abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109161105
De hele Kony video is toch ook een hoax

look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:15:33 #52
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109186202
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Dr-Anderson het volgende:
Echt vreselijk! Mensen denken neutraal nieuws te horen of te lezen, terwijl het zo selectief als de tering is. Met het vernomen nieuws maakt men er een discussie van de dag van en zo spreiden de woorden zich onder de bevolking. Ik ben overigens ook altijd zo geweest.

Ik lees al meer dan een jaar geen krant en kijk nauwelijks televisie. Ik ben hierdoor "wakker" geworden. Ik weet in een jaar tijd meer van de wereld dan voorheen.
Aardige uiteenzetting.

Wat je moet begrijpen is dat de mens vanaf het moment dat hij of zij het eerste licht ziet, constant wordt geïndoctrineerd. Hetzij subliminaal, hetzij met brokken ''kennis'' en ''nieuws''. De top van de hiërarchie, welke dus ook de massamedia in handen heeft, heeft hierdoor een uitstekend middel de gemiddelde bevolking onder controle te houden. Rood heet rood omdat jij dat aangeleerd hebt. De tweede wereldoorlog had deze en die motieven, omdat dat in het geschiedenisboek staat. 9/11 was een terroristische aanslag, omdat de massamedia dat overal vertelt. Het effect blijft hetzelfde.
Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas?
pi_109187242
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Zytijov het volgende:

[..]

Aardige uiteenzetting.

Wat je moet begrijpen is dat de mens vanaf het moment dat hij of zij het eerste licht ziet, constant wordt geïndoctrineerd. Hetzij subliminaal, hetzij met brokken ''kennis'' en ''nieuws''. De top van de hiërarchie, welke dus ook de massamedia in handen heeft, heeft hierdoor een uitstekend middel de gemiddelde bevolking onder controle te houden. Rood heet rood omdat jij dat aangeleerd hebt. De tweede wereldoorlog had deze en die motieven, omdat dat in het geschiedenisboek staat. 9/11 was een terroristische aanslag, omdat de massamedia dat overal vertelt. Het effect blijft hetzelfde.
Weinig aan toe te voegen.
pi_109187910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Zytijov het volgende:

[..]

Aardige uiteenzetting.

Eens,

ik wil me ook aansluiten bij J0kkebr0k in die zin dat ik er weinig aan kan toe voegen bij de feitelijke situatie zoals tot op heden.

Maar er is nieuws:

De ontwikkelingen op social media maken indoctrinatie soms moeilijker en soms ook weer makkelijker voor het illuminati-gajes. Dit leidt tot andere scenario's dan voorheen.

Daarnaast is er een spirituele ontwaking gaande die zich in een meer dan exponentiele groei ontwikkelt in aantallen mensen en bewustzijnsniveau. Nog afgezien van spirituele hulp en externe fysieke hulp dat zich bevindt op aarde en elders in dit zonnestelsel.

een voorbeeld: 09/11 heeft een spontane bewustzijnsimpuls doen ontstaan, dit is ook geregistreerd door diverse computers die zich bezig houden met de meting van "nieuws-impact".
  vrijdag 16 maart 2012 @ 23:08:54 #55
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109188528
Zeker waar, alleen wanneer is iemand ''ontwaakt''? Er zijn zoveel waarheden of wereldbeelden, waar trek je de grens?

Ik hoop dat er een verandering komt in de huidige situatie op deze wereld, dit systeem, deze onzichtbare ijzeren spijlen, maar eerst zien dan geloven. Je hebt geen twee handen nodig om iemand bij de keel te grijpen, één volstaat ook nog.
Ideas are more powerful than guns. We would not let our enemies have guns, why should we let them have ideas?
pi_109191195
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef Zytijov het volgende:
Zeker waar, alleen wanneer is iemand ''ontwaakt''? Er zijn zoveel waarheden of wereldbeelden, waar trek je de grens?
je moet het aanvoelen, een zeker weten; ook al ben ik voorzichtig en behoudend; ik voel een dergelijke kracht zeer sterk in mij aanwezig.

quote:
Ik hoop dat er een verandering komt in de huidige situatie op deze wereld, dit systeem, deze onzichtbare ijzeren spijlen, maar eerst zien dan geloven. Je hebt geen twee handen nodig om iemand bij de keel te grijpen, één volstaat ook nog.
Het is geen kwestie van hopen meer;

Het is weten en willen. Een geleidend proces.

Ik ben me bijvoorbeeld bewust dat er in mij zich krachten ontwikkelen die mede tot de uitschakeling van de Illuminati zullen leiden. Mijn hint is hier om anderen erop te wijzen dat zij evenzo dit zullen kunnen ervaren.

Wellicht dat ik meer kan vertellen over niet al te lange termijn, ik sta hier namelijk niet alleen en ik beschik slechts over een deel van het overzicht van de situatie. Ook ben ik relatief klein, maar zeker niet onbelangrijk in dit gebeuren.

@Zytijov,

Jouw icoontje lijk op een comeback van de USSR; ben je je bewust van de Romanov-agenda ?
De Romanovs zijn 1 van de leidende 13 Illuminati-families; de Romanovs zijn nu bezig met een staatgreep binnen de Illuminati.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:27:45 #57
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109191695
De Romanovs ken ik maar al te goed. Elke nacht zijn ze er, rond een uur of 2:00 tot 4:00, of ik ze nou kan herinneren of niet. Je snapt wel wat ik bedoel. Zij hebben mij, ik heb hen.

Vladimir is, hoe verrassend, herkozen. Dat, in combinatie met de Amerikaanse verkiezingen, gaat leuk worden. Vergeet ook onze vrienden aan de overkant van de Noordzee niet, al zwakken ze daar wat af. Ik ben er klaar voor, bring it on.
pi_109191963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef Zytijov het volgende:
De Romanovs ken ik maar al te goed. Elke nacht zijn ze er, rond een uur of 2:00 tot 4:00, of ik ze nou kan herinneren of niet. Je snapt wel wat ik bedoel. Zij hebben mij, ik heb hen.

Vladimir is, hoe verrassend, herkozen. Dat, in combinatie met de Amerikaanse verkiezingen, gaat leuk worden. Vergeet ook onze vrienden aan de overkant van de Noordzee niet, al zwakken ze daar wat af. Ik ben er klaar voor, bring it on.
waar ben je klaar voor?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:40:07 #59
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109192039
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:37 schreef badabingie het volgende:

[..]

waar ben je klaar voor?
De strijd tussen allerlei hoge machtsgroeperingen. 2012 is geen einde der tijden zoals New Age gebrabbel doet beweren, maar een zeer belangrijk jaar voor de toekomst van, nou ja, alles.
pi_109192129
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Zytijov het volgende:

2012 is geen einde der tijden zoals New Age gebrabbel doet beweren,
:D
quote:
maar een zeer belangrijk jaar voor de toekomst van, nou ja, alles.
eens...en hoe het gaat lopen (loopt) heb je zelf in de hand, tenminste, zo denk ik erover.
pi_109192246
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef Zytijov het volgende:
De Romanovs ken ik maar al te goed. Elke nacht zijn ze er, rond een uur of 2:00 tot 4:00, of ik ze nou kanh herinneren of niet. Je snapt wel wat ik bedoel. Zij hebben mij, ik heb hen.
Hee, ben jij het ? van die Sebastopel ervaringen op de Krim ?

Zij hadden mij een paar keer, laatste keer in Augustus 2008, toe ze met hun tanks Georgie binnenvielen.

hoe hebben ze jou en ..

Hoe heb jij ze dan ?

quote:
Vladimir is, hoe verrassend, herkozen. Dat, in combinatie met de Amerikaanse verkiezingen, gaat leuk worden.
Ja, maar zo'n verrassing was dit niet. De Rothschilds konden er weinig tegen doen, dat zag je al in dat powerplay van Medvedev en Putin in de politieke tops.

en zie Syrie; de Russen zijn machtiger dan ooit.

quote:
Vergeet ook onze vrienden aan de overkant van de Noordzee niet, al zwakken ze daar wat af. Ik ben er klaar voor, bring it on.
de Windsors ? nou die zie ik niet zo als vrienden. Zij gedragen zich als valse gebeten honden.

klaar ? maar leef wel gewoon je leven hoor, niets is te voorspellen;

er gebeurt wel veel, het is vooral een ontwikkelingsproces en het herkennen van subtiele signalen in je zelf en in de buitenwereld.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 01:00:19 #62
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109192536
Sebastopel, Krim... tja, daar is het een en ander gebeurd ook. Wat? Ik weet het echt niet. Tests, chips... zoiets. Ik breek daar nog steeds niet doorheen. Kleurloze gebouwen, met gekken erin, dat weet ik wel. Fascinatie en herkenning, met toch een kleine angst, als ik dan weer zo een setting zie. Metro 2033, STALKER. Dat niveau, maar dan echt. Zo hebben ze mij, en vast ook door middel van volgen, beïnvloeden et cetera. Aan de andere kant, ik leer ze ook kennen, wat ze doen, waarom ze het doen. Een onzichtbaar gevecht, maar met elk ding dat ik over ze en alles om me heen leer verliezen ze een beetje. En zo heb ik hen.
pi_109192886
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Zytijov het volgende:
Sebastopel, Krim... tja, daar is het een en ander gebeurd ook. Wat? Ik weet het echt niet. Tests, chips... zoiets. Ik breek daar nog steeds niet doorheen. Kleurloze gebouwen, met gekken erin, dat weet ik wel. Fascinatie en herkenning, met toch een kleine angst, als ik dan weer zo een setting zie. Metro 2033, STALKER. Dat niveau, maar dan echt. Zo hebben ze mij, en vast ook door middel van volgen, beïnvloeden et cetera. Aan de andere kant, ik leer ze ook kennen, wat ze doen, waarom ze het doen. Een onzichtbaar gevecht, maar met elk ding dat ik over ze en alles om me heen leer verliezen ze een beetje. En zo heb ik hen.
Belangrijk is dat je leert jezelf te vertrouwen. Geloof in je eigen kracht. Gewoon bewust worden dat je die rommel niet bij je wilt hebben.

STALKER ? ; hoe herken je dat ? als woord in je droom of als stemmen in je hoofd ?

Ik zal eens opzoeken wat metro 2033 betekent.

Over de Krim, hoe oud was je toen je het eerst meemaakte, denk je ?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 01:33:50 #64
370662 Zytijov
Sovjet-ambassadeur.
pi_109193408
Metro 2033 en STALKER zijn computerspellen met een bepaalde setting die het daar ook uitstraalde. Moeilijk te omschrijven, zo een psychopatische, grijze, roestige sfeer. Hoe oud is lastig te zeggen, van die beelden op dat moment omstreeks een jaar of 5. Herinneren zijn pas bij een jaar of 18 gekomen. Tijd voor een nieuwe nacht nu, hopelijk rustig!
pi_109229837
Wat mij de laatste tijd weer opvalt is hoe de media omgaan met "nieuws" uit Syrië. Ze zijn er op uit om Assad en de zijnen er zo slecht mogelijk uit te laten komen. Je ziet vaak wazige filmpjes waarop doden te zien zijn, maar hoe weten wij of die doden werkelijk slachtoffers zijn van het regime van Assad. Ze vertellen het er bij, maar ja.... het is allemaal niet te checken.

Van de week in Nieuwsuur een reportage vanuit Damascus. Vele pro Assad mensen op de been en dat was dan weer volledig georchestreerd, aldus de media. Het lijkt er op dat het Westen op de een of andere manier gebaat is bij een instabiel Midden Oosten, gezien het feit dat we ineens de dictators, die we zelf in het zadel hebben geholpen en gehouden, nu weg willen hebben en het gebruik van ordinaire propaganda wordt hierbij niet geschuwd.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2012 13:48:17 ]
  zondag 18 maart 2012 @ 19:30:00 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_109244566
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat mij de laatste tijd weer opvalt is hoe de media omgaan met "nieuws" uit Syrië. Ze zijn er op uit om Assad en de zijnen er zo slecht mogelijk uit te laten komen. Je ziet vaak wazige filmpjes waarop doden te zien zijn, maar hoe weten wij of die doden werkelijk slachtoffers zijn van het regime van Assad. Ze vertellen het er bij, maar ja.... het is allemaal niet te checken.

Van de week in Nieuwsuur een reportage vanuit Damascus. Vele pro Assad mensen op de been en dat was dan weer volledig georchestreerd, aldus de media. Het lijkt er op dat het Westen op de een of andere manier gebaat is bij een instabiel Midden Oosten, gezien het feit dat we ineens de dictators, die we zelf in het zadel hebben geholpen en gehouden, nu weg willen hebben en het gebruik van ordinaire propaganda wordt hierbij niet geschuwd.

Wat mij opvalt is dat een Russiche zender het Assad regime steunt terwijl de Russiche overheid dat ook doet. Niemand denkt aan individuele burgers. Het blijven machtspelletjes over de hoofden van burgers.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_109247021
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat een Russiche zender het Assad regime steunt terwijl de Russiche overheid dat ook doet. Niemand denkt aan individuele burgers. Het blijven machtspelletjes over de hoofden van burgers.
Daar heb ik het over gehad.

De Romanovs zijn machtiger dan de Rothschilds in Syrie, althans op dit moment. Daarom krijgt Assad alle steun uit Moskou.

Libie van Gadhaffi werd ook ondersteund door de Romanovs, maar lag net niet in de invloedsfeer van Rusland.
pi_109247172
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Daar heb ik het over gehad.

De Romanovs zijn machtiger dan de Rothschilds in Syrie, althans op dit moment. Daarom krijgt Assad alle steun uit Moskou.

Libie van Gadhaffi werd ook ondersteund door de Romanovs, maar lag net niet in de invloedsfeer van Rusland.
Machtiger in welke zin?
pi_109247478
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mja, de waarheid zal zoals zovaak ergens in het midden liggen.
pi_109247892
quote:
5s.gif Op zondag 18 maart 2012 20:29 schreef Gray het volgende:

[..]

Machtiger in welke zin?
Zij controleren de regering, media en militairen in Syrie o.a. m.b.v. Russische geheime dienst; ook controle m.b.v. Romanov-programmering van de bevolking.

Rusland kon makkelijk een veto uitspreken over Syrie, wetende dat de VS en de EU toch niets durven.

De Rothschilds, Windsors en de Romanovs (her)verdelen de Arabische Wereld onderling.
pi_109250938
Het meeste nieuws dat uit Syrië naar buiten komt, wordt via 1 man naar buiten gebracht, te weten Rami Abdulrahman. Een Syriër die vanuit zijn woning in Coventry (Engeland) de organisatie "Syrian Observatory for Human Rights" runt.

http://uk.reuters.com/art(...)dUKTRE7B71XG20111208

Hoe betrouwbaar is dat nieuws?

Hier trouwens nog een leuk staaltje manipulatie:

Per ongeluk? In dat geval is het nogal kwalijk dat een nieuwsstation als ABC haar bronnen niet goed checkt.
pi_109251955
En check dit dan:

quote:
Demonstrators prepare scenes in Syria, to upload it on YouTube and to send it at different Channels like Al Jazeera and Al Arabiyah (who wants to enhance their reputation of their Channels) and these Channels spread the fake Videos to the World.
En deze:

pi_109290317

Activist Danny Caught Directing Completely Staged Faked CNN Syria Interview

Syria activist Danny, the poster child to justify a military invasion in Syria, caught staging entire CNN interviews including directing fake gunfire off stage.

Raw video footage of the Syria activist Danny as he waits to do a live video interview with CNN shows him directing off-stage fake gunfire and explosions, as well as being directed to tell CNN he has been retrieving the bodies of civilians from buildings that collapse due to Syria army mortar fire. It also shows Danny totally exaggerating a sense of fear and urgency as he goes from being totally calm, smiling and even somewhat bored before the on air interview starts to acting totally scared, hysterical and pretending he is in the middle of a war zone as soon as the actual interview starts.

I have condensed footage of the original video to remove 5 uneventful minutes of watching him waiting around before the interview because most people will not stay interested long enough to get to the parts were he starts directing his off-stage actors to start the faked off stage gunfire. Also below are two detailed reports from the Intel Hub and Infowars on this incident, which outline more faked activist reports and other crimes committed by the rebels.

If you were not already aware, the US and European nation’s are relying solely on the accounts of these activists to justify invading Syria.

In fact, I recently posted another video of Syria activists staging videos of fake dead civilians on about half way down on this article.

Bron: http://blog.alexanderhigg(...)ctivist-danny-91231/

En deze zet je ook wel even aan het denken:

Transcript:

quote:
Armed Terrorist Groups faked a Massacre in Homs.

They killed Civilians and Army Members and made a fake Video

Mrs. Thana al-Mohamad, a resident of Homs, said that she recognized two corpses of her relatives among those shown by fabrications satellites, who were kidnapped since 17 days in Homs Governorate. Khalid al-Shalabi, another resident of Homs, said to Syrian TV, that some members of the armed terrorist groups are disguised in military uniforms shooting randolmly at the citizens of Homs.

Tens of innocent civilians were kidnapped by armed terrorist groups in different places inside Syria; many of them were tortured, raped and killed at the hands of the terrorists, supported by some countries like Qatar, Turkey, France and many others.

However, the TV satellites of lies and fabrications did not highlight the fact that had the killed were hit by mortars, as they claim, their bodies would have been turned into tiny pieces.

”The TV Satellites of instigation, partners with the armed terrorist groups and so-called the Istanbul council, have been launching a hysterical campaign of provocation and incitement to the shedding of the more of Syrian blood as to influence the stances of some countries at the UN Security Council,” added the source.
pi_109340135
Niemand die hier iets over kwijt wil, of wil aanvullen o.i.d.? Ben namelijk een beetje klaar met BNW. De kwaliteit van het commentaar hier is echt bedroevend, de laatste tijd.

Tijd om afscheid te nemen.
  woensdag 21 maart 2012 @ 00:48:57 #75
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_109342135
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niemand die hier iets over kwijt wil, of wil aanvullen o.i.d.? Ben namelijk een beetje klaar met BNW. De kwaliteit van het commentaar hier is echt bedroevend, de laatste tijd.

Tijd om afscheid te nemen.
Het erge is dat het geen nieuws meer is maar de trieste dagelijkse gang van zaken .
Alsof nieuws bnw is geworden en bnw nieuws :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Summers op 21-03-2012 00:54:02 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')