nu over heen plassen dan?!?!?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een eeuwig durende vendetta met dotCommunism maar dit vind ik niet zo fijn
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarop
Op welke overtreding
Die van dutch was nep, voor het geval je het nog niet doorhad. Leert god jou dan ook echt niks?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdacht
Maar voor haar geldt het volwassen strafrecht van Fok!
Een misdrijf nog welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanwege hetzelfde misdrijf waarvan dot C wordt verdacht
Maar voor haar geldt het volwassen strafrecht van Fok!
Ik heb eerder gepleit voor een Fok! rechtbank als een ban aan de orde isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:13 schreef eriksd het volgende:
Sowieso was dit niet echt gevoelige info. Kan men dan niet met een note volstaan? Op deze manier wordt DM een soort vrijbrief voor reeds gememoreerd gedonder.
Dat lijkt me aan de ene kant een goed idee maar aan de andere kant een flop in wordingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb eerder gepleit voor een Fok! rechtbank als een ban aan de orde is
Och, op die manier.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als voor een fokmisdaad een ban op staat, dan kan je gerust van een misdrijf spreken
Tsjaquote:
Voor fok!advocaten of het Fok!OM ? De rechtspraakquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat lijkt me aan de ene kant een goed idee maar aan de andere kant een flop in wording
Dat is het hem. Dat lijkt me een enorme rotzooiquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Voor fok!advocaten of het Fok!OM ? De rechtspraak
Het zijn hier niet de USA verdommequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit mijn Galaxy S te flashen, tot zover de nerd newsflash.
Eigenlijk zou Fok! een advocaat/jurist moeten inhuren om telkens posts te keuren..
Fok!'s rechtsysteem is veel te veel "dadergericht"!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het zijn hier niet de USA verdomme
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
De chaos. Maar nogmaals, hier zie ik het probleem niet. Een of andere flauw DM, waar gaat het om?
We hebben een motie van wantrouwen ingediendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Zo zie je maar weer.. slachtoffer wordt opgepakt en dader gaat er mee vandoor! Ik ben niet meer Trots op Nederland, waar is Rita Verdonk als je haar nodig hebt
Bedoel je nou te zeggen dat ik de dader ben?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:25 schreef robin007bond het volgende:
Zo zie je maar weer.. slachtoffer wordt opgepakt en dader gaat er mee vandoor! Ik ben niet meer Trots op Nederland, waar is Rita Verdonk als je haar nodig hebt
garpje, rechtse makkerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat ik de dader ben?
Ik ben ook de dader. Ik ben een grote boef.quote:
Baron van Neemweggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ben ook de dader. Ik ben een grote boef.
Waarom dm je haar dan ook?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
Maarja, dotcommu heeft wel vaker dm's van mij gepubliceerd, dus wat dat betreft heeft ze tal keren van geluk mogen spreken.
Laat het Koos doen, dan gaat het over vrije persquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
Maarja, dotcommu heeft wel vaker dm's van mij gepubliceerd, dus wat dat betreft heeft ze tal keren van geluk mogen spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |