Oh ja, da's waar!quote:Op zondag 22 mei 2011 09:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Die sloot zijn posts dikwijls af met de vanzelf legendarisch geworden woorden: "mara goed dat is mijn menig"
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef Vork het volgende:
In tegenstelling tot de rustende brigade, is bij mij zondag eigenlijk de enige dag dat ik nog wat aan het huishouden kan doen. Dus helaas, geen rust maar poetsen, een afwas achterstand wegwerken, stofzuigen, de was doen en meer van dat soort nare dingen.
Gelukkig nu eerst ontbijt met een pot sterke koffie en broodjes emmentaler. Daar mogen jullie best een mening over hebben, zolang die maar positief is
.
Emmentalerquote:Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef Vork het volgende:
In tegenstelling tot de rustende brigade, is bij mij zondag eigenlijk de enige dag dat ik nog wat aan het huishouden kan doen. Dus helaas, geen rust maar poetsen, een afwas achterstand wegwerken, stofzuigen, de was doen en meer van dat soort nare dingen.
Gelukkig nu eerst ontbijt met een pot sterke koffie en broodjes emmentaler. Daar mogen jullie best een mening over hebben, zolang die maar positief is
.
Het lot van de werkende klasse die (nog) niet voldoende verdiend voor een hulp in de huishouding.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:09 schreef Vork het volgende:
.
Op maandag moet ik wel wat harder rennen jaquote:Op zondag 22 mei 2011 09:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Dus je laat het Tara maar doen? Of is het gewoon een kolerebende t/m maandag
Ow, dat is bekendquote:Op zondag 22 mei 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms betrap ik me erop dat zo'n mening vaak maar een op dat moment leuk lijkend standpunt is, maar dat ik met net zoveel verve voor het tegenovergestelde kan pleitenHet stelt dus niets voor en dan zeg ik liever dat ik het niet weet, dat ik dus geen mening heb.
Komt allemaal door Bram!quote:Op zondag 22 mei 2011 10:24 schreef LieLie het volgende:
Moggeh..
Iets met een bed, en het verkeerde been.. Grmbl..
Zouden de hormonen nu al toeslaan? Dacht dat ik nog tot dinsdag had
Ja. Hoe durft-ie ook.....er zomaar mee stoppenquote:
Inderdaad. En een verharend huisdier is ook niet echt een hulp in de huishouding. Mevrouw de poes ligt nu uitgestrekt op een stoel in de net doorgebroken zon te genieten van de zon en wie mag straks een halve kat aan haren van die stoel vegen? Juist.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
Het lot van de werkende klasse die (nog) niet voldoende verdiend voor een hulp in de huishouding.
Morgen wordt het prima, en nu begint het ook op te klarenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:16 schreef Vork het volgende:
Gisteren was het perfect fietsweer. Ik hoop dat het morgen ook weer een beetje beter is dan vandaag, want ik heb niet zo'n zin om door de regen te moeten fietsen.
Volgens de buienradar blijft de bui op zeequote:Op zondag 22 mei 2011 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...wilde gaan fietsen naar Vlaardingen, maar het begint opeens heel stevig te waaienEn donkerder te worden
*kick*quote:Op zondag 22 mei 2011 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...wilde gaan fietsen naar Vlaardingen, maar het begint opeens heel stevig te waaienEn donkerder te worden
Ik zie het, buienradar zegt dat er na vanavond t/m morgenavond in elk geval geen regen valt. Dat is prima. Voor morgen danquote:Op zondag 22 mei 2011 11:17 schreef TAV74 het volgende:
Morgen wordt het prima, en nu begint het ook op te klaren
Goed werkquote:Op zondag 22 mei 2011 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben gister avond nog een goede daad verricht..
Tjee wat goed zeg, wat zal die man blij geweest zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben gister avond nog een goede daad verricht..
We waren om 23.00 weer in Wierden (vanuit Almelo) op de fiets toen we een hond los rond zagen rennen dichtbij de toegangsweg naar het dorp en de snelwegHij zat achter een konijn aan die gelukkig op een rotonde zich verstopte zodat de hond op de middenberm bleef.. Ik heb hem toen gepakt en uiteindelijk hebben we een nummer van de dierenambulance gekregen en gebeld. We hebben al met al bijna een uur met hem gestaan, was echt een hele lieve hond, maar wilde dól graag weer achter konijnen aan..
Gelukkig gechipt zodat de dierenambulance zijn huisadres kon achterhalen. Maar op het moment dat de meldkamer belde om te zeggen dat hij Hobbes heet en in Wierden woont kwam er een man op een fiets wat weifelend naderbij en verzuchtte opgelucht dat hij al een uur aan het zoeken was.. het was dus zijn hond, los geraakt en met een konijnenobsessie er vandoor gegaan.. Gelukkig goed afgelopen dus, hij had zomaar voor een auto kunnen vliegen![]()
Nou ja, uurtje later thuis dus als gepland, maar voor een goed doel! Ik hoop maar dat er mensen zijn die het zelfde zouden doen mocht Sam ooit ontsnappen of verdwalen (al heeft Sam altijd een penning met onze telefoonnummers er op om.. )
Heel goedquote:Op zondag 22 mei 2011 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Volgens de buienradar blijft de bui op zee.
Ga jij mij schoppen?quote:
Ja, hij was wat beduusd door dat er zo'n grote ambulance bij stond denk ik.. dan vrees je toch even het ergste..quote:Op zondag 22 mei 2011 11:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tjee wat goed zeg, wat zal die man blij geweest zijn.
Lachen was dat, direct met 3 man in koor heel blij Hobbes roepen naar die hondquote:Op zondag 22 mei 2011 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Gelukkig gechipt zodat de dierenambulance zijn huisadres kon achterhalen. Maar op het moment dat de meldkamer belde om te zeggen dat hij Hobbes heet
quote:
In koor: 'Hobbes?!?'quote:Op zondag 22 mei 2011 11:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lachen was dat, direct met 3 man in koor heel blij Hobbes roepen naar die hond
Haha! Ik zie het echt voor me. En die hond blij wrsquote:Op zondag 22 mei 2011 11:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In koor: 'Hobbes?!?'
Hond reageert en kijkt meteen op.
Weer in koor: 'Hobbeeeees!'![]()
![]()
Als je in het recept op dat ingredient klikt, krijg je een uitleg. Het is dus gerookte, gedroogde chili.quote:Op zondag 22 mei 2011 11:31 schreef augurkenkoning het volgende:
Even een snel vraagje (leek me geen eigen topic waardig)
Ik wilde vandaag dit gaan maken: http://www.food.com/recipe/subways-chipotle-southwest-sauce-82591 (soutwest saus van de subway (L))
hoe zou dit in het nederlands heten? 'chipotle chile in adobo' En waar kan ik dit kopen? (in rotterdam)
Thanks alvast
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Haha! Ik zie het echt voor me. En die hond blij wrs
Weer een stapje verder, thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 11:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je in het recept op dat ingredient klikt, krijg je een uitleg. Het is dus gerookte, gedroogde chili.
Op zondag 22 mei 2011 12:08 schreef augurkenkoning het volgende:
Er is wel woei ja.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
Woei! Buienradar geeft idd geen buien aanZou ik dan geluk hebben om 14:00 uur?
Ja. Dat overleef ik wel hoop ikquote:
Mijn was gaat zo in de electrische woeiquote:
Het gemak dient de mens, maar mijn wasverzachter is lekkerder. Over parfumeren gesproken.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn was gaat zo in de electrische woei
Leuk! Nadruk lag voor ons gevoel iets meer op brocante, maar toch veel lekkers gezien. Stuk hele lekkere oude kaas en een netje gerookte sjalotjes meegenomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |