4 ritten pfff.. Gedoemd om fout te gaan tenzij je ergens een wissel hebt of een doorbrenger ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:10 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Krijgen die je nummer dan?
Als ik goed heb gepland dan kom ik morgen bij m'n 4e rit (ik heb er nooit zoveel) een half uurtje te laat en heb ik totaal 13 uur gewerkt... ergens 30 minuten sneller doen en ik heb een geslaagd dagje.
Die kreeg ik ook, heb nog een ritje Delfgauw - Utrecht gekregen in een golf plus voordat ik naar school ga. Trouwens al mijn uren vandaag opgeteld en ik ben uitgekomen op 82uur deze maand:) Vandaag was trouwens echt een prima dagje, met zowel de c220 en 320 het 130 stuk kunnen pakken tussen Breda en Rotterdam, dus dat schoot lekker op.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kreeg nog smsjes of ik morgenochtend wilde werken. Helaas, morgenochtend college, morgenmiddag vrij maar dan hebben ze niks
Ik ga voor vrijdag
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Denk dat we het over dezelfde hebben ja. Volgende keer mag jij die ritjes van mij doen. Had echt een drama Kia Rio mee
. Boven de 110 begon het stuur als een gek te trillen, maar 110 rijden kan ik niet dus heb twee uurtjes Parkinson gehad...
Parkeerterrein en mensen zijn daar prima verder.
Kwam nog een EW-er in Haarlem tegen bij de wasstraat, iemand van hier?
Jup. Was gisteren bij een bedrijf waar ik dat zag.quote:
Ik ook toen je over Meerkerk begon te lachenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:12 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden dat je ook hier actief was
Bij dat onderwerp is de kans erg groot dat die gene hier actief isquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:17 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik ook toen je over Meerkerk begon te lachen
Uurtje of 5 hier. -_-quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:59 schreef enpe het volgende:
Kom ik aan met mn magere 28 uur deze maand, klote studie. Hopelijk zijn er vrijdag nog wat bedrijven open aangezien ik dan wel beschikbaar ben.
Ik niet eens?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:34 schreef joppie_saus het volgende:
Wist ik wel. Je hebt ook een speciaal plekje bij mij hoor
Kom ik dan weer aan met 25 urenquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:23 schreef Jorian29 het volgende:
Poch d'r maar mee. Kom ik aan met de helft van Mallets uren.
Volgens mij hebben ze meer dan genoeg hikers in Groningen zitten voor de hoeveelheid ritten die ze daar van/naar hebben..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:42 schreef Viezze het volgende:
[..]
Kom ik dan weer aan met 25 urenBen heel vaak niet gebeld afgelopen maand, hopen dat ik vanaf nu weer meer kan werken..
Ben benieuwd of ze me al gaan bellen voor maandag trouwens
Dat had ik maandag ook. Kwam ik om een auto af te leveren, hadden ze een foutje gemaakt, er moest juist een auto naar toequote:Op woensdag 1 juni 2011 17:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom vandaag bij het ophaaladres, zijn ze de auto kwijt. Ging niet door dus.
Wel twee ritten vrijdag. Groningen - Amsterdam in een V50 en Rotterdam - Deventer in een Astra.
Sowieso altijd verschrikkelijk heet daar als het een beetje mooi weer is..quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:49 schreef Mallet het volgende:
Onderweg naar huis. Bloody hot hier op Barneveld Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |