Jawel kusjesdagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vraag vannacht eens niet aan
zal kunnen dat je maagwand ofzo beetje geirriteerd is ofzo, maar gewoon naar je lichaam luisteren. die weet wat wel en niet goed isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet niet, m'n maag trekt dat niet meer ofzo. Misschien te harde klappen gehad over de jaren heen. Dus ik doe nu rustig aan.
Veel plezier in dromenlandquote:
Trustenquote:
Later manquote:
Weet het niet, heb echt jaren lang vlamhard gezopen. 20 op een avond was ook niet echt een uitzondering ofzo... maar beter ook dat dat niet meer gaat, sta ik alleen maar brak op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zal kunnen dat je maagwand ofzo beetje geirriteerd is ofzo, maar gewoon naar je lichaam luisteren. die weet wat wel en niet goed is
lekker slaapquote:
ouwe man jongen BAMquote:Op zaterdag 21 mei 2011 03:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Weet het niet, heb echt jaren lang vlamhard gezopen. 20 op een avond was ook niet echt een uitzondering ofzo... maar beter ook dat dat niet meer gaat, sta ik alleen maar brak op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |