Dat weet ik, loop al wat draadjes langer met je meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ben voor, is alleen op het moment lastig plannen
Heb er een voor drie dagen in de week half jaar via uitzendbureau, volgende week hoor ik of een oudere man op proef komt, is herintreder. komt in iedere geval een beetje luchtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
He maar je baas had beloftes gedaan dat er op de 17e iemand aangenomen zou zijn, links om of rechts om... hoe staat 't daar nu mee?
Maar genoeg voor jou om in juli zoals gepland vakantie te nemen? Krijg de indruk dat het nog steeds erg aan de krappe kant is...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb er een voor drie dagen in de week half jaar via uitzendbureau, volgende week hoor ik of een oudere man op proef komt, is herintreder. komt in iedere geval een beetje lucht
als die ouder man komt en voldoet, moet dat kunnen.Is voor ons dan ook een wat rustigere periode. Wordt belangrijk oed inwerkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar genoeg voor jou om in juli zoals gepland vakantie te nemen? Krijg de indruk dat het nog steeds erg aan de krappe kant is...
'moet dat kunnen', klinkt nog steeds aan de krappe kant. Ik hoop dat het gaat werken, en ik weet niet hoe het in de horeca zit, maar een maand inwerken in mijn branche, dan moet het wel een topper zijn voor ik met een gerust gevoel op vakantie kan gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
als die ouder man komt en voldoet, moet dat kunnen.Is voor ons dan ook een wat rustigere periode. Wordt belangrijk oed inwerken
een week a twee goed inwerken bij een goede moet voldoende zijn, daarnaast staat er altijd iemand naast die alk langer bij me werkt, dus zelfstandig met supervisiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'moet dat kunnen', klinkt nog steeds aan de krappe kant. Ik hoop dat het gaat werken, en ik weet niet hoe het in de horeca zit, maar een maand inwerken in mijn branche, dan moet het wel een topper zijn voor ik met een gerust gevoel op vakantie kan gaan.
Zal je vertellen dat ik er ook jiet meer helemaal bij ben, En moet ook weer vroeg op voor mijn machines die worden gebrachtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
maar kokje, als je 't niet erg vind gooi ik 't lijstje voor nu dicht (kan helaas nog niet aangeven dat alleen vrienden mogen toevoegen)... Begin wel erg slaperig te worden
ah, je hebt nog een goeie in dienst... ik had de indruk gekregen dat je sous ermee opgehouden wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
een week a twee goed inwerken bij een goede moet voldoende zijn, daarnaast staat er altijd iemand naast die alk langer bij me werkt, dus zelfstandig met supervisie
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal je vertellen dat ik er ook jiet meer helemaal bij ben, En moet ook weer vroeg op voor mijn machines die worden gebracht
maar wel een hele goeie zelfstandige, die had evt met een derde de plaats van de sous op moeten vangen. Als het aan mij ligt gaat hij dat straks grotendeels alleen doen, is de laatste twee maanden nog verder gegroeid, Ben ik zuinig op. En ik heb een freelancer die al twee jaar meedraait, dus die weet ook wel eea, maar kan ik niet alles laten doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ah, je hebt nog een goeie in dienst... ik had de indruk gekregen dat je sous ermee opgehouden was
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
Muisjes filmlijstje is gesloten... kunnen we altijd nog weer later mee verder gaan als we inspiratie krijgen
Zuinig op zijn, en morgen zelf je machiens in ontvangst nemen, lekker luieren, en genieten van je vrije dagquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar wel een hele goeie zelfstandige, die had evt met een derde de plaats van de sous op moeten vangen. Als het aan mij ligt gaat hij dat straks grotendeels alleen doen, is de laatste twee maanden nog verder gegroeid, Ben ik zuinig op. En ik heb een freelancer die al twee jaar meedraait, dus die weet ook wel eea, maar kan ik niet alles laten doen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:19 schreef superkokje het volgende:
ik zeg truste,
FF de schoen zettenen met kloppend hart en zwetende handjes het bed in
![]()
![]()
quote:
Komt goed maryquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
trusten sjampoeh... wanneer breng je de rest van de chat weer gezellig hier heen?
quote:
quote:
Das waar, maar wel gezellig daar zo onder mekaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga ik vanuit... je kan hier veel meer dan in een tinychat
Hier ook gezellig hoor, ging in tinychat zo snel, Ceetje en Superkokkie hebben vanavond mijn filmlijstje gevuld.... was heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Das waar, maar wel gezellig daar zo onder mekaar
Bram vd Vlugt maakt zijn opvolger bekend zeiden ze in Boulevardquote:Op zaterdag 21 mei 2011 07:52 schreef sjampoeh het volgende:
mogguh, vandaag is DE dag he? dat de wereld vergaat enzo en dat de sint wat te melden heeft.
Volgens mij is de wereld gek geworden
da's fijn, mag ik meteen uitleggen hoe de vork in de steel zit. Wat een gedoe zeg, slaat toch nergens op. De hele school van m'n dochtertjes was in rep en roer, en dan vandaag om 19.50 horen en zien dat ze een andere Sint gaan krijgen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:51 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Bram vd Vlugt maakt zijn opvolger bekend zeiden ze in Boulevard
oh, ik heb voor sinterklaas gespeeld, kids hadden schoen gezet, heb brief geschreven voor kidsquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
ik zit onder de tafel he.........wereld vergaat straks
Weet je ook hoe laat?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:33 schreef knagsje het volgende:
ik zit onder de tafel he.........wereld vergaat straks
Als je belieftquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:38 schreef Ceetje.. het volgende:
weet je ook hoe laat de wereld vergaat knagsje, dan weet ik of het nog nut heeft om zometeen boodschappen te gaan doen.......
ik ben gestopt..... (niet dat nog wat uitmaakt nu de wereld toch vergaat, had net zo goed kunnen blijven roken)quote:
dat ze dat gvd eerder hadden gezegd, had ik gisteren wel wat meer uitgegeven in de stadquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben gestopt..... (niet dat nog wat uitmaakt nu de wereld toch vergaat, had net zo goed kunnen blijven roken)
Vind het knap hoor dat je gestopt bent , ik ben nog niet zoverquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben gestopt..... (niet dat nog wat uitmaakt nu de wereld toch vergaat, had net zo goed kunnen blijven roken)
Al 17 dagen (met een klein slippertje)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het knap hoor dat je gestopt bent , ik ben nog niet zover
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al 17 dagen (met een klein slippertje)
ja, klopt, wilde nog wel bbq aansteken vanavond, zou dat nog nut hebben? Het bbqt zo moeilijk met 4 man onder een ijzeren tuintafeltjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:44 schreef Poezewoes het volgende:
Zonde eigenlijk dat het vandaag is, het wordt juist mooi weer!
ik heb 't foute lijstje uitgezet.... waarom poetsen als de wereld toch vergaat, kan ik beter van de laatste paar uurtjes zon genietenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:44 schreef Poezewoes het volgende:
gewoon lekker doen, wereld kan toch niet voor 19:50 vergaan. Sinterklaas moet eerst nog speechenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, klopt, wilde nog wel bbq aansteken vanavond, zou dat nog nut hebben? Het bbqt zo moeilijk met 4 man onder een ijzeren tuintafeltje
heeft misschien te maken met tijdverschillenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
ja zonde van het vakantiegeld kan het niet meer uitgeven eerste prognose is 11 uur dus over toen minuten tweede prognose : is 3 uur.
te veel internet verkeerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:50 schreef MaryMouse het volgende:
wereld vergaat niet hoordan had 't wel op de FP gestaan en daar staat het niet.
@Ceetje lees daar wel dat er een explosie in de iPad fabriek is geweest
oh, dat kan goed, vorige week kregen we te horen dat apple produktieproblemen had. Alleen aan onze firma al moeten ze 2100 exemplaren leveren.......quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:50 schreef MaryMouse het volgende:
wereld vergaat niet hoordan had 't wel op de FP gestaan en daar staat het niet.
@Ceetje lees daar wel dat er een explosie in de iPad fabriek is geweest
FrontPage http://frontpage.fok.nl/quote:
dat ze stagaires in dienst hadden van inHollandquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
Maar wat zullen ze nu weer voor smoes hebben als we vrolijk verder leven verkeerd berekend??
denk het welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
Maar wat zullen ze nu weer voor smoes hebben als we vrolijk verder leven verkeerd berekend??
die zitten tuurlijk ook van hun laatste dag te genietenquote:
Ha! Ik heb mijn vakantiegeld al gehad en opgemaakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:44 schreef Poezewoes het volgende:
En zou volgende week vakantiegeld krijgen zondeeeeeeeeee![]()
Dezelfde als die bij de site van SST werkte??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat ze stagaires in dienst hadden van inHolland
die jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dezelfde als die bij de site van SST werkte??
ja die waren ook voorspellend over de romance van Jo en Flip, dus zou het zo eens waar kunnen zijnquote:
precies, ik ga ook van het zonnetje genieten. Hoef toch niet te poetsen als we toch worden weggevaagdquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mijn vakantiegeld al gehad en opgemaakt!
Laat de zondvloed maar komen hoor, ik ga nog snel even van het zonnetje genieten vandaag, kom ik in ieder geval bruin in de hemel.
*zondvloed......... pompt snel rubberbootje op en maakt het vast aan het tuinhekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ha! Ik heb mijn vakantiegeld al gehad en opgemaakt!
Laat de zondvloed maar komen hoor, ik ga nog snel even van het zonnetje genieten vandaag, kom ik in ieder geval bruin in de hemel.
er ligt toch nog een ark van Noa ergens in een nederlandse haven??quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*zondvloed......... pompt snel rubberbootje op en maakt het vast aan het tuinhek
ja, maar d'r zijn nogal veel havens, eer ik die gevonden heb.........quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
er ligt toch nog een ark van Noa ergens in een nederlandse haven??
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
er ligt toch nog een ark van Noa ergens in een nederlandse haven??
In aalsmeerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar d'r zijn nogal veel havens, eer ik die gevonden heb.........
das bij mij al zo lang geleden, kan mij alleen nog herinneren dat de regenboog er ons aan moet herinneren dat er nooooooooit meer een zondvloed zou komenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:59 schreef Poezewoes het volgende:
Maar goed in de godsdienstles op de katholieke school, zeiden ze dat niemand van te voren zou weten waneer de aarde vergaat!
Maar ja die priesters die kun je tegenwoordig ook niet meer vertrouwen!
morgen doen, dan is het koud en gaat 't regenenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
Ga voor de zekerheid toch maar even stofzuigen!
ik ga zo ff lekker naar de markt, kijken of ze eindelijk aardbeidjes van de koude grond hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga voor de zekerheid zometeen toch maar even boodschappen doen, straks is het weer fout berekend/voorspeld en zit ik hier zonder voer
Ik heb toch ook maar wat kipfilet uit de vriezer gehaald voor vanavond.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:04 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga voor de zekerheid zometeen toch maar even boodschappen doen, straks is het weer fout berekend/voorspeld en zit ik hier zonder voer
hoeveel wil je er hebben. Woon zowat in aardbeien-van-de-koude-grond-land. Hier zijn ze overal in overvloed te koopquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga zo ff lekker naar de markt, kijken of ze eindelijk aardbeidjes van de koude grond hebben
pondje of tweequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hoeveel wil je er hebben. Woon zowat in aardbeien-van-de-koude-grond-land. Hier zijn ze overal in overvloed te koop
tja, kan grote impact hebben op kinderen, net als die ouwe gek met die lange witte baard die ineens mededelingen moet doen. Heel huishouden in rep en roerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Wij maken er grapjes over maar kleinzzon van 13 is er toch wel mee bezig.
Dochter was al bezig om het uit zijn hoofd te praten.
Kan mij er wel iets bij voorstellen hoor, toen ik 13 was was ik er heilig van overtuigd dat je 's ochtends wakker zou worden en de russen hadden het land bezetquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:05 schreef Poezewoes het volgende:
Wij maken er grapjes over maar kleinzoon van 13 is er toch wel mee bezig.
Dochter was al bezig om het uit zijn hoofd te praten.
Hoe gaan ze dat verpakken denk dat Bram v d Vlucht er mee uitscheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, kan grote impact hebben op kinderen, net als die ouwe gek met die lange witte baard die ineens mededelingen moet doen. Heel huishouden in rep en roer
ja, ja, wrijf 't er maar weer even in dat ik in zo'n stom gehucht woon waar geen boer te vinden isquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier gewoon bij de boeren langs de weg te koop, vers van 't land![]()
als 't "er een keer van komt" dan breng ik wel een kilootje voor je meequote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ja, wrijf 't er maar weer even in dat ik in zo'n stom gehucht woon waar geen boer te vinden is
WIJ gaan vanavond broodje kroket eten, kroketten van moira en vers gebakken broodjes!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ja, wrijf 't er maar weer even in dat ik in zo'n stom gehucht woon waar geen boer te vinden is
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als 't "er een keer van komt" dan breng ik wel een kilootje voor je mee
ik heb ski'squote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe ze er dan uitzien, als we samen ploegend door de sneeuw ons een weg banen naar kokkie
Wat ik vanavond ga eten ga ik zo op de markt uitvinden. Ga wel vanmiddag trollies kartoffelsalade maken voor morgenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
WIJ gaan vanavond broodje kroket eten, kroketten van moira en vers gebakken broodjes!
Als we daar nog tijd voor hebben lol
ik nietquote:
quote:
Ja lijkt me beter!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:14 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, kartoffelsalat, recept welkom.
overigens, NTR heeft zojuist bekend gemaakt wat er aan de hand is.
