quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:53 schreef Aresdreams het volgende:
tja, kan je ook niet verder helpen voor een 7-snaar dan, zo verder...
of interesse in een B.C. Warlock N.J. serrie 7-snaar? moet je alleen dan nog eens actieve elementen in schroeven
Warlock nee dank jequote:
Allemaal al gehadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:56 schreef Muchachooo het volgende:
sepo
Trouwens, genakt, de meeste bekende muziekwinkels in en rondom NL staan in de OP zie ik nu
Op de site van GearPro staat er ook geen, maar je zou ze eens kunnen bellen. Ze hebben ook LTD, vandaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:58 schreef genakt het volgende:
[..]
Warlock nee dank jeSowieso als ik had willen ombouwen had ik wel een schecter gekocht ofzo
![]()
ik wacht wel weer
[..]
Allemaal al gehad![]()
Wat doe jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 13:09 schreef Muchachooo het volgende:
Ik hou van Gibson met hun Studio serie
http://www2.gibson.com/Pr(...)ibute-Humbucker.aspx
Humbuckers![]()
![]()
Mist alleen nog pickupcovertjesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat doe je![]()
Nou kan ik die niet meer uit mijn hoofd zetten,..
Hebben hebben! Maar geen geld
quote:
Ja die platypus met babykleren die belachelijk goed gitaar kan spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:04 schreef savale het volgende:
Deze beste kerel is vast al eens voorbij gekomen hier, maar vind dit toch wel het posten waard:
check vooral even vanaf 1:30 echt zo vet haha
Op zijn Telequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja die platypus met babykleren die belachelijk goed gitaar kan spelen
Verbaast me niks! Toen ik mijn gitaar kwam halen stond het hele magazijn daar nog vol met dozen (/instrumenten)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 14:36 schreef BoerBert het volgende:
http://www.daanauctions.com/PrivateSale.aspx?PrivateSaleId=244 Dacht dat het 13-05 begon eigenlijk, nu ineens 27-05. Voor de liefhebber dus weer...
En Braddie heeft ook een Crafter.quote:
Die Hudson is juist 2ehandsquote:Op zondag 22 mei 2011 15:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En Braddie heeft ook een Crafter.
Volgens mij is het duidelijk!
Hudson nemen dan! Cutaway is echt een mustquote:
Dat Braddie iets heeft is meestal geen aanbeveling he...quote:
Oh, want op een akoestische gitaar ben je boven de 12e fret keihard aan het soleren?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:37 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hudson nemen dan! Cutaway is echt een must
quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef savale het volgende:
Is een kwestie van smaak denk ik. Ik heb niet zoveel met een cutaway. Het is handig, maar geen must voor mij.
van de week opgenomen(gaat even niet om t gitaarwerk uiteraard)
Nee, maar ik vind het altijd heel leuk om hoge barre tokkeltjes te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat Braddie iets heeft is meestal geen aanbeveling he...
[..]
Oh, want op een akoestische gitaar ben je boven de 12e fret keihard aan het soleren?
Je klinkt als een uitzendbureauquote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
Gevraagd om in de band van een finaliste van een populaire talenten show te komen spelen voor een paar radio / TV optredens. Morgen krijg ik de single te horen, dan even beslissen of ik het wel. Wel grappig op zich!
Vet!!quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
Gevraagd om in de band van een finaliste van een populaire talenten show te komen spelen voor een paar radio / TV optredens. Morgen krijg ik de single te horen, dan even beslissen of ik het wel. Wel grappig op zich!
Wat krijg je daar voor?quote:Op zondag 22 mei 2011 19:50 schreef guitarist het volgende:
Nou ja, ik weet het wel, maar zo lang het niet zeker is ga ik niet teveel dingen in het openbaar roepen!quote:
100e per bandlid per show.quote:
Lekkerquote:
dat noemt men dan een portfolioquote:Op zondag 22 mei 2011 20:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
LekkerEn het staat leuk op je muzikantenCV lijkt me
Nice!quote:Op zondag 22 mei 2011 20:40 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet het wel, maar zo lang het niet zeker is ga ik niet teveel dingen in het openbaar roepen!
[..]
100e per bandlid per show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |