geeft niet hoorquote:
'Ik zal het proberen' = 'Ik heb geen zin maar ik denk dat ik het ga doen, ik hoop het, of zo' = vrijdag: 'Ik heb het niet gedaan'.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:46 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik wil het echt wel kennen, maar ik heb geen zin er moeite voor te doen
Maargoed, ik zal het proberen.
had ie al gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://download.cnet.com/(...)2&subj=dl&tag=button
Opkrassen met McAfee. Een mol ziet nog meer
Een week en 2 dagen van de week ernaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef kenserkabouter het volgende:
Hoelang duren die examens nog? Gaat geloof ik nog sneller hier dan vorig jaar.
Geloof een embargo opgelegd door Filips II in 1585, destijd was hij Koning van zowel onder andere Spanje als Portugal. De Republiek dreef heel veel handel met Portugal maar door dit embargo (verbod op handel tussen Republiek en Portugal (en dus ook Spanje) werd het stopgezet en moest de Republiek zelf handelsroutes zien te vinden naar Oost-Indië. Dit gebeurde geloof ik rond 1595 en 1597. Hierdoor werd de VOC opgericht. Ook wel handig om te weten is dat tijdens het Twaalf jarig bestand (1609-1621) het embargo tijdelijk was opgeheven, wat best logisch is bij een wapenstilstand, en dat het na 1621 weer van kracht ging. Hierdoor is de WIC ontstaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:25 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat was het Spaanse Handelsembargo eigenlijk? Kan nergens vinden wat het precies was
Lol, dan halen jullie misschien wel de 100. Was ons net niet gelukt.quote:
Zonde man, heb er voor betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
http://download.cnet.com/(...)2&subj=dl&tag=button
Opkrassen met McAfee. Een mol ziet nog meer
wij zijn derhalve ook beterquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lol, dan halen jullie misschien wel de 100. Was ons net niet gelukt.
Jij snapt 'm.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
'Ik zal het proberen' = 'Ik heb geen zin maar ik denk dat ik het ga doen, ik hoop het, of zo' = vrijdag: 'Ik heb het niet gedaan'.
En dan komen herkansingen nog hequote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:47 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Lol, dan halen jullie misschien wel de 100. Was ons net niet gelukt.
pics in DMquote:
Niet hopen, scholiertje.quote:
Met de herkansingen was van EXA 2010 vrijwel iedereen aan het feesten/op vakantie.quote:
Same here. Probeer Malwarebytes' Anti-Malware ernaast, die ziet van alles en haalt veel weg. Ik heb ook McAfee, maar toen ik Malwarebytes voor het eerst liet scannen, vond hij 6 virussenquote:
Mja, dan heb je al die thema's weer door elkaar als economie, cultuur, politiek etcquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:48 schreef AchmedJan het volgende:
Wie de fck verzint het om alle jaartallen door elkaar heen te gooien![]()
Maak gewoon een chronologisch boek
Ja, weet ik. Heb ik ook. Maar die vindt niets meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Same here. Probeer Malwarebytes' Anti-Malware ernaast, die ziet van alles en haalt veel weg. Ik heb ook McAfee, maar toen ik Malwarebytes voor het eerst liet scannen, vond hij 6 virussen__! Dat programma is overigens gratis. Zeker een aanrader.
google watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |