Zo, ik ben ook weer thuis.
Lief dagboek...
Moest in Halle zijn. Waar? Juist, ik denk dat nog nooit iemand daar geweest is. Reed alleen een buurtbus

die maar eens in het uur vertrok vanaf een andere plaats waar ik nog nooit van gehoord had. Uiteraard was de trein 10 minuten te laat waardoor ik mijn eerste bus miste en dus ook de buurtbus. Zo ging ik mijn eindtijd van 17:00 al niet meer halen (was een spoedje, 2 uur OV, 2+ uur reistijd naar eindadres via Arnhem, Utrecht en Amsterdam (dus file)), aangezien ik pas 3,5 uur voor m'n eindtijd kon vertrekken.
Vervolgens was ik eindelijk bij de opstaphalte van de buurtbus, was de buurtbus uit de buurt, kwam niet opdagen. Ik tijd gewacht daar nog, daarna met Easyway gebeld of ik opgehaald kon worden / taxi kon regelen. En net toen ze me teruggebeld hadden dat er wat geregeld was, kwam de buurtbus 25 minuten te laat aanzetten

Ik in de buurtbus met een chauffeur die alleen Duits praatte (althans, zo klonk het) en op z'n bejaards reed. Halverwege ook nog 10 minuten pauze omdat er een chauffeurswissel was en daarbij zonodig de varkensprijzen besproken moesten worden. Althans, daar leek het op, want verstaan kon ik het niet. Tweede chauffeur slingerde van links naar rechts maar reed wel door.
Ging dus nooit m'n eindtijd meer halen, dus Easyway gebeld, die klonken niet enthousiast om het zacht uit te drukken. Maar goed, wat doe je eraan. Keihard gereden, soms echt veel te hard, hoop dat ik geen boete heb

maargoed dat was wel leuk. Uiteindelijk een kwartier ofzo op m'n reistijd ingelopen, waardoor ik net voor sluitingstijd, een uur te laat weliswaar, de auto af zou kunnen leveren. Maar dan 15 minuten voordat ik bij m'n eindbestemming was, ongeluk op de snelweg, dikke file. Uiteindelijk nog een dikke drie kwartier extra over gedaan, kwam daar pas om 18:30 aan. Ondertussen al een paar keer gebeld met de mensen van daar en die waren gelukkig heel geschikt. Ook nog een lift naar het station gekregen, waardoor ik uiteindelijk om kwart voor 9 weer de trein uitstapte.