Kan ik het liedje online ergens luisteren?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:46 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand de akkoorden voor Racoon's Don't Believe You voor mij uitvogelen? Wil 'm graag opnemen maar kom er niet uit met de akkoorden...
Een betere oplossing: stoppen met gitaarspelen!quote:
Heb al een (primitieve) oplossing.quote:
4 uur achter elkaar spelen helpt niet om de snelheid omhoog te krijgen. Kun je beter 15 min. per dag geconcentreerd met snelheids oefeningen bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef Braddie het volgende:
M`n snelheid begint de laatste paar weken redelijk omhoog te gaan, gister 4 uur lang bij een vriend van me zitten jammen(achter elkaar).... op het laatst had ik zelfs dat m`n duim begon te slapen..
Uhm, als het niet klinkt als het origineel, dan werkt het toch niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb al een (primitieve) oplossing.
Gewoon alle akkoorden barré spelen, klinkt het niet zoals het orgineel maar het werkt wel gewoon!
Stuur maar op, luister ik even voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef -Menn0- het volgende:
Hij staat helaas niet op youtube en kan hem verder ook nergens vindenKan hem wel even op mp3 sturen?
Nee klopt, maar ik bedoelde puur dat ik 4 uur achter elkaar heb gitaar gespeeld gister!, en niet zozeer dat ik in die 4 uur m`n snelheid omhoog kreeg, want dat heeft me enkele weken gekost.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef CoiLive het volgende:
[..]
4 uur achter elkaar spelen helpt niet om de snelheid omhoog te krijgen. Kun je beter 15 min. per dag geconcentreerd met snelheids oefeningen bezig zijn.
Het zijn wel de zelfde akkoorden, alleen barré gespeeld, en in het origineel zitten maar 2 barré akkoorden de Gmin en de Bes.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, als het niet klinkt als het origineel, dan werkt het toch niet?
Donequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Stuur maar op, luister ik even voor je
Ok, dit is het eerste riffje (gitaar halfje naar beneden):quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (/) Slide Up (\) Slide Down (h) Hammer On (p) Pull Off (b) Bend (r) Release (v) Vibrato E|-------------------------------------------------- B|-------------------------------------------------- G|--6-----------4-----------4-----------2----------- D|-------------------------------------------------- A|-------------------------------------------------- E|--5--5--5--5--4--4--4--4--3--3--3--3--2--2--2--2-- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (/) Slide Up (\) Slide Down (h) Hammer On (p) Pull Off (b) Bend (r) Release (v) Vibrato E|-------------------------------------------------- B|----------------5---------------------------------- G|--6-----------------------4-----------2----------- D|-------------------------------------------------- A|-------------------------------------------------- E|--5--5--5--5--4--4--4--4--3--3--3--3--2--2--2--2-- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (/) Slide Up (\) Slide Down (h) Hammer On (p) Pull Off (b) Bend (r) Release (v) Vibrato E|-------------- B|-----0--1--0-- G|--2----------- D|-------------- A|-------------- E|--1--0--1--0-- |
Ben er ookmee bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, dit is het eerste riffje (gitaar halfje naar beneden):
[ code verwijderd ]
Nope, het is gewoon een halfje lager allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ben er ookmee bezigdie 6 4 2 moet 5 3 1 zijn
En het is in Drop D want erna komt zon variatie die nog lager gaat
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | (/) Slide Up (\) Slide Down (h) Hammer On (p) Pull Off (b) Bend (r) Release (v) Vibrato E|-------------------------------------------------- B|-----------0-----------0-----------0--3--2--0----- G|--2-----2-----2-----2-----2-----2--------------2-- D|-----2-----------2-----------2-------------------- A|--0----------------------------------------------- E|--------------3-----------2-----------0----------- |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |