huh? ik ben geboren in zevenkamp (rotterdam)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar woont en bij jou in de klas heeft gezeten.
Waar verhaal broeder.
TS is mij niet, ik ben in Borne geboren, niet in Zevenkamp/Schiedam/Barendrechtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:20 schreef Sealnova het volgende:
TS is een kutkloon die naamtopics voor zichzelf maakt
Ik quote jou toch ook niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
huh? ik ben geboren in zevenkamp (rotterdam)
Laat me raden. Je nichtje/zusje woont in Barendrecht?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
[..]
???
Niet ver nee...ik woon in Schiedam.
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maareh, waar heb ik deze eer aan te danken?![]()
Geef eens antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wieje had mij eerder een compliment gegeven.
Ah, die ene met de zonnebril, duidelijk de mooiste van de 3quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dat zijn de soufi zussen! Ik ben er 1 van ga je niet vertellen wieje had mij eerder een compliment gegeven.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, die ene met de zonnebril, duidelijk de mooiste van de 3
Hoofd.quote:
Post die pic hier nog es, kan 't topic niet meer vinden.quote:
o.us is geen mod meer, o.us probeert stoer te doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:27 schreef o.us het volgende:
TS heeft een zus-/nicht(je) genaamd Nicole die in Vrijenburg, Barendrecht woont.
Overtuigd dit je nog? Dan wil ik het best wel voor je editten.
Ik probeer niet stoer te doen, ik wil gewoon mijn informatie.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
o.us is geen mod meer, o.us probeert stoer te doen.
Alles en niks tegelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik probeer niet stoer te doen, ik wil gewoon mijn informatie.
Wat heeft mijn modverleden er mee te maken?
Een filosofisch maar op een waarheid gebaseerde antwoord, mijn waarde.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alles en niks tegelijk.
En toch soms.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:30 schreef o.us het volgende:
[..]
Een filosofisch maar op een waarheid gebaseerde antwoord, mijn waarde.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alles en niks tegelijk.
En toch soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |