Die donkerrode Avensis met al die opties had ik vorige week ook, die kleur viel me ook op maar het had zeker wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer thuis. Avensis was wel fijn, lekker vol met opties (leer, navi, clima etc.) en een hele mooie kleur (heel donkerrood). Daarna een donkergroene Megane, zie je ook niet veel.
Klopt.. lekker uit de windquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Sowieso altijd verschrikkelijk heet daar als het een beetje mooi weer is..
Idd.quote:
Je hebt vanavond je eerste rit of niet? Laat even weten hoe het is gegaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef CvHof het volgende:
Idd.Rit start om 0.00 en duurt 3 uur. Vanaf eindadres gelukkig maar kwartiertje naar huis.
Ik hoop voor je dat hij opgeladen is als je ermee gaat rijden! En ik lees op autoweek dat je de airco niet aan moet zetten want dat heeft behoorlijk invloed op je actieradius, succes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik had vandaag een busje met een crappy airco in deze hitte. Ik kon ook het knopje voor de ramen niet vinden. Kwam ik er bij aankomst achter dat ie boven me zat. FML. Heb voor vrijdag een Peugeot ION. Ben benieuwd hoe dat ding rijdt. Vmax is wel 130 kmh........
Ik vermijd ze altijd angstigquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen met een belbusIemand ervaring met die dingen?
Idd gister eerste rit. Met 10 chauffeurs een paar mensen van een bedrijfsuitje gehaald. Bedrijf had vervoer geregeld zodat men gewoon kon drinken. Persoon die ik moest rijden had alleen wel de auto van zijn vrouw mee, Fiat 500quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je hebt vanavond je eerste rit of niet? Laat even weten hoe het is gegaan!
5,5 uur OV-en en om 0:00 starten.. Jezus. Wat een tijden. Je moet dan echt wel een beetje soepel om kunnen gaan met korte nachten of hele lange dagen met college e.d. als die uren zo zijn.
Een Fiat 500 HAHAHA! Ik hoor altijd van die verhalen van PC dat de minste auto's de 5 series en de A6-en zijn.. Kom je aan met een Fiat 500quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:59 schreef CvHof het volgende:
Idd gister eerste rit. Met 10 chauffeurs een paar mensen van een bedrijfsuitje gehaald. Bedrijf had vervoer geregeld zodat men gewoon kon drinken. Persoon die ik moest rijden had alleen wel de auto van zijn vrouw mee, Fiat 500![]()
. Maar ik heb me prima vermaakt. Begintijd zou 23.15 zijn maar we hebben tot 0.45 zitten wachten omdat ze nog aan het napraten waren. Man die ik moest rijden was ook wel relaxed, lekker mee zitten praten. Kort ritje van een half uur en daarna met eigen auto naar huis. Incl. het hiken gister 12.5 uur gemaakt. Wel beetje moe nu, vanmiddag even slaapje doen voor ik wegga..
EW, ken ook nog wel iemand bij AutoReset.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:50 schreef alf89 het volgende:
Een vraagje voor de chauffeurs uit de omgeving Groningen. Bij welke firma staan jullie onder contract?
Oke, thanks. Ik studeer nu sinds een jaar in Groningen en zoek nog een baantje voor komend studiejaar. Lijkt me een erg leuke baan die je als student goed kunt doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n beetje iedereen bij EasyWay. In ieder geval iedereen die in de OP vermeld is.
Maar je was niet behoorlijk ongeschorenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 07:49 schreef joppie_saus het volgende:
Ik werk ook altijd in t-shirt en spijkerbroekje..
Heeft ie geen last vanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:00 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Maar je was niet behoorlijk ongeschoren?
Je heb op de sms gereageerd?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:11 schreef joppie_saus het volgende:
Oh, nog een spoedje erbij vandaag. Nog even heen en weer naar Emmen vanuit Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |