Goed ik dacht slecht, maar net streng nagekeken en alles wat ik niet meer zeker wist/twijfelde niet meegerekend en had 39 punten.quote:
Doegggquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
Die Snuf.
Ik ga weer leren, tot H4 nu. Tot ooit.
En dan haalt iedereen een 6 voor de examen en komt de schoolinspectiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Volgens mij staat niemand van de 30 leerlingen ov, en is het gemiddelde boven de 7
Van de?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed ik dacht slecht, maar net streng nagekeken en alles wat ik niet meer zeker wist/twijfelde niet meegerekend en had 39 punten.En er kunnen nog best veel punten bij komen.
Nerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef Etsu het volgende:
Die Snuf.
Ik ga weer leren, tot H4 nu. Tot ooit.
150quote:
Thanksquote:
boh lekker,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Goed ik dacht slecht, maar net streng nagekeken en alles wat ik niet meer zeker wist/twijfelde niet meegerekend en had 39 punten.En er kunnen nog best veel punten bij komen.
Ben je dronken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Markachuuu het volgende:
Handelsembargo is dat die spanjaarden de republiek saboteerden door geen handel meer met ze te voeren en/of toe te laten in spanje.
Maar dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
En dan haalt iedereen een 6 voor de examen en komt de schoolinspectie
Diploma wordt ongeldig verklaardquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn probleem
ja, maar alleen begrippenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Keauning het volgende:
Hoe was Ak op Havo dan?
Raden jullie aan om te leren, of niet?
Dan is het dus wat anders dan hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Volgens mij staat niemand van de 30 leerlingen ov, en is het gemiddelde boven de 7
Ik had bij die ene kloof ook helemaal niet aan divergentie gedacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef leeell het volgende:
[..]
boh lekker,
ik snapte echt niets van die sponzen en kraters en shit
Opeens, uit het niets, leg je een begrip uitquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dan is het dus wat anders dan hierGemiddeld 5.9 of zo, zes van de 31 mensen staan boven de 7 denk ik... en dat ligt niet aan de Algemene Kennis in onze klas
Sta zelf trouwens wel boven de 7 omdat het gewoon makkelijk is, maar ik ga het waarschijnlijk alsnog laten vallen omdat ik cum laude slagen wil
Op havo ook niet hoor. Had ik helemaal geleerd en alles. Had net zo goed niet kunnen leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef Snuf. het volgende:
Op VWO vragen ze nauwelijks begrippen, aldus onze leraar en die man is een baas.
Uhhm, nee. ViaRegnum2 vroeg het eventjes hierboven (:quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Opeens, uit het niets, leg je een begrip uit
Oh okaay, cool.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Uhhm, nee. ViaRegnum2 vroeg het eventjes hierboven (:
Ik vroeg nietsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
Uhhm, nee. ViaRegnum2 vroeg het eventjes hierboven (:
Thanks.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:29 schreef Markachuuu het volgende:
Handelsembargo is dat die spanjaarden de republiek saboteerden door geen handel meer met ze te voeren en/of toe te laten in spanje.
ja die kkflipper slaat echt nergens op, hoe moet je dat nu weer wetenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had bij die ene kloof ook helemaal niet aan divergentie gedacht.zo dom ik dacht alleen maar huh hoe komt dat kalksteen ineens zo hoog dan.
En bij die ene moest je antwoorden dat die flipper daarvoor zorgde, maar daar heb ik juist geantwoord met de sponzen. Heel misschien dat dat uiteindelijk ook nog wel goed is. Die flipper lijkt mij namelijk echt niet genoeg werken.
Nee. Als ik dat nu nog niet zou kunnen, gaat dat ook niet beter worden in één week... ik heb daar vijf jaar de tijd voor gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ga jij voor Latijn nog vertalen oefenen?
als iemand je schoenen cadeau wilt geven moet men toch weten welke maat je hebtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:33 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waarom zouden mensen hun schoenmaat op hun fobo zetten?
je moet toch weten wat regiem en alles isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? Ik heb geen enkel begrip gebruikt hoor.
Ik haalde altijd 4'en.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nee. Als ik dat nu nog niet zou kunnen, gaat dat ook niet beter worden in één week... ik heb daar vijf jaar de tijd voor gehadBovendien had ik een 8.5 voor mijn laatste proefvertaling. Maak me meer zorgen over de tekstvragen eigenlijk...
Ga >buiten< lerenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Ezell het volgende:
Pfff.. ik heb toch echt geen zin om wat te doen voor school. Het is zo mooi weer buiten.
danku,quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het moet er ooit van komen.Enne.. welkom terug!
[..]
Alleen voor geschiedenis. Voor mijn andere vakken ga ik falen.
en zie jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Ezell het volgende:
Pfff.. ik heb toch echt geen zin om wat te doen voor school. Het is zo mooi weer buiten.
Ja maar als je de grammaticale dingen enzo niet kentquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:35 schreef Dastan het volgende:
Je mag er toch een woordenboek bij hebben?
Mijn vader stimuleerde me ook niet echt. Zegt ie: Moet je niet wielrennen, het is goed weer!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef Ezell het volgende:
Oh ja alleen de heel makkelijke begrippen. Maar het gaat vooral om de beredenering niet om het begrip.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:34 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet toch weten wat regiem en alles is
is gewoon de begrippen wèten niet gebruiken
Wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ja maar als je de grammaticale dingen enzo niet kent
is wel zo, maar zou dus alsnog dat boek een keer in kijken (heb geen AK gehad van het jaar nlquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja alleen de heel makkelijke begrippen. Maar het gaat vooral om de beredenering niet om het begrip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |