Kom ik dan weer aan met 25 urenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Jorian29 het volgende:
Poch d'r maar mee. Kom ik aan met de helft van Mallets uren.
Volgens mij hebben ze meer dan genoeg hikers in Groningen zitten voor de hoeveelheid ritten die ze daar van/naar hebben..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Kom ik dan weer aan met 25 urenBen heel vaak niet gebeld afgelopen maand, hopen dat ik vanaf nu weer meer kan werken..
Ben benieuwd of ze me al gaan bellen voor maandag trouwens
Dat had ik maandag ook. Kwam ik om een auto af te leveren, hadden ze een foutje gemaakt, er moest juist een auto naar toequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom vandaag bij het ophaaladres, zijn ze de auto kwijt. Ging niet door dus.
Wel twee ritten vrijdag. Groningen - Amsterdam in een V50 en Rotterdam - Deventer in een Astra.
Sowieso altijd verschrikkelijk heet daar als het een beetje mooi weer is..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:
Onderweg naar huis. Bloody hot hier op Barneveld Noord.
Die donkerrode Avensis met al die opties had ik vorige week ook, die kleur viel me ook op maar het had zeker wel wat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:47 schreef RTS91 het volgende:
Ook weer thuis. Avensis was wel fijn, lekker vol met opties (leer, navi, clima etc.) en een hele mooie kleur (heel donkerrood). Daarna een donkergroene Megane, zie je ook niet veel.
Klopt.. lekker uit de windquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:23 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Sowieso altijd verschrikkelijk heet daar als het een beetje mooi weer is..
Idd.quote:
Je hebt vanavond je eerste rit of niet? Laat even weten hoe het is gegaan!quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:45 schreef CvHof het volgende:
Idd.Rit start om 0.00 en duurt 3 uur. Vanaf eindadres gelukkig maar kwartiertje naar huis.
Ik hoop voor je dat hij opgeladen is als je ermee gaat rijden! En ik lees op autoweek dat je de airco niet aan moet zetten want dat heeft behoorlijk invloed op je actieradius, succes!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:09 schreef Thrasyllus het volgende:
Ik had vandaag een busje met een crappy airco in deze hitte. Ik kon ook het knopje voor de ramen niet vinden. Kwam ik er bij aankomst achter dat ie boven me zat. FML. Heb voor vrijdag een Peugeot ION. Ben benieuwd hoe dat ding rijdt. Vmax is wel 130 kmh........
Ik vermijd ze altijd angstigquote:Op donderdag 2 juni 2011 09:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet morgen met een belbusIemand ervaring met die dingen?
Idd gister eerste rit. Met 10 chauffeurs een paar mensen van een bedrijfsuitje gehaald. Bedrijf had vervoer geregeld zodat men gewoon kon drinken. Persoon die ik moest rijden had alleen wel de auto van zijn vrouw mee, Fiat 500quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:29 schreef Mallet het volgende:
[..]
Je hebt vanavond je eerste rit of niet? Laat even weten hoe het is gegaan!
5,5 uur OV-en en om 0:00 starten.. Jezus. Wat een tijden. Je moet dan echt wel een beetje soepel om kunnen gaan met korte nachten of hele lange dagen met college e.d. als die uren zo zijn.
Een Fiat 500 HAHAHA! Ik hoor altijd van die verhalen van PC dat de minste auto's de 5 series en de A6-en zijn.. Kom je aan met een Fiat 500quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:59 schreef CvHof het volgende:
Idd gister eerste rit. Met 10 chauffeurs een paar mensen van een bedrijfsuitje gehaald. Bedrijf had vervoer geregeld zodat men gewoon kon drinken. Persoon die ik moest rijden had alleen wel de auto van zijn vrouw mee, Fiat 500![]()
. Maar ik heb me prima vermaakt. Begintijd zou 23.15 zijn maar we hebben tot 0.45 zitten wachten omdat ze nog aan het napraten waren. Man die ik moest rijden was ook wel relaxed, lekker mee zitten praten. Kort ritje van een half uur en daarna met eigen auto naar huis. Incl. het hiken gister 12.5 uur gemaakt. Wel beetje moe nu, vanmiddag even slaapje doen voor ik wegga..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |