Welke texturepack?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:35 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Afvoer geul van de trap van soundofdnb.
Succesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Goed gelukt die mobtrap. Wil ook zoiets neerplanten.
En als je een hendel overhaalt komen de mobs te voorschijn nog naar keuze ookquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:53 schreef RickoKun het volgende:
Die
Ziet er beter uit dan de standaard traps die ik maak
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je een hendel overhaalt komen de mobs te voorschijn nog naar keuze ook
Vraag maar aan sound, hij laat t je wel zien. als je zo de hendel ''creeper'' overhaalt komen er allemaal creepersquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:55 schreef RickoKun het volgende:
Waaaat?! Dat is dan vast met een mod gefabriceerd?
[..]
mapsquote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef maurisioo het volgende:
Oke, wat komt er allemaal in update 1.6?
Veel bugfixes
En nog meer.
Kom op zeg eens wat allemaal.
Nu nog niet waarschijnlijkquote:
helemaal niet nu die L.A. Noire aan het spelen is.quote:
quote:notch Markus Persson
I am still alive! But I kind of started playing L.A. Noire..
2 hours ago
ik hoop echt dat dat gras uitgezet kan gaan worden, god wat was dat lelijk en nutteloos. Er is al een mod voor en als je het nodig vind moet je die maar downloaden. Ik hoop niet dat het er in komtquote:Op zondag 22 mei 2011 18:25 schreef maurisioo het volgende:
Misschien voegt hij nog gras toe in de volgende update.
Ik ben wel benieuwd wat hij allemaal gedaan heeft voor de 1.6 update.
Anders gewoon in de .jar transparant maken - net als bij wolken gedaan kan worden, niemand die ze nog ziet.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dat gras uitgezet kan gaan worden, god wat was dat lelijk en nutteloos. Er is al een mod voor en als je het nodig vind moet je die maar downloaden. Ik hoop niet dat het er in komt
ohja gewoon eigen texturepack, handigquote:Op zondag 22 mei 2011 20:29 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Anders gewoon in de .jar transparant maken - net als bij wolken gedaan kan worden, niemand die ze nog ziet.
Ja, het is niet mooi als het op al het gras komt. Maar gewoon in 1 biome zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 19:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dat gras uitgezet kan gaan worden, god wat was dat lelijk en nutteloos. Er is al een mod voor en als je het nodig vind moet je die maar downloaden. Ik hoop niet dat het er in komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |