abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97116741
Ik vond dit zojuist, dus ik dacht stop het maar even hier.

Blijkbaar is het niet uit te leggen met de huidige natuurwetten, maar het zou meerdere malen bewezen zijn dat het werkt! Er zou momenteel plus min 100miljoen in gestoken worden, en grote energie bedrijven zouden toch proberen te ontkennen dat het werkt...

"The Italian Patent Office granted a patent for Rossi's energy catalyzer on 6th April. The patent runs out on April 9th 2028. The granting of the patent is yet another significant step in the acceptance of this legitimate technology on it's path to worldwide acceptance."

"Non-governmental entities zouden dit financieren en mee helpen hieraan"

"With a massive 33:1 power output ratio, it is safe, reliable and a fraction of the cost of conventional energy sources such as oil, gas, coal and many pseudo green technologies."

http://www.nujij.nl/97-e-(...)drijf.12150308.lynkx

Andrea Rossi Energy Catalyzer News Part 1

Andrea Rossi Energy Catalyzer News Part 2

E-Catalyzer Fast Facts

"In this case however it is conspiracy FACT. One hundred and seventeen (117) days and counting of absolute stonewalled silence on arguably the greatest scientific advance in living history."
  zaterdag 21 mei 2011 @ 14:49:32 #2
301731 t0sti
met ketchup
pi_97117916
fake :)
The only things that start on time are those that you're late for.
pi_97118010
Onderbouw jezelf eens..

May 12 2011

Rossi: “Not Impossible” that Two 1 MW E-Cat Plants Will be Ready in October — One in Greece, One in the US
Featured,Rossi Q&As by admin
In one of his typically terse responses to a question on his website, Andrea Rossi has hinted that a there may be more than one power plant ready in October when he launches his technology commercially.

A questioner asks:
“1. Will there be two 1MW stations in november, 1 in greece and other in USA?
2. By this date, will you give full e-cats for certain universities to test them in any way they want?”
Rossi answers:
1- Not impossible
2- Yes: University of Bologna, University of Uppsala

http://www.journal-of-nuclear-physics.com/?p=473#comments

Rossi has said that he has signed an agreement with a US company, and on May 11th he commented, “In due time we will make a press conference, when the 1 MW plant in the concern of our USA Customer will be in operation.” Rossi is implying now that this press conference in the USA could take place in October — at least it’s “not impossible.”

In addition, he says that the Universities of Bologna and Uppsala (Sweden) will have their own E-Cats where they can conduct testing “in any way they want”. Statements like these only increase the anticipation for October for many people who are following this story. Lots can happen between now and then, and as with many product launches problems and delays and difficulties are not uncommon. It’s going to be a long summer for some!
pi_97127295
Haha, volgens mij is dit echt een gamechanger.
  zondag 22 mei 2011 @ 08:41:36 #5
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97145876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Onderbouw jezelf eens..

May 12 2011

Rossi: “Not Impossible” that Two 1 MW E-Cat Plants Will be Ready in October — One in Greece, One in the US
In zo'n korte periode kunnen ze niet eens een kantoorgebouw bouwen, laat staan een energiecentrale met experimentele techniek.
  zondag 22 mei 2011 @ 10:25:47 #6
301731 t0sti
met ketchup
pi_97146716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 14:52 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Onderbouw jezelf eens..

een apparaat met een input van 400 watt en een output van 15.000 watt :') dat neem je toch niet serieus
The only things that start on time are those that you're late for.
pi_97147377
Ik vind het wel interessant dat het wel patenten heeft gekregen..dat het getest en bewezen is door verschillende universiteiten..en dat ampenergo een partnership doet om die dingen commercieel op de markt te krijgen.

Dat ze er ongelooflijk veel geld in hebben gestoken zegt eigenlijk al dat ze er serieus mee bezig zijn..waarom al die moeite voor een hoax?
pi_97148111
Wet van behoud van energie anyone?
pi_97153018
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:07 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Ik vind het wel interessant dat het wel patenten heeft gekregen..dat het getest en bewezen is door verschillende universiteiten..
Is daar documentatie over afkomstig van een bron binnen die universiteiten? Waarschijnlijk niet. Dit is waarschijnlijk weer iemand die gewoon geld wil verdienen met kletspraat.
pi_97156501
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 11:37 schreef Degodvader het volgende:
Wet van behoud van energie anyone?
Als ik het goed begrijp haalt zo'n apparaat zijn energie uit koude kernfusie, het verschil in energie komt dus daarvandaan.
pi_97186114
http://freeenergytruth.bl(...)s-cold-on-rossi.html

Blijkbaar werkt het dus wél. Ik zie overigens niet echt een reden waarom iemand ál z`n geld in zo`n project gaat steken puur voor een hoax.

Only 50 grams of nickel powder and a mere 0.11 grams of hydrogen were used in the experiment. They concluded - "We had free access to the heater electric supply, to the inlet water hose, to the outlet steam valve and water hose, and to the hydrogen gas feed pipe. The total weight of the device was estimated to be around 4 kg." An average of 4.69 kW of power was produced for nearly six hours while the average input was around 330 watts. Roughly calculated to 15 times overunity!

Ik wacht lekker af tot ze de markt op gaan. Een eerste review zal ik wel maken.
  maandag 23 mei 2011 @ 14:43:12 #12
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97200180
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef todaviamoonbathing het volgende:

Blijkbaar werkt het dus wél. Ik zie overigens niet echt een reden waarom iemand ál z`n geld in zo`n project gaat steken puur voor een hoax.

Only 50 grams of nickel powder and a mere 0.11 grams of hydrogen were used in the experiment. They concluded - "We had free access to the heater electric supply, to the inlet water hose, to the outlet steam valve and water hose, and to the hydrogen gas feed pipe. The total weight of the device was estimated to be around 4 kg." An average of 4.69 kW of power was produced for nearly six hours while the average input was around 330 watts. Roughly calculated to 15 times overunity!

Ik zou van al m'n geld aandelen van hun kopen als ik jou was...
pi_97332714
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 01:15 schreef todaviamoonbathing het volgende:

lolwut?
"Meanwhile, Ekström's own field of hot fusion has spent tens of billions of tax dollars with nothing to show"

heel betrouwbaar ja

sowieso als ooit cold-fusion zou werken zou dat echt voorpaginanieuws zijn over de hele wereld.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97345947
Je hebt het hier over P. Ekström, niet over Rossi.

A skeptic who's own career is based around working with hot fusion has stepped out to rubbish the work of Andrea Rossi's team. Peter Ekström is a senior lecturer in Nuclear Physics at the Faculty of Science, Lund University in Sweden.

http://freeenergytruth.blogspot.com/
quote:
"Dear Andrea Rossi,

A vicious cycle has been created. That must be broken if science and civilization is to advance fast enough.

The vicious cycle.

1. All peer reviewed journals will not publish a paper on LENR, because LENR volatiles the our current laws of physics.

2. Our current law of physics will not change if universities can’t/won’t replicate LENR.

3. All universities will not replicate any LENR experiments, because they were not published in a peer reviewed journal.

4. In the end no LENR experiments can be taken seriously because,

A. LENR was not published in peer review journals.
B. LENR was not replicated by any university.
C. LENR results were not confirmed.
D. Therefore our physics stays the relatively same.
E. Civilization does not advance fast enough.Then the cycle continues again.I hope that you will make a way for not only fixing this cycle but preventing similar cycles from happening again. So that the field of science can advance into higher levels.

I hope that you take this seriously.

Thank you.Warm Regards,

David Linebarger"
quote:
May 22nd, 2011 at 4:13 PM
"Dear Mr David Linebarger:
On October our 1 MW plant in operation will resolve the problem.
Warm regards,
A.R."
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:05:26 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97349683
Ik ben fan, zal me benieuwen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_97349958
quote:
"Dear Mr David Robertson:

Our E-Cats are perfectly reproducible and their performance is standard. Out of 100 we guarantee that 100 respect the performance data. Should not be so we could not go deliver in Greece a 1 MW plant, made by 300 E-Cats.

Warm Regards,

A.R"
Ook zijn vorige antwoord vond ik grappig, ik denk dat het goed is om kritisch te zijn, maar op een gegeven moment kan je om sommige dingen niet meer heen. Wat zullen we doen als in Oktober de werkende 1MW-plant op video vastgelegd staat en direct ge-upload staat op youtube? _O-
pi_97350163
1MW is niet zo veel btw vergeleken met krachtige 7,5MW beesten van bv Enercon, maar toch..

Hier nog een leuk radio-interview met Rossi. Je hebt niet zoveel nikkel nodig blijkbaar.

donderdag 26 mei 2011 @ 19:22:25 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97350422
Maar eerlijk is eerlijk, zolang de bron van de berichten enkel van de makers afkomt is dat niet echt boeiend te noemen dus kan het altijd één grote hoax zijn. Ik kijk uit naar die werkende 1MW centrales voor de universiteiten en hun gedachte erover. Of heb je ook een bron van de universiteit zelf? Kon zo snel niets vinden namelijk.
Vrijheid
pi_97351121
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Je hebt het hier over P. Ekström, niet over Rossi.

A skeptic who's own career is based around working with hot fusion has stepped out to rubbish the work of Andrea Rossi's team. Peter Ekström is a senior lecturer in Nuclear Physics at the Faculty of Science, Lund University in Sweden.

http://freeenergytruth.blogspot.com/

[..]

[..]

Ja weet ik maar de schrijver die claimt dat Rossi iets heeft, zegt dus dat hot fusion nog nooit iets op heeft geleverd terwijl elke kerncentrale hot fusion is.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97351257
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef jogy het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, zolang de bron van de berichten enkel van de makers afkomt is dat niet echt boeiend te noemen dus kan het altijd één grote hoax zijn. Ik kijk uit naar die werkende 1MW centrales voor de universiteiten en hun gedachte erover. Of heb je ook een bron van de universiteit zelf? Kon zo snel niets vinden namelijk.
Nou, als er in de laatste 10 jaar niets veranderd is, zou cold fusion technisch nog steeds mogelijk moeten zijn en heel veel schone energie op moeten kunnen leveren. Echter is dat ook redelijk algemene ontwikkeling, volgens mij krijg je dat op 5 VWO bij natuurkunde ongeveer. Dat betekent dus dat wanneer iemand echt cold fusion werkend zou hebben gekregen, dat echt overal op alle voorpagina's en in het nieuws zou komen.
De ophef een paar weken geleden over het onverwachte deeltje dat waarschijnlijk een meetfout was maar met een kans van 1 op 10.000 misschien echt een nieuw deeltje zou kunnen zijn, haalde al alle kranten. Dit zou daarmee vergeleken echt wereldschokkend zijn.
pi_97352907
Hier een paper van twee zweedse wetenschappers die ze getest hebben:

http://www.nyteknik.se/in(...)Ess%C3%A9n+%28pdf%29.

Test bij Bologna University
http://energycatalyzer.bl(...)ogna-university.html

Alan Fletcher`s Paper die het ook nog analyseert:
http://lenr.qumbu.com/fake_rossi_ecat_v323.pdf
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:44:23 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97386110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nou, als er in de laatste 10 jaar niets veranderd is, zou cold fusion technisch nog steeds mogelijk moeten zijn en heel veel schone energie op moeten kunnen leveren. Echter is dat ook redelijk algemene ontwikkeling, volgens mij krijg je dat op 5 VWO bij natuurkunde ongeveer. Dat betekent dus dat wanneer iemand echt cold fusion werkend zou hebben gekregen, dat echt overal op alle voorpagina's en in het nieuws zou komen.
Tja, het gevaar van deze uitspraak is dat bepaalde zaken op voorhand afgedaan kunnen worden als hoax omdat er geen aandacht is besteed om welke reden dan ook. Dan heb je wel erg veel vertrouwen in de mensheid en de eventuele agenda die er door sommige op na gehouden wordt.

Als bijvoorbeeld de hoofdredacteur van Nature een bepaald wereldbeeld heeft en zich daardoor laat sturen voor wat er allemaal wel en niet in zijn blad komt dan is een eventuele uitspraak dat [iemand] niet gepubliceerd is in dat blad en zijn ontdekking niet zo veel waard is want dan zou het er wel in staan eigenlijk al ongeldig. (even als voorbeeld)

Als de media er niet meer omheen kan dan zullen ze er waarschijnlijk wel over berichten, eventueel zijn ze nu in ieder geval erg wantrouwend tegenover deze claims (begrijpelijk) en kijken ze de kat uit de boom, wachtend op keihard bewijs dat de uitvinder niet uit zijn nek praat.

En dit allemaal op de aanname dat het daadwerkelijk werkt uiteraard.
Vrijheid
  vrijdag 27 mei 2011 @ 20:15:13 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_97396871
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef jogy het volgende:
Dat dus. Als ik een koude kernfusiereactor had ontwikkeld zou ik hem in een busje laden en hem op de dam laten draaien, gelijk einde twijfel.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 21:16:13 #24
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97399705
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, het gevaar van deze uitspraak is dat bepaalde zaken op voorhand afgedaan kunnen worden als hoax omdat er geen aandacht is besteed om welke reden dan ook. Dan heb je wel erg veel vertrouwen in de mensheid en de eventuele agenda die er door sommige op na gehouden wordt.

Als bijvoorbeeld de hoofdredacteur van Nature een bepaald wereldbeeld heeft en zich daardoor laat sturen voor wat er allemaal wel en niet in zijn blad komt dan is een eventuele uitspraak dat [iemand] niet gepubliceerd is in dat blad en zijn ontdekking niet zo veel waard is want dan zou het er wel in staan eigenlijk al ongeldig. (even als voorbeeld)

Als de media er niet meer omheen kan dan zullen ze er waarschijnlijk wel over berichten, eventueel zijn ze nu in ieder geval erg wantrouwend tegenover deze claims (begrijpelijk) en kijken ze de kat uit de boom, wachtend op keihard bewijs dat de uitvinder niet uit zijn nek praat.

Alleen als er een enorm complot zou zijn waar alle kranten onder vallen die met elkaar af zouden spreken er niet over te schrijven. Anders zou je toch als krant dom zijn niet met dit enorme wereldschokkende nieuws te komen?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 02:59:38 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97411295
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 21:16 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Alleen als er een enorm complot zou zijn waar alle kranten onder vallen die met elkaar af zouden spreken er niet over te schrijven. Anders zou je toch als krant dom zijn niet met dit enorme wereldschokkende nieuws te komen?
Je zit in BNW en de samenzweringswereld heeft al een beeld getekend waar de media uiteindelijk voor 80/90% in handen is van grote corporaties. ALS dit waar is dan is het een probleem.
Vrijheid
pi_97412290
Een probleem is zachtjes uitgedrukt. Het mooie is dat foute bedrijven dit niet in de doofpot kunnen stoppen omdat ze simpelweg niet "meedoen"!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:59:20 #27
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97413813
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 02:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zit in BNW en de samenzweringswereld heeft al een beeld getekend waar de media uiteindelijk voor 80/90% in handen is van grote corporaties. ALS dit waar is dan is het een probleem.
met 80-90% kun je nieuws zeker kleuren en ook details achterhouden maar je krijgt het echt niet voor elkaar iedereen ontwetend van deze uitvinding te houden zolang niet 100% van de media en alle wetenschappelijke journals allemaal in dat complot zouden zitten
pi_97420844
Geduld dan maar, en wachten tot Oktober ;-)

Ik blijf het wel allemaal volgen...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 19:50:58 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_97430038
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

met 80-90% kun je nieuws zeker kleuren en ook details achterhouden maar je krijgt het echt niet voor elkaar iedereen ontwetend van deze uitvinding te houden zolang niet 100% van de media en alle wetenschappelijke journals allemaal in dat complot zouden zitten
Als maar 10/20% van de media het bericht dan komt het er uiteindelijk op neer dat 80/90% er niets van weet dus 'bestaat het niet' in de maatschappelijke psyche zeg maar :P. En trouwens, de journalisten zelf hoeven niet in een complot te zitten zolang er nog hoofdredacteurs zijn die beslissen wat er wel en niet geprint wordt. Maar ok, ander verhaal. Ik hoop tegen mijn wantrouwen in dat het deze keer echt is en we aan de vooravond staan van een energie-revolutie :).
Vrijheid
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:35:07 #30
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97432088
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 19:50 schreef jogy het volgende:
Ik hoop tegen mijn wantrouwen in dat het deze keer echt is en we aan de vooravond staan van een energie-revolutie :).
Dat ik ook :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')