Goed idee. Yvonne heeft mij uit POL getraptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
ga vrachtwagens wassen of yvonne bellen dan
Ik moet mij inderdaad in deze achterlijke zwijnenstal zien te vermaken jaquote:
Kenker...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet mij inderdaad in deze achterlijke zwijnenstal zien te vermaken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Nee, de huidige klb-clan kent je capriolen niet helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
Is er niet meer animo voor een PHP topic?
Dan wordt het hoogtijd dat ik weer eens met een pareltje van de hoogste plank kom.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, de huidige klb-clan kent je capriolen niet helaas
Israel bestaat niet, dat is gewoon Palestina, ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:52 schreef .Henk. het volgende:
Obvious troll is Obvious
Echte VMBO's kunnen zo'n tekst niet zo goed als foutloos schrijven en weten waarschijnlijk niet eens waar Israel ligt
Ben jij gek geworden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Israel bestaat niet, dat is gewoon Palestina, ja?
Oldbies reprezent whut whut!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, de huidige klb-clan kent je capriolen niet helaas
Wij kennen php helaas jaquote:
Geen VMBO kunnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo vriendloze FOK!kertjes van me,
PHP had vandaag VMBO economie, en dat ging niet zo goed![]()
TS begon vol goede moed met het VMBO examen maar na een tijdje kwam íe erachter dat je de antwoorden op het antwoordenblad moest invullen ipv het examen zelf, maar toen waren we al heel wat vragen verder. Vervolgens belde mama-lief op om te vragen als ik nog onderbroeken nodig had, maar tot mijn verbazing keken mijn mede vmbo'ers en examinatoren mij met een () aan. Al met al ben ik bang dat het niet zo goed is gegaan,
Later zag ik dat dit duidelijk stond beschreven op de voorkant, maar dat hadden ze dan maar moeten zeggen voorafgaand aan het examen, ja hoe kan ik dat nou weten dan
![]()
VMBO
Obama zegt het ookquote:
Helaas, ik zal deze bende weer eens goed tot leven brengen.quote:
Bel Yvonne op danquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helaas, ik zal deze bende weer eens goed tot leven brengen.
Obamaquote:
Het lijkt wel alsof 99% van KLB uit newbs bestaat... Waar zijn de oudgedienden??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |