Aardige uiteenzetting.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:42 schreef Dr-Anderson het volgende:
Echt vreselijk! Mensen denken neutraal nieuws te horen of te lezen, terwijl het zo selectief als de tering is. Met het vernomen nieuws maakt men er een discussie van de dag van en zo spreiden de woorden zich onder de bevolking. Ik ben overigens ook altijd zo geweest.
Ik lees al meer dan een jaar geen krant en kijk nauwelijks televisie. Ik ben hierdoor "wakker" geworden. Ik weet in een jaar tijd meer van de wereld dan voorheen.
Weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Zytijov het volgende:
[..]
Aardige uiteenzetting.
Wat je moet begrijpen is dat de mens vanaf het moment dat hij of zij het eerste licht ziet, constant wordt geïndoctrineerd. Hetzij subliminaal, hetzij met brokken ''kennis'' en ''nieuws''. De top van de hiërarchie, welke dus ook de massamedia in handen heeft, heeft hierdoor een uitstekend middel de gemiddelde bevolking onder controle te houden. Rood heet rood omdat jij dat aangeleerd hebt. De tweede wereldoorlog had deze en die motieven, omdat dat in het geschiedenisboek staat. 9/11 was een terroristische aanslag, omdat de massamedia dat overal vertelt. Het effect blijft hetzelfde.
Eens,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:15 schreef Zytijov het volgende:
[..]
Aardige uiteenzetting.
Wat je moet begrijpen is dat de mens vanaf het moment dat hij of zij het eerste licht ziet, constant wordt geïndoctrineerd. Hetzij subliminaal, hetzij met brokken ''kennis'' en ''nieuws''. De top van de hiërarchie, welke dus ook de massamedia in handen heeft, heeft hierdoor een uitstekend middel de gemiddelde bevolking onder controle te houden. Rood heet rood omdat jij dat aangeleerd hebt. De tweede wereldoorlog had deze en die motieven, omdat dat in het geschiedenisboek staat. 9/11 was een terroristische aanslag, omdat de massamedia dat overal vertelt. Het effect blijft hetzelfde.
je moet het aanvoelen, een zeker weten; ook al ben ik voorzichtig en behoudend; ik voel een dergelijke kracht zeer sterk in mij aanwezig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:08 schreef Zytijov het volgende:
Zeker waar, alleen wanneer is iemand ''ontwaakt''? Er zijn zoveel waarheden of wereldbeelden, waar trek je de grens?
Het is geen kwestie van hopen meer;quote:Ik hoop dat er een verandering komt in de huidige situatie op deze wereld, dit systeem, deze onzichtbare ijzeren spijlen, maar eerst zien dan geloven. Je hebt geen twee handen nodig om iemand bij de keel te grijpen, één volstaat ook nog.
waar ben je klaar voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef Zytijov het volgende:
De Romanovs ken ik maar al te goed. Elke nacht zijn ze er, rond een uur of 2:00 tot 4:00, of ik ze nou kan herinneren of niet. Je snapt wel wat ik bedoel. Zij hebben mij, ik heb hen.
Vladimir is, hoe verrassend, herkozen. Dat, in combinatie met de Amerikaanse verkiezingen, gaat leuk worden. Vergeet ook onze vrienden aan de overkant van de Noordzee niet, al zwakken ze daar wat af. Ik ben er klaar voor, bring it on.
De strijd tussen allerlei hoge machtsgroeperingen. 2012 is geen einde der tijden zoals New Age gebrabbel doet beweren, maar een zeer belangrijk jaar voor de toekomst van, nou ja, alles.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Zytijov het volgende:
2012 is geen einde der tijden zoals New Age gebrabbel doet beweren,
eens...en hoe het gaat lopen (loopt) heb je zelf in de hand, tenminste, zo denk ik erover.quote:maar een zeer belangrijk jaar voor de toekomst van, nou ja, alles.
Hee, ben jij het ? van die Sebastopel ervaringen op de Krim ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef Zytijov het volgende:
De Romanovs ken ik maar al te goed. Elke nacht zijn ze er, rond een uur of 2:00 tot 4:00, of ik ze nou kanh herinneren of niet. Je snapt wel wat ik bedoel. Zij hebben mij, ik heb hen.
Ja, maar zo'n verrassing was dit niet. De Rothschilds konden er weinig tegen doen, dat zag je al in dat powerplay van Medvedev en Putin in de politieke tops.quote:Vladimir is, hoe verrassend, herkozen. Dat, in combinatie met de Amerikaanse verkiezingen, gaat leuk worden.
de Windsors ? nou die zie ik niet zo als vrienden. Zij gedragen zich als valse gebeten honden.quote:Vergeet ook onze vrienden aan de overkant van de Noordzee niet, al zwakken ze daar wat af. Ik ben er klaar voor, bring it on.
Belangrijk is dat je leert jezelf te vertrouwen. Geloof in je eigen kracht. Gewoon bewust worden dat je die rommel niet bij je wilt hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:00 schreef Zytijov het volgende:
Sebastopel, Krim... tja, daar is het een en ander gebeurd ook. Wat? Ik weet het echt niet. Tests, chips... zoiets. Ik breek daar nog steeds niet doorheen. Kleurloze gebouwen, met gekken erin, dat weet ik wel. Fascinatie en herkenning, met toch een kleine angst, als ik dan weer zo een setting zie. Metro 2033, STALKER. Dat niveau, maar dan echt. Zo hebben ze mij, en vast ook door middel van volgen, beïnvloeden et cetera. Aan de andere kant, ik leer ze ook kennen, wat ze doen, waarom ze het doen. Een onzichtbaar gevecht, maar met elk ding dat ik over ze en alles om me heen leer verliezen ze een beetje. En zo heb ik hen.
Wat mij opvalt is dat een Russiche zender het Assad regime steunt terwijl de Russiche overheid dat ook doet. Niemand denkt aan individuele burgers. Het blijven machtspelletjes over de hoofden van burgers.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat mij de laatste tijd weer opvalt is hoe de media omgaan met "nieuws" uit Syrië. Ze zijn er op uit om Assad en de zijnen er zo slecht mogelijk uit te laten komen. Je ziet vaak wazige filmpjes waarop doden te zien zijn, maar hoe weten wij of die doden werkelijk slachtoffers zijn van het regime van Assad. Ze vertellen het er bij, maar ja.... het is allemaal niet te checken.
Van de week in Nieuwsuur een reportage vanuit Damascus. Vele pro Assad mensen op de been en dat was dan weer volledig georchestreerd, aldus de media. Het lijkt er op dat het Westen op de een of andere manier gebaat is bij een instabiel Midden Oosten, gezien het feit dat we ineens de dictators, die we zelf in het zadel hebben geholpen en gehouden, nu weg willen hebben en het gebruik van ordinaire propaganda wordt hierbij niet geschuwd.
Daar heb ik het over gehad.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat een Russiche zender het Assad regime steunt terwijl de Russiche overheid dat ook doet. Niemand denkt aan individuele burgers. Het blijven machtspelletjes over de hoofden van burgers.
Machtiger in welke zin?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:26 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Daar heb ik het over gehad.
De Romanovs zijn machtiger dan de Rothschilds in Syrie, althans op dit moment. Daarom krijgt Assad alle steun uit Moskou.
Libie van Gadhaffi werd ook ondersteund door de Romanovs, maar lag net niet in de invloedsfeer van Rusland.
Mja, de waarheid zal zoals zovaak ergens in het midden liggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat een Russiche zender het Assad regime steunt terwijl de Russiche overheid dat ook doet. Niemand denkt aan individuele burgers. Het blijven machtspelletjes over de hoofden van burgers.
Zij controleren de regering, media en militairen in Syrie o.a. m.b.v. Russische geheime dienst; ook controle m.b.v. Romanov-programmering van de bevolking.quote:
En deze:quote:Demonstrators prepare scenes in Syria, to upload it on YouTube and to send it at different Channels like Al Jazeera and Al Arabiyah (who wants to enhance their reputation of their Channels) and these Channels spread the fake Videos to the World.
quote:Armed Terrorist Groups faked a Massacre in Homs.
They killed Civilians and Army Members and made a fake Video
Mrs. Thana al-Mohamad, a resident of Homs, said that she recognized two corpses of her relatives among those shown by fabrications satellites, who were kidnapped since 17 days in Homs Governorate. Khalid al-Shalabi, another resident of Homs, said to Syrian TV, that some members of the armed terrorist groups are disguised in military uniforms shooting randolmly at the citizens of Homs.
Tens of innocent civilians were kidnapped by armed terrorist groups in different places inside Syria; many of them were tortured, raped and killed at the hands of the terrorists, supported by some countries like Qatar, Turkey, France and many others.
However, the TV satellites of lies and fabrications did not highlight the fact that had the killed were hit by mortars, as they claim, their bodies would have been turned into tiny pieces.
”The TV Satellites of instigation, partners with the armed terrorist groups and so-called the Istanbul council, have been launching a hysterical campaign of provocation and incitement to the shedding of the more of Syrian blood as to influence the stances of some countries at the UN Security Council,” added the source.
Het erge is dat het geen nieuws meer is maar de trieste dagelijkse gang van zaken .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niemand die hier iets over kwijt wil, of wil aanvullen o.i.d.? Ben namelijk een beetje klaar met BNW. De kwaliteit van het commentaar hier is echt bedroevend, de laatste tijd.
Tijd om afscheid te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |