abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97303267
Zit nu in de trein vanuit zwolle. Had vandaag een spoedje richting balkbrug in een oude mercedes vaneo. Dat is echt de middle of nowhere. bijna drie kwartier lopen naar de bushalte. Het was/is wel mooi weer dus het was gelukkig niet vervelend :)
pi_97304211
Had ook een spoedje naar Zwolle. Toch nog een paar uurtjes gewerkt. Helaas niet gebeld voor morgen :(
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_97305659
Ik wil ook graag werken man, maar ik heb het fucking druk met mijn afstudeeropdracht. Ik had besloten om vandaag te gaan werken. Ik gisteren EW gebeld en beschikbaarheid laten aanpassen (meteen gevraagd of er wat was - was er nog niet).. Belt mijn afstudeerpartner 30min later: Je kan niet gaan werken!! We moeten morgen daar en daar heen!!.. Dus ik snel weer aangepast.. Dacht morgen weer een poging.. Nu heb ik morgen weer een interview dat ik moet afnemen.. Pfff. Ik weer snel m'n beschikbaarheid op niet gezet.. Nu vrijdag hopelijk.
pi_97309203
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 14:26 schreef CvHof het volgende:
@bam 3x: Je krijgt betaald vanaf het station waar je opstapt aan het begin van de dag tot aan het station waar je uitstapt (Station: plek waar >2 soorten OV bij elkaar komen)
Wat is er ten tweede?

Verder ben ik weer online.. op de uni :') Internet ligt er thuis al sinds maandag uit. Daarom even een update.

Dinsdag rijtest voor PC gehad samen met 1 andere sollicitant. We moesten allebei de helft van de route rijden. Ik had mazzel want degene voor mij had een wegopbreking, moest omrijden en 10 minuten offroad :P Ikzelf had het deel van de route zoals het gepland stond en kreeg zelfs nog een keer een aanwijzing toen de instructeur dacht dat ik verkeerd ging. Had zelf het idee dat eisen niet erg streng zijn. Daarnaast rijdt een verlengde S500 zeer uitstekend dus je kan best een keer wat harder door een bocht zonder dat het onconfortabel wordt.
Bij elkaar bijna 3 uur gezeten, instructies gekregen en wat-te-doen-als.
Een dezer dagen kan ik pc-ritten gaan rijden :)
Morgen denk ik laatste dag hiken, moet op locatie in Barneveld, nog mensen die daar langskomen? Ik denk dat ik hier en daar nog wel eens een ritje tussendoor doe maar het zal voor bij vooral Chauffeuren worden. Heb er best wel zin in :)
Ik moet morgen naar Barneveld met een Mercedes Busje. Dus zie je daar misschien wel ;)
pi_97309780
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:07 schreef SnakeDoc het volgende:

[..]

Ik moet morgen naar Barneveld met een Mercedes Busje. Dus zie je daar misschien wel ;)
Cool! Dan zie ik je daar nog wel.
@Panthera jij had toch ook een keer daar gewerkt? Is het alleen poetswerk of ook auto's brengen?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 17:34 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik mag morgen een Renault Clio RS cup gardino van Schiphol naar IJsselmuiden rijden!
Lekker hoor, dat zijn de betere ritten! 225pk :9
pi_97311244
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:08 schreef Chapelle het volgende:
Zit nu in de trein vanuit zwolle. Had vandaag een spoedje richting balkbrug in een oude mercedes vaneo. Dat is echt de middle of nowhere. bijna drie kwartier lopen naar de bushalte. Het was/is wel mooi weer dus het was gelukkig niet vervelend :)
Was je niet gebeld voor vandaag dan? Of had je later je beschikbaarheid aangepast?
pi_97311613
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Was je niet gebeld voor vandaag dan? Of had je later je beschikbaarheid aangepast?
Nee... Ik had gisteren ook zelfs gebeld, maar ze hadden niks. Vanochtend toen ik wakker werd mijn telefoon aangezet en een paar seconden erna gelijk gebeld voor 'n spoedje :P Morgen ook beschikbaar maar vandaag ook niet gebeld...
pi_97311697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Nee... Ik had gisteren ook zelfs gebeld, maar ze hadden niks. Vanochtend toen ik wakker werd mijn telefoon aangezet en een paar seconden erna gelijk gebeld voor 'n spoedje :P Morgen ook beschikbaar maar vandaag ook niet gebeld...
O ik zie het alweer dus. Ik had gisteren ook gebeld en toen zei ze dat ze het echt in de gaten ging houden (zeggen ze wel vaker maar toch).. Maar toen heb ik snel daarna het weer moeten aanpassen.. Maar dan zit de kans er in dat ook vrijdag het hem niet gaat worden. Op Facebook reageren mensen ook dat er geen klap te doen is.. Volgens EW met de maandwissel weer.. Tja as usual, maar dat zijn ook maar 2 dagen ofzo.
pi_97311814
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Mallet het volgende:

[..]

O ik zie het alweer dus. Ik had gisteren ook gebeld en toen zei ze dat ze het echt in de gaten ging houden (zeggen ze wel vaker maar toch).. Maar toen heb ik snel daarna het weer moeten aanpassen.. Maar dan zit de kans er in dat ook vrijdag het hem niet gaat worden. Op Facebook reageren mensen ook dat er geen klap te doen is.. Volgens EW met de maandwissel weer.. Tja as usual, maar dat zijn ook maar 2 dagen ofzo.
Ik zag het ook al op de facebook page ja. En rond de maandwissel komt het me nou net iets slechter uit :P Nou ja, is weer goed voor de studie moeten we maar denken.
pi_97313222
Hoe zat het ook alweer met vestigingswerk online invullen? Is alleen de ritbon voldoende of moet het ook nog een andere pagina? Kan niet meer bij mijn ritgegevens dus kan het niet meer nalezen..
  woensdag 25 mei 2011 @ 21:26:58 #111
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_97313429
Hoe was dat vestigingswerk in Amsterdam eigenlijk gegaan? (suited)
pi_97313625
Mwah.. Uiteindelijk maar 3 ritten gedaan. Amsterdam - Haarlem, Haarlem - Amsterdam en nog een keer Haarlem - Amsterdam. Alle auto's die ik gereden heb moeten schoonmaken en aan het eind van de dag nog een Transporter alleen moeten schoonmaken toen bijna iedereen verder al naar huis was 0.o
Ben er nog steeds geen fan van. Hang je daar met je mooie pak boven een smerige motorkap olie te peilen. Wel lekker 11.5 uur kunnen draaien maar zit nog steeds liever in de auto.
pi_97315049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef CvHof het volgende:

[..]

Cool! Dan zie ik je daar nog wel.
@Panthera jij had toch ook een keer daar gewerkt? Is het alleen poetswerk of ook auto's brengen?
Ik moest auto's door de wasstraat rijden en binnen (in die loods) parkeren.
pi_97315498
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:30 schreef CvHof het volgende:
Mwah.. Uiteindelijk maar 3 ritten gedaan. Amsterdam - Haarlem, Haarlem - Amsterdam en nog een keer Haarlem - Amsterdam. Alle auto's die ik gereden heb moeten schoonmaken en aan het eind van de dag nog een Transporter alleen moeten schoonmaken toen bijna iedereen verder al naar huis was 0.o
Ben er nog steeds geen fan van. Hang je daar met je mooie pak boven een smerige motorkap olie te peilen. Wel lekker 11.5 uur kunnen draaien maar zit nog steeds liever in de auto.
Je gaat toch niet in een pak hiken hoop ik ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_97315530
quote:
2s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Je gaat toch niet in een pak hiken hoop ik ?
Dat is verplicht voor vestigingswerk bij sommige bedrijven ;)
pi_97315952
CvHof: Ik heb je de link via DM gestuurd.
pi_97316756
Vestigingswerk bij de rentalservice van de oranje leasemaatschappij _O_
pi_97318687
Dank!

@Junkiexp: Inderdaad, daarnaast ook klein onderhoud verrichten aan de auto: oliepeil, rem-, ruitenvloeistof, auto stofzuigen en opruimen, gereedmaken voor verhuur.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Vestigingswerk bij de rentalservice van de oranje leasemaatschappij _O_
Waar?
pi_97318793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef CvHof het volgende:
Dank!

@Junkiexp: Inderdaad, daarnaast ook klein onderhoud verrichten aan de auto: oliepeil, rem-, ruitenvloeistof, auto stofzuigen en opruimen, gereedmaken voor verhuur.

[..]

Waar?
Die zelfde leasemaatschappij als in Breda zit en de Rentalservice vestiging in Rotterdam Spaanse Polder. Prima uit te houden daar!
pi_97318958
Okee dan, heb ik geen ervaring mee.. het zijn toch meestal de mensen die bepalen of het leuk is of niet. Benieuwd hoe het morgen is in Barneveld! Eerdere keren dat ik er was leken het me wel geschikte lui.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:43:11 #121
322922 guru033
Paniekzaaierrrr
pi_97341183
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef Mallet het volgende:
CvHof: Ik heb je de link via DM gestuurd.
Zou je dat ook ff naar mij willen sturen?
Was er ook maandag.
pi_97344929
Ben nog niet gebeld voor morgen, tot nu toe deze week elke dag kunnen werken.
pi_97345619
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Jorian29 het volgende:
Ben nog niet gebeld voor morgen, tot nu toe deze week elke dag kunnen werken.
Nou dan heb je nog geluk gehad. Ik heb net op de valreep nog twee korte ritjes gekregen en daarvoor had ik echt duidelijk gemaakt dat ik graag wilde werken. Wel een a6, dat is alweer ff geleden.

@guru, doe ik zo ff, zit nu op mobiel.
pi_97346236
Morgen ook 2 korte ritjes, maarja beter iets als niets toch!
pi_97349276
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef guru033 het volgende:

[..]

Zou je dat ook ff naar mij willen sturen?
Was er ook maandag.
PM.
pi_97349452
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik moest auto's door de wasstraat rijden en binnen (in die loods) parkeren.
Yep moest ik ook vandaag. Stuk of 50 auto's vanuit de loods naar het buitenterrein en daarna ongeveer 30 vanaf buitenterrein naar binnen. Qua werk niet bijzonder maaarrr... ze hebben daar nogal wat premium spul staan. Een kleine greep: Volvo XC90 3.2, V70 R-Line, diverse BMW's waaronder een X5, 520D, 330D en een 535i (Geluid!! Acceleratie!! :9), paar Audi's A4, A6, Opel GT en nog wat spul. Heb me prima vermaakt en dik 9 uur gedraaid.

Kreeg vandaag een brief dat mijn functie officieel was bijgewerkt naar PC. Laat die ritjes maar komen! Volgende week 3 dagen beschikbaar!
pi_97349534
Is iemand wel eens in Veenendaal geweest.. Waarbij je naar een schadebedrijf moet lopen vanaf Klein Dikkenberg? Ik zit er serieus over na te denken om te bellen of iemand me op kan halen. Ik heb dat nu 2x eerder gelopen en het is echt gewoon 30min..
pi_97356113
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef Mallet het volgende:
Is iemand wel eens in Veenendaal geweest.. Waarbij je naar een schadebedrijf moet lopen vanaf Klein Dikkenberg? Ik zit er serieus over na te denken om te bellen of iemand me op kan halen. Ik heb dat nu 2x eerder gelopen en het is echt gewoon 30min..
:Y Ik deed het in 20. Toen ik daar aankwam vroegen ze ook al waar ik vandaan kwam en dat ik ver moest lopen. Zijn wel geschikte lui, je kunt het proberen.
pi_97356261
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef Panthera. het volgende:

[..]

:Y Ik deed het in 20. Toen ik daar aankwam vroegen ze ook al waar ik vandaan kwam en dat ik ver moest lopen. Zijn wel geschikte lui, je kunt het proberen.
Zoals ik zei heb ik het al 2x eerder gelopen inderdaad.. Ik vind het gewoon een klote eind lopen. Ik deed er wel 30min over als ik het me goed herinner. Ik kijk wel.
pi_97358751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zoals ik zei heb ik het al 2x eerder gelopen inderdaad.. Ik vind het gewoon een klote eind lopen. Ik deed er wel 30min over als ik het me goed herinner. Ik kijk wel.
Is het ook. Vind Veenendaal sowieso maar matig bereikbaar, ook op andere plekken.
pi_97370161
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Is het ook. Vind Veenendaal sowieso maar matig bereikbaar, ook op andere plekken.
Ik moet er tussen 08.30 - 09.00 zijn. Eerste reismogelijkheid vanaf mijn huis is 09.30. Ik ga dus later. Moet hem voor 11.00 afleveren en het is 30min rijden dus zo'n ramp zal dat wel niet zijn. Het regent hier ook nog eens behoorlijk. Nice.

Veenendaal is idd slecht te bereiken. In het centrum heb je 20 buslijnen ofzo, maar ze hebben veel industrieterreinen en tja.. Dat kennen we onderhand, daar stopt (bijna) niets.

Werkze allemaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mallet op 27-05-2011 06:06:02 ]
pi_97376222
Das waar inderdaad, ik begin er 9 van de 10 keer, en altijd is het 15+ min lopen. Moet vaak aan de Galilei zijn, en das wel een stukje lopen vanaf De Klomp.

Net gebeld voor ritten voor maandag. Beetje een dag as usual. Ede-A'dam in een Polo, A'dam-Nieuwegein in een Passat en Culemborg-Dieren voor de 'sure-we-can' company. Het is een Trafic, zijn dit echt de nare wagens?
pi_97376282
Zolang ze niet zo'n gare automaat hebben zal het wel meevallen gok ik :P
pi_97376524
Autoweek geeft handmatig aan, dus het zal idd meevallen.
Die gare automaatjes hebben zeker die semi-automaten? dat de auto zegmaar voor jou de koppeling induwt, zodat je telkens bij het schakelen een terugslag krijgt?
pi_97377513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef Jorian29 het volgende:
Das waar inderdaad, ik begin er 9 van de 10 keer, en altijd is het 15+ min lopen. Moet vaak aan de Galilei zijn, en das wel een stukje lopen vanaf De Klomp.

Net gebeld voor ritten voor maandag. Beetje een dag as usual. Ede-A'dam in een Polo, A'dam-Nieuwegein in een Passat en Culemborg-Dieren voor de 'sure-we-can' company. Het is een Trafic, zijn dit echt de nare wagens?
Jij woont toch in Ede nu? Dan moet je ook niet met de trein gaan, met de bus naar Veenendaal loop je 5 minuten naar Galilei.

Edit: nog een spoedrit gekregen net, flinke rit ook nog :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Panthera. op 27-05-2011 12:51:26 ]
pi_97379691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Jij woont toch in Ede nu? Dan moet je ook niet met de trein gaan, met de bus naar Veenendaal loop je 5 minuten naar Galilei.

Edit: nog een spoedrit gekregen net, flinke rit ook nog :)
Heb je die bus wel eens gezien op het station? 2x overvol weggereden, ja, dikke doei, dan wacht ik 3 minuten en stap ik de trein in. Scheelt overigens niks qua tijd.
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:46:35 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_97386203
Maandag twee ritten. Nieuwe Mercedes Benz E200 CDI en een nieuwe VW Sharan. Groningen - Amsterdam en Leiden - Zwolle. Prima ritten dus met prima auto's.
#26 || Luciano da Silva
pi_97386608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef joppie_saus het volgende:
Maandag twee ritten. Nieuwe Mercedes Benz E200 CDI en een nieuwe VW Sharan. Groningen - Amsterdam en Leiden - Zwolle. Prima ritten dus met prima auto's.
Dan heb jij het beter voor elkaar dan ik. Winsum - Almelo in een Sprinter en Almelo - amsterdam in een Polo. Ben allang blij dat ik werk heb :)
pi_97387402
Ik werd vanochtend vroeg al gebeld voor maandag. Een Leon en Zafira. Tweede rit is weer zo'n kort ritje van 15min., net zoals die A6 van vandaag.

Heb vanochtend toch maar dat eind gelopen in Veenendaal.

Ik had een deuk over het hoofd gezien bij die A6, maar ze deden daar gelukkig totaal niet moeilijk over. Was zo moe dat ik op een gegeven moment gewoon dacht.. Oké ik zie op het eerste gezicht niets dus zal wel goed zijn.. Had dus toch ff moeten spiegelen.
pi_97387779
Het lijkt wel of ze meelezen hier, nu staat er in een mail van Easyway dat de prive-chauffeurs kunnen rekenen op hiker-ritten mochten er te weinig hikers beschikbaar zijn. Ik ga lachen als CvHof dan gevraagd wordt om een hiker-rit uit te voeren ~O>
pi_97388012
Weet iemand of er komende donderdag ritten zijn (hemelvaart is het dan)?
pi_97388041
In de mail die je gisteravond kreeg staat dat er geen ritten zijn die dag. Wel een paar voor de PC'ers, maar wij als hikers hebben niks te doen.
pi_97388984
Vanmiddag gebeld en ze hadden niks, net weer gebeld en fijn 2 ritten voor maandag :) Wel met een een paar hele slechte ov verbindingen a 4/5 keer overstappen...
pi_97389413
Almere - Ede is echt een schijtverbinding. Minimaal 3x overstappen, en lange wachttijden tussendoor. Maar ach, (ondertussen wel cliché aan het worden) je krijgt ervoor betaald.

Moest gisteren nog van Meerkerk naar Nieuw Lekkerland. Eerst de overstap gemist bij Amaliastein in Vianen, heb een uur moeten wachten. Toen in een bus gezeten die een uur lang over een kutweg langs de Waal sjeesde, en toen ik eindelijk weer op weg was, reed ik binnen een half uur weer langs Meerkerk. :z
pi_97392062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:24 schreef Jorian29 het volgende:
Het lijkt wel of ze meelezen hier, nu staat er in een mail van Easyway dat de prive-chauffeurs kunnen rekenen op hiker-ritten mochten er te weinig hikers beschikbaar zijn. Ik ga lachen als CvHof dan gevraagd wordt om een hiker-rit uit te voeren ~O>
#killme. Liever niet :P volgende week 3 dagen beschikbaar (di-wo-do) en ga graag als PC aan de gang maar we zien het wel. Donderdag ga ik even uit van niet werken (dus uit woensdagavond :) ). Ik heb trouwens geen mail gehad.
pi_97392275
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef CvHof het volgende:

[..]

#killme. Liever niet :P volgende week 3 dagen beschikbaar (di-wo-do) en ga graag als PC aan de gang maar we zien het wel. Donderdag ga ik even uit van niet werken (dus uit woensdagavond :) ). Ik heb trouwens geen mail gehad.
Je kreeg die mail alleen als je je beschikbaarheid nog niet volledig had ingevuld.
pi_97395462
Moet binnenkort rond een uur of 12 in Sittard zijn om iets op te halen, en om 16u weer terug in Utrecht. Zou wel nice zijn als ik dat kon combineren met twee EW ritjes naar Born en terug.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_97399984
Zo, ik ben ook weer thuis.

Lief dagboek...

Moest in Halle zijn. Waar? Juist, ik denk dat nog nooit iemand daar geweest is. Reed alleen een buurtbus :') die maar eens in het uur vertrok vanaf een andere plaats waar ik nog nooit van gehoord had. Uiteraard was de trein 10 minuten te laat waardoor ik mijn eerste bus miste en dus ook de buurtbus. Zo ging ik mijn eindtijd van 17:00 al niet meer halen (was een spoedje, 2 uur OV, 2+ uur reistijd naar eindadres via Arnhem, Utrecht en Amsterdam (dus file)), aangezien ik pas 3,5 uur voor m'n eindtijd kon vertrekken.

Vervolgens was ik eindelijk bij de opstaphalte van de buurtbus, was de buurtbus uit de buurt, kwam niet opdagen. Ik tijd gewacht daar nog, daarna met Easyway gebeld of ik opgehaald kon worden / taxi kon regelen. En net toen ze me teruggebeld hadden dat er wat geregeld was, kwam de buurtbus 25 minuten te laat aanzetten ;( Ik in de buurtbus met een chauffeur die alleen Duits praatte (althans, zo klonk het) en op z'n bejaards reed. Halverwege ook nog 10 minuten pauze omdat er een chauffeurswissel was en daarbij zonodig de varkensprijzen besproken moesten worden. Althans, daar leek het op, want verstaan kon ik het niet. Tweede chauffeur slingerde van links naar rechts maar reed wel door.

Ging dus nooit m'n eindtijd meer halen, dus Easyway gebeld, die klonken niet enthousiast om het zacht uit te drukken. Maar goed, wat doe je eraan. Keihard gereden, soms echt veel te hard, hoop dat ik geen boete heb :{ maargoed dat was wel leuk. Uiteindelijk een kwartier ofzo op m'n reistijd ingelopen, waardoor ik net voor sluitingstijd, een uur te laat weliswaar, de auto af zou kunnen leveren. Maar dan 15 minuten voordat ik bij m'n eindbestemming was, ongeluk op de snelweg, dikke file. Uiteindelijk nog een dikke drie kwartier extra over gedaan, kwam daar pas om 18:30 aan. Ondertussen al een paar keer gebeld met de mensen van daar en die waren gelukkig heel geschikt. Ook nog een lift naar het station gekregen, waardoor ik uiteindelijk om kwart voor 9 weer de trein uitstapte.
pi_97401475
Klinkt als een toffe dag ja.... Vreemd dat EW zo boos reageerde, alsof jij er wat aan kan doen.
pi_97402072
Halle? Dat is bij mij! Dat daar een auto vandaan moest zeg.. Het is dat ik al werk had natuurlijk anders hadden ze mij wel opgetrommeld.

En tja die reactie van EW.. Je moet gewoon tegengas geven hoor, jij kan er inderdaad niets aan doen. Had je wel iemand van onze planning dan?

Edit: die treinverbinding waar je het over had.. Dat is Winterswijk - Arnhem. Een van de meest klote verbindingen in Nederland. Aalten, Varsseveld, Gaanderen, Doetinchem etc. liggen allemaal op de route en dan verder richting Didam, Zevenaar, Arnhem. In 2012 neemt Arriva het over van Syntus, gelukkig. Dus die 10min vertraging verbazen me niks :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')