Bram vd Vlugt stopt er idd mee, intoch in dordrecht dit jaar en een of andere onbekende neemt de taak van Bram vd Vlugt over. zou ik m'n kids wel kunnen laten kijken dan? Ik neem 't voor de zekerheid toch eerst maar op
quote:
recept van trollie67quote:kartoffelsalat is heel simpel...aardappelen..liefs kruimig...peper zout 2 uitjes,augurk,het liefs blokjes ham,want gelderse worst word snel zuur in de mayo...,naar smaak tomaat,per persoon 1 ei hard koken en blokjes van maken
voor de mayo...voor 4 personen 8 eieren..olijfolie..en een klein beetje van de augurkensap er door heen. goed mengen,giet het over de blokjes aardappelen als ze nog warm zijn en leg een keukendoek ver de pan,dan trekt het er mooi in...als het eerst mal koud is..afgedekt laten trekken op een schaduw plek,of...als het voor een dag later is in de koelkast..voor gebruik een uur van te voren uithalen..garneren met basilicum en petersilie,en een ei en tomaat in mooie slierten of schijfjes
Als het een extra sinterklaasjournaal is zullen ze toch wel rekening houden dat er kinderen kijkenquote:overigens, NTR heeft zojuist bekend gemaakt wat er aan de hand is.
Bram vd Vlugt stopt er idd mee, intoch in dordrecht dit jaar en een of andere onbekende neemt de taak van Bram vd Vlugt over. zou ik m'n kids wel kunnen laten kijken dan? Ik neem 't voor de zekerheid toch eerst maar op
oudste "gelooft" al niet meer (9jr) jongste wel, heilig, is zoooo leuk telkens weer, zou het lullig vinden als dit het dan zou verpesten zeg maar. Kids hebben best in de gaten dat er een ander in het pak zit, maar geloven gewoon heilig als ie eenmaal voor hen staat. Op tv zijn er ook in tig series verschillende klazen, ze slikken 't als zoete koekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef mazaru het volgende:
Dat zullen ze heus wel inpakken. Om 8 uur op zaterdagavond zitten er nog een hoop kinderen voor de buis. Maar ik zou ook geen risico nemen en het opnemen.
ach, wel een lief verhaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Wel een domper voor mij die sint mijn moeder maakte mijn vroeger wijs dat ik in haars schoen lag ben 6 December geboren..
Geloofde het nog ook als kind!
als ik de aardappelen kook gooi ik er altijd een groentebouillonblokje bij, krijgen ze net iets meer smaak vanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
recept van trollie67
[..]
Als het een extra sinterklaasjournaal is zullen ze toch wel rekening houden dat er kinderen kijken
LOLquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oudste "gelooft" al niet meer (9jr) jongste wel, heilig, is zoooo leuk telkens weer, zou het lullig vinden als dit het dan zou verpesten zeg maar. Kids hebben best in de gaten dat er een ander in het pak zit, maar geloven gewoon heilig als ie eenmaal voor hen staat. Op tv zijn er ook in tig series verschillende klazen, ze slikken 't als zoete koek
mag geen bouillonblokjes, zijn te zout. Maar 't is wel een idee om een bouquet garni van tuinkruiden mee te laten trekken jaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als ik de aardappelen kook gooi ik er altijd een groentebouillonblokje bij, krijgen ze net iets meer smaak van
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL
Er is een foutje gemaakt
[ afbeelding ]
Ze zitten ook overal!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
weer die stagaires van inHolland hè
doei Mary, misschien tot vanaaf, op zaterdag wil Hubbie altijd socializen, dus ik weet niet of ik er vanaaf ben....... dus dan alvast tot zondag (mits we niet zijn vergaan)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:26 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga naar de markt en daarna lekker van de zon genieten tot vanavond
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:30 schreef Ceetje.. het volgende:
"Hey Sjonnie, lekkere wijve!!"
meer een goedgeiligman krijgen we dus
Oke bedanktquote:Op zaterdag 21 mei 2011 19:31 schreef bamby het volgende:
[..]
Nee we leven nog, maar sst rehab niet meer geloof ik
Je hebt een zwaar levenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
wat een bummer hè, moet ik morgen alsnog mijn huis poetsen
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je hebt een zwaar leven
BEn al opgehaald door stab ook
je kan niet meer bellenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:08 schreef superkokje het volgende:
DE hele dag al met mijn foon bezig, heeft prrblemen![]()
dat nog wel, maar geheugen was op c vol en 25 g vrij op E C niet op te schonen alleendoor cache te legen, 1 mb of zo. Harde reset maar nu geen navigatie meer te installerenquote:
vaag... ook een manier om een vrije dag te bestedenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat nog wel, maar geheugen was op c vol en 25 g vrij op E C niet op te schonen alleendoor cache te legen, 1 mb of zo. Harde reset maar nu geen navigatie meer te installerenHoewel, ik denk de oplossing einde;ijk gevobden te hebben
benpas bezig vanaf 1400
ach ja kan je luierend in de zon en op de bank doen, geeft alleen frustratiequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
vaag... ook een manier om een vrije dag te besteden
en nl nog nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
ach ja kan je luierend in de zon en op de bank doen, geeft alleen frustratie![]()
Maar inmiddels Belgie en duitsland installed
als die ook maar half installeerd heb je er nog niet veel aanquote:
Je weet dus welke ik hebquote:
gaat helemaal goed komen. Heb wel navigatie, maar alleen online en met kaarten kan dus ook offlinequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
als die ook maar half installeerd heb je er nog niet veel aan
Heb je zelf gezegd nadat ik een blauwe bes wilde hebben. De nieuwe Samsung Galaxy wordt een hele goeie (volgens de recensies dus)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je weet dus welke ik hebNooit problemen gehad, maar volgend jaar geen neukia meer. Zal wel een samsung worden denk ik
geen idee, ik zit mousetrap te spelenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
hoe is het met de jongens ytegen de meisjes![]()
die heb ik ook gelezenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je zelf gezegd nadat ik een blauwe bes wilde hebben. De nieuwe Samsung Galaxy wordt een hele goeie (volgens de recensies dus)
je moet maar zo denken, dan loop je weer een jaartje voor op mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
die heb ik ook gelezenmaar moet nog een jaar wachten
geen luxemburgquote:
zeker, maar heb ik niet nodig rij niet zo vaak in filesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
ik wil volgende week toch maar een tomtom live kopen. Is verdraaid handig dat ie andere routes aangeeft als je opstoppingen tegen komt.
ik rij niet zo vaak, maar als ik dan weg moet kom ik geheid weer in de file terecht en daar raak ik nog steeds erg opgefokt vanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker, maar heb ik niet nodig rij niet zo vaak in files
doe is gek zeg, aan de suupquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
zo aardbeien onder de rum gezet, het begin van de Rumtopf is gemaakt
quote:
Heb je in het westen meer last van dan hier, hoewel je hier ook niet in de spits moet zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik rij niet zo vaak, maar als ik dan weg moet kom ik geheid weer in de file terecht en daar raak ik nog steeds erg opgefokt van
das wel heul vroegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pas met kerstmis hoor, moeten nog heel veel vruchten bij
meen je niet, dacht dat heel nederland een grote parkeerplaats wasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb je in het westen meer last van dan hier, hoewel je hier ook niet in de spits moet zijn
beginnen met de eerste aardbeien, daarna de verse frambozen dan verder het seizoen volgen tot aan de sinaasappelen, dan nog twee maandjes laten staan en met kerst lekker met flensjes met ijsquote:
dat is zeker, maar kan ook gewoon in een glaasjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
beginnen met de eerste aardbeien, daarna de verse frambozen dan verder het seizoen volgen tot aan de sinaasappelen, dan nog twee maandjes laten staan en met kerst lekker met flensjes met ijs
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is zeker, maar kan ook gewoon in een glaasje
met slagroom zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar vinnik niet zo lekker, mijn moeder daar en tegen, die blijft er van snoepen
de eerste twee glaasjesquote:
datzal best wel ja. Weet dat wij dat vroeger ook latijd hadden, maar das weel heul lang geledenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
de eerste twee glaasjesdaarna blijft ze bijscheppen zonder slagroom, en slapen dat ze daarna doet
ben er ook pas drie jaar geleden mee begonnen toen ik de rumtopf vond. Mijn vader maakte het vroeger ieder jaar, dus heb ik die traditie maar weer in ere hersteld.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
datzal best wel ja. Weet dat wij dat vroeger ook latijd hadden, maar das weel heul lang geleden
Ik herstel onze traditie maar even niet. (hoewel , die is eigenlijk nooit weggeweest, Zitten nog ieder jaar met een man of 20 bij opa in een kamer van 5x5quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben er ook pas drie jaar geleden mee begonnen toen ik de rumtopf vond. Mijn vader maakte het vroeger ieder jaar, dus heb ik die traditie maar weer in ere hersteld.
ach zolang opa dat maar leuk vindt is het één dag per jaar toch wel te doen lijkt mequote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik herstel onze traditie maar even niet. (hoewel , die is eigenlijk nooit weggeweest, Zitten nog ieder jaar met een man of 20 bij opa in een kamer van 5x5
negen uur op familiebezoek is ook wel errug lang. Ik blijf max 4 uur bij mijn moeder (das 't langst dat ik op de parkeerkaarten mag parkeren), en naar anderen toe neem ik meestal mijn moeder mee, dus dan al weer na 2 uur weg. Vind ik mooi lang genoeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
Ga er ook niet met tegenzin naar toe, kom alleen wat later. begint om een uur of 12 tot 21. Mij iets te lang met die drukte. Ben de laatste jaren verplicht vrij 1e kerstdag, erg genoeg. Was op mijn 18e blij dat ik kok was, kon ik tenminste de drukte van de familie ontvluchten
vind ik ook meer dan lang genoeg, maar zo gaat dat bij onze familie. Niet bij mij en mijn zus. Vroeger bij ons thuis metb de kerst 30 tot 50 man vanaf de koffie t/m diner. Week voor kerst koken en halve xhuis verbouwen, menukaartjes maken enzquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
negen uur op familiebezoek is ook wel errug lang. Ik blijf max 4 uur bij mijn moeder (das 't langst dat ik op de parkeerkaarten mag parkeren), en naar anderen toe neem ik meestal mijn moeder mee, dus dan al weer na 2 uur weg. Vind ik mooi lang genoeg.
pffffffff, moet je maar zin in hebben 50 manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
vind ik ook meer dan lang genoeg, maar zo gaat dat bij onze familie. Niet bij mij en mijn zus. Vroeger bij ons thuis metb de kerst 30 tot 50 man vanaf de koffie t/m diner. Week voor kerst koken en halve xhuis verbouwen, menukaartjes maken enz
ging ook meestal op de vlucht naar de burenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pffffffff, moet je maar zin in hebben 50 man![]()
Ik heb een oudoom waar ik dan in augustus of september wel een dagje met mijn zussen naar toe ga. Maar die man is gewoon ontzettend gezellig en dan zijn we toch ook maar met z'n 10-en
maar jij kan je dan ook nog zeggen dat je op een verjaardag moet werken. Hier worden alle verjaardagen op zondag gevierd en dan werk ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:21 schreef superkokje het volgende:
probeer het zoveel mogelijk te vermeiden als moeders of mijn zus jarig is of een van de kinderen, ga ik als er niemand anders is
kan ik wel zeggen, maar moeders trapt er niet in. Die moet en zal komen. Is haar dit jaar nog niet gelukt overigens.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar jij kan je dan ook nog zeggen dat je op een verjaardag moet werken. Hier worden alle verjaardagen op zondag gevierd en dan werk ik niet
moet en zal komen? op jouw verjaardag bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan ik wel zeggen, maar moeders trapt er niet in. Die moet en zal komen. Is haar dit jaar nog niet gelukt overigens.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet en zal komen? op jouw verjaardag bedoel je?
da's een probleem wat ik in ieder geval niet meer heb, mijn moeder komt nergens meer behalve als ik haar er naar toe rij
ik vier al jaren mijn verjaardag niet meer, en ga ook nog maar alleen naar de verjaardagen van mijn ma en die van mijn nichtjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
ik doe niks aan verjaardagen, als iemand wil komen en ik ben thuis is iedereen welkom, maar ik organiseer niks
ik dus ook, zus en zwager, hun kids moeders en opa. Da vink zatquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik vier al jaren mijn verjaardag niet meer, en ga ook nog maar alleen naar de verjaardagen van mijn ma en die van mijn nichtjes.
Broers, zussen, zwagers en schoonzus doe ik niet meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik dus ook, zus en zwager, hun kids moeders en opa. Da vink zat
heb maar een zus en die is me heilig, die zie ilk op zijn minst iedere twee weken, dus spreekt voor zich dat ik ff gaquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Broers, zussen, zwagers en schoonzus doe ik niet meer aan.
Ik heb nog de mazzel dat mijn zusje de verjaardagen van haar oudste drie tegelijkj viert, dus voor mij alleen moeders, drie nichtjes op een dag, en dan nog die van de andere twee nichtjes. Vinnik dus ook meer dan genoeg.
(En heb een van mijn nichtjes dus ook nog maar twee keer gezien, derde keer zal wel op haar tweede verjaardag zijn)
Ja duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb maar een zus en die is me heilig, die zie ilk op zijn minst iedere twee weken, dus spreekt voor zich dat ik ff ga
dan zou ik ook zeggen tis goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
'k heb er wat meer, oudste zus is altijd met vakantie als ze jarig is, oudste broer heb ik heel weinig contact me, jongste broer spreek en zie ik vaak, maar vergeet zelfs zijn eigen verjaardag, en mijn zusje viert alleen maar de verjaardagen van haar kids. En mijn zussen zie ik ook vaak genoeg hoor.
quote:
ook nij was bij je andere vriendenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is het verder stil gebleven hier
Ja erg stil, was de hele middag en deel van de avond weg maar was niet veel terug te lezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was net even in de tinychat iddquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook nij was bij je andere vrienden
ja, kokje was de enige die mij gezelschap wilde houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
![]()
zo ben ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, kokje was de enige die mij gezeldschap wilde houden
Gelukkig ben ik er nu ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, kokje was de enige die mij gezeldschap wilde houden
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo ben ikKom op voor de zwakkere in de samenleving
Je mist iig de smileys en je kan minder uitgebreid reageren, het gaat veel sneller en mensen lezen dan eerder over je berichten heen, voordeel vind ik persoonlijk dat je iemand beter leert kennen omdat je sneller persoonlijker word (denk aan Google die alles op FOK! cached bijv en dat gebeurd niet in de chat)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het verschil tussen een chat en een forum?
Chat gaat veel sneller, de onderscheiding tussen de gebruikers is bijna niet te zien.\
Wat is het voordeel dan? en wat is er anders aan.
Nergens zoveel vrijheid als op fok!
en geen smileys, geen plaatjes, geen filmpjes, geen linkjes etc.....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:59 schreef Chanel5 het volgende:
Wat is het verschil tussen een chat en een forum?
Chat gaat veel sneller, de onderscheiding tussen de gebruikers is bijna niet te zien.\
Wat is het voordeel dan? en wat is er anders aan.
Nergens zoveel vrijheid als op fok!
ik ken tinychat niet, maar heb in het verleden vaak genoeg gezien dat complete transcripts van IRC kanalen op webpages terecht kwamen, en dan zit je alsnog in de Google cache met al je persoonlijke zakenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je mist iig de smileys en je kan minder uitgebreid reageren, het gaat veel sneller en mensen lezen dan eerder over je berichten heen, voordeel vind ik persoonlijk dat je iemand beter leert kennen omdat je sneller persoonlijker word (denk aan Google die alles op FOK! cached bijv en dat gebeurd niet in de chat)
Oke dat is dan het voordeel maar wil hier nog ergens anders meer delen dan dat ik al doe.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je mist iig de smileys en je kan minder uitgebreid reageren, het gaat veel sneller en mensen lezen dan eerder over je berichten heen, voordeel vind ik persoonlijk dat je iemand beter leert kennen omdat je sneller persoonlijker word (denk aan Google die alles op FOK! cached bijv en dat gebeurd niet in de chat)
kan je toch net zo goed met z'n allen gaan msn-en, heb je tenminste nog wel smileys en andere leuke dingetjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
er is voor beide watb te zeggen, maar met name het snelle vind ik niet prettig
Dat is waar, als iemand dat bewust gaat plaatsen, maar ik verwacht dat niet zo snel met het clubje wat in de besloten rehab chat zitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ken tinychat niet, maar heb in het verleden vaak genoeg gezien dat complete transcripts van IRC kanalen op webpages terecht kwamen, en dan zit je alsnog in de Google cache met al je persoonlijke zaken
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
er is voor beide watb te zeggen, maar met name het snelle vind ik niet prettig
dat verwacht ik ook niet, maar je weet maar nooit wat er plots in iemand op komtquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is waar, als iemand dat bewust gaat plaatsen, maar ik verwacht dat niet zo snel met het clubje wat in de besloten rehab chat zit
Nee ik ook niet maar er hoeft maar iets verkeerd te gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat verwacht ik ook niet, maar je weet maar nooit wat er plots in iemand op komt
Nu zal ik nooit echt persoonlijk info delen op welke chat/forum dan ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat verwacht ik ook niet, maar je weet maar nooit wat er plots in iemand op komt
Lijkt me heel verstandig!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu zal ik nooit echt persoonlijk info delen op welke chat/forum dan ook
altijd het verstandigste, maar je moet ze de kost geven die het wél doenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu zal ik nooit echt persoonlijk info delen op welke chat/forum dan ook
quote:
quote:
dat sowieso, maar5 je zegt snel teveel, heb al diverse keren verzoeken gezien tot verwijderen van quotes op fok, dat zegt genoeg lijkt mequote:
ja, dat is ook weer waar, maar dan nog dat risico blijf je ook houden ook met IRCs of andere chats... en daar kan je niet een gepost iets alsnog weghalen of edittenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat sowieso, maar5 je zegt snel teveel, heb al diverse keren verzoeken gezien tot verwijderen van quotes op fok, dat zegt genoeg lijkt me
Abuse moet wel heel erg zijn wil je dat gebruiken (provider wise)quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb er ervaring mee, niet dat het zo erg was maar heb de webmasters en Abuse ingeschakeld, laat niet de spot met me drijven!
Abuse zou het onderzoeken, resultaat erg weinig. De duimschroeven aangedraaid bij de host, diverse mailtjes over en weer en klaar. Tja die Host wil geen negatieve berichten!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Abuse moet wel heel erg zijn wil je dat gebruiken (provider wise)
Ow, het ging dus om een website/sever dusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Abuse zou het onderzoeken, resultaat erg weinig. De duimschroeven aangedraaid bij de host, diverse mailtjes over en weer en klaar. Tja die Host wil geen negatieve berichten!
Nee het ging om misbruik van naam en avatarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, het ging dus om een website/sever dus
Dacht dat je doelde op de i-net provider om een afsluitwaarschuwing te laten voltrekken
Woon je in de VS?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
ben ook een heel stuk voorzichtiger geworden na een telefoontje van de FBI, bleken al mijn gegevens (incl creditcard nummer etc) in een bestand terecht gekomen te zijn van een stelletje lui die 'identities' probeerden te stelen. Ik heb geluk gehad was slechts $40 lichter, maar mocht wél een nieuw socialsecurity id en bankrekeningen etc aanvragen
Bah wat eng!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
ben ook een heel stuk voorzichtiger geworden na een telefoontje van de FBI, bleken al mijn gegevens (incl creditcard nummer etc) in een bestand terecht gekomen te zijn van een stelletje lui die 'identities' probeerden te stelen. Ik heb geluk gehad was slechts $40 lichter, maar mocht wél een nieuw socialsecurity id en bankrekeningen etc aanvragen
al erg genoeg, kwam zelfs al voor bij WorldsAwayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee het ging om misbruik van naam en avatar
Niet meer, woondequote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Woon je in de VS?
(Dat meende ik ergens gelezen te hebben maar kan er naast zitten)
Allemaal netjes afgehandeld hoor, ik heb geluk gehad, er zijn mensen die jaren bezig zijn om te bewijzen dat ze slachtoffer zijn. FBI was er in dit geval sneller bij dan dat mijn identiteit echt gebruikt wasquote:
Ja en er werd een btje lakoniek over gedaan totdat we vertelden dat er misbruik werd gemaakt van de naam en dat dat niet werd geaccepteerd!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
al erg genoeg, kwam zelfs al voor bij WorldsAway
http://forum.fok.nl/SSTquote:Op zondag 22 mei 2011 00:54 schreef Noelle06 het volgende:
Kan niet slapen, dus nog maar even achter Fok! gekropen.
Dacht even sst forum door te spitten wat ik nog niet gezien had, is die gewoon al gesloten
? wat voor taaltje is dit ? afrikaans ?quote:Op zondag 22 mei 2011 03:00 schreef Mita het volgende:
Ze zitten de muppetsjow veur de gek te hoje, en effe later zeen ze zelf de muppet sjow, en want als ze et zelluf doon is 't good mer bie die anger alles veur de gek houje. Ich weit neet waat veur kuddedieren d'r hie zeen. Miense die niks weite stjumme PVV, zoals mien mooder, want dea kalt zo lekker. Ich dink zelluf ich bun d'r echt neet allein in. Ich dacht ein forum waat breid dinkentj waas. Maar helaas weer neet. Ich bun nou egt giftig. Ich bin in elk geval geine mitlouper. En ich hub altied geliek. Erg he. Mer ich bun noe echt kwoad. Veurige kier kold turkie, minse mit hetzelfde geveul. Neet dus
Dan mag jij theequote:Op zondag 22 mei 2011 10:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zit nog ff aan de thee, ben niet zo'n koffiedrinker .
Lijkt op limburgs/half duitsquote:Op zondag 22 mei 2011 10:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
? wat voor taaltje is dit ? afrikaans ?
en gescoord?quote:Op zondag 22 mei 2011 10:40 schreef sjampoeh het volgende:
Zat ik ineens naar een voetentopic te kijken
Ja indd ik ben nu ook verplicht om weer wat te gaan doen.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:53 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet vandaag poetsen, want dat heb ik gister niet gedaan omdat de wereld toch zou vergaan
Lekker alles met de hand doen danquote:Op zondag 22 mei 2011 10:58 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik wou me tuin ontkruiden maar kom erachter dat ik geen bezem he hahha
Pffff de wereld vergaat en zij gaat klusjes doenquote:Op zondag 22 mei 2011 10:58 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Nah ik heb gisteren gewoon me klusje gedaan hoor![]()
Kunnen wij kijken hoe jij je tuin doetquote:Op zondag 22 mei 2011 10:59 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Of bezem gaan kopen hahahhakan ook samen met cam misschien hahaha
Goed he netjes de wereld uitgaan:P en daarbij komt dat ik vandaag nu lekker niets hoefquote:Op zondag 22 mei 2011 10:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Pffff de wereld vergaat en zij gaat klusjes doen
Nou daar heb je gelijk in hoor...quote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef MaryMouse het volgende:
ikke niet, wereld zou vergaan, heel mooi weer buiten, en het weerbericht voor vandaag regen, dus ik dacht laat ik op deze laatste dag maar van het mooie weer genieten. Als er dan toch nog een zondag komt met regen kan ik dan beter poetsen
whahhahhaquote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kunnen wij kijken hoe jij je tuin doet
Ahhhh gaan we zo beginnenquote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Goed he netjes de wereld uitgaan:P en daarbij komt dat ik vandaag nu lekker niets hoefen jullie wel hahaha
quote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kunnen wij kijken hoe jij je tuin doet
en je tuin ontkruiden is niets doen?quote:Op zondag 22 mei 2011 11:00 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Goed he netjes de wereld uitgaan:P en daarbij komt dat ik vandaag nu lekker niets hoefen jullie wel hahaha
Ja hoor, ik kijk wel danquote:Op zondag 22 mei 2011 11:02 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
Ja dat zouden jullie wel leuk vinden he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |