Ey Niles:quote:
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
ey Niles, hoe staat het met je mondharmonica kunsten?
Al de blues aan het spelen?
Ja ik ben ook even aan het lezen gegaan. De versie 2 en hoger hebben dat in ieder geval volgens mij. De eerste volgens mij een stuk beperkter. Maar zijn leuke universele ampjes op deze manier.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik heb zoals gezegd geen ervaring mee, maar als ik het goed heb kun je ook op de PC instellingen maken en dan als het ware op de amp zetten. Standaard heb je 8 versterker modellen, die kun je aanpassen (zowel vanaf de amp zelf als via de PC).
Dus om je vraag te beantwoorden; het kan beide. Je kan zowel op de amp áls op de pc instellingen maken, alleen op de pc gaat het wat uitgebreider, meer mogelijkheden etc.
Kijk anders even hier.
Ach... als ik een LTD Eclipse had zou ik het wel wetenquote:
Servus!quote:
Gamma, heb ik er ooit een gekocht voor 8 euro in een aanbiedingquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zat ik intussen ook te bedenken, nu even zoeken naar een goedkoop kloontje, Die 5 keer dat ik zo'n ding in mijn leven gebruik moet die toch aankunnen. En mocht ik dat ding als ik hem eenmaal heb zo leuk vinden dat ik het toch vaak gebruik kan ik altijd nog een echte kopen.
samengevat: Wie weet waar ik goedkoop zo'n fijn apparaatje op de kop kan duikelen?
Thnxquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef mr-green het volgende:
[..]Dit klinkt nu al tof
(als ik de rommeligheid en foutjes even weg denk en dus puur over de structuur en het nummer heb)
Nummer 1: klinkt als Blink 182 (en dat vind ik een compliment)
+lekker intro, goede vibe, blijft lekker hangen
-misschien nog een kleine solo erin (in het midden bij 1.18)
Nummer 2: klinkt als Nirvana (en ook dat vind ik een compliment)
+net als nummer 1 blijft het lekker hangen.
-misschien een rust stukje erin
ps: jullie bassist is wel een baas met zijn mega strap
En bedankt ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:44 schreef savale het volgende:
[..]
Heerlijke sound die eerste vooral! Deuntje pakte me niet direct in de intro (volgens mij door die snelle overgang in t begin), maar later in het nummer begint het lekker te lopen (in de coupletten bijvoorbeeld). De overall sound is erg lekker ook.
De 2e is gewoon een net wat rauwer nummertje. Luistert lekker weg.
@Zorro: beter een keer geld uitgeven aan een dremel, is echt altijd handig in dit soort gevallen
Goed bezigquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Het toppunt van awesomeness, deze zomer naar Las Vegas
Zoveel kom ik niet buiten Nederland hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vet!terug.
Wat doe jij eigenlijk dat je overal langs komt (zowel binnen als buiten NL)?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel kom ik niet buiten Nederland hoor
Ben momenteel een weekje op vakantie, zaterdag weer terug. Zit nu lekker op het dakterras van ons appartement. Links uitzicht op de bergen, rechts op de BBQplaats en het bos. Koud biertje erbij
quote:
Jaja, trap het er maar in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel kom ik niet buiten Nederland hoor
Ben momenteel een weekje op vakantie, zaterdag weer terug. Zit nu lekker op het dakterras van ons appartement. Links uitzicht op de bergen, rechts op de BBQplaats en het bos. Koud biertje erbij
Of de Dean Z-seriequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou eens kijken naar de Dean V serie, fantastische gitaren.
Heb je die gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef CoiLive het volgende:
Niet om op te scheppen of zo, maar de G-System van T.C. Electronic is best wel erg oke...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nu kan ik weer een tijd niet eten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |