SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.quote:formerjellybean schrijft
en je hoeft niet meteen over interesses maar je kan vragen of ze vaker komt en dan raak je vaak vanzelf wel in gesprek
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2quote:
Wat denken jullie daarvan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef benzin het volgende:
Waar ik veel meer aan zou hebben was juist om het lef te hebben om op mijn bek te gaan. Op je bek gaan is nuttig en leerzaam, en je creëert kansen door gewoon te proberen. Alleen ik, en vele anderen hier, zijn grote mietjes die niet op hun bek durven gaan. Ik kan ook niemand daarmee helpen, want ik heb zelf ook nog niet geleerd om moedig genoeg te zijn om fouten te maken. Maar dat is hoe dan ook een stuk nuttiger dan een lot voor de loterij kopen en hopen dat ik vandaag win![]()
Teringquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2
...
Ik ben hier niet goed in
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2
...
Ik ben hier niet goed in
Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.
Blijft beter dan Portal 2. P2 heeft veel meme-materiaal (apple; SPAAAAAACE; the birth parents you're trying to reach do not love you, please hang up; etc.), maar P1 is gewoon netjes afgemeten en veel droger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.
Insert: Maar ik heb cup AA.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.
![]()
nee basis klopt gewoon hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.
Veel erger kan bijna nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.
![]()
Gelukkig heb ik kleine handenquote:
Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee basis klopt gewoon hoor.
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...
QFTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:Je zult ook nooit volledige bevrediging krijgen uit een situatie waarin je compleet niet jezelf kunt zijn.
Het idee achter dat PUA is natuurlijk dat je "je kansen per lot verhoogd". Je hebt er alleen geen reet aan als je spastisch aan je boekjes vast blijft hangen in plaats van zelf door te proberen er achter komt wat voor jou werkt.quote:
Humor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
dan zijn die taktieken handig.
maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
Heel hard en overdreven roepen: "JA!" Zij staan voor paal, en jij hebt je paal veiliggesteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuke-..."
Geen erwten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan kun je beter over druifjes beginnen
Die wil hij wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.
Muggentieten noemen ze die toch meestal?quote:
Nee, dan behoor je te denken als geile hoerenneuker zijnde: JAAA GRATIS SEKSSS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt schijnt het ofzo...
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
ja fucking rotvragen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Humor!
De vraag Wil je me neuken een kutvraag noemen.
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet meer over beginnen in die situatie![]()
Snel verdergaan.
Misschien moet MliG dan maar een carriere als verpleger in een tehuis voor verstandelijk gehandicapten overwegen?quote:
Het valt allemaal wel mee, hoorquote:
Gast. Hoe kom jij in vredesnaam zo overtuigd van het heilige gelijk van die zwetsers? Heb je zelf geen enkele vorm van verstandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt schijnt het ofzo...
Als een vrouw naar mij toe komt met zo'n vraag zou ik er waarschijnlijk ook niet op in gaan hoe aantrekkelijk is ook is en hoe geil ik op dat moment ook ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan behoor je te denken als geile hoerenneuker zijnde: JAAA GRATIS SEKSSS!
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee, hoorIk ben best een fijn persoon om mee om te gaan volgens mij (ongeacht geslacht), mits je een beetje een gevoel voor humor hebt. De enige reden waarom ik hier zou moeten posten is dat mijn zelfbeeld nog dusdanig laag is dat ik moeilijk aan flirten durf te beginnen, laat staan al het verdere werk. Daarnaast heb ik geflirt te laat véél te laat door.
Heb je mijn post gelezen? Steek er de draak mee en geniet ervan dat jij de grap wint.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt.
Maar met ''nee rot op" heb je haar zo binnen. Hard to get spelen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebt
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht even een meisje vroeg aan jou Wil je neuken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja fucking rotvragen ook.
en toen was ik even later in gesprek, en toen deed ze het weer, en toen kaatste ik de vraag af.
en toen ging ze het weer vragen van : "nee gewoon ZOU je dat, en ALS". toen ging ik weer alle kanten uitkijken behalve naar haar.
Beter dan wat jij hebt gedaan iig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar met ''nee rot op" heb je haar zo binnen. Hard to get spelen enzo.
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.
ah rot op. volgensmij was ik de 10de die ze vroeg ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht even een meisje vroeg aan jou Wil je neuken?
Ja, want als ze het eerlijk hadden vergeleken, had het best gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.
Omdat niemand het verwacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
In de kroeg zou ik er denk ik ook niet op in gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.
Hoe kun je dan nee zeggen en tegelijkertijd de wereld oneerlijk vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah rot op. volgensmij was ik de 10de die ze vroeg ofzo
Als ze nou Geraldine hadden genomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemen
Zo lelijk was ze anders niet zover ik me het kan herinneren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemen
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt. Een grote mond hebben ze allemaal, maar als het puntje bij paaltje komt....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
ja precies.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar met ''nee rot op" heb je haar zo binnen. Hard to get spelen enzo.
Waarom probeerde je haar dan niet te isolaten en vol te stoppen met IOIs tot je van de schrik bekomen was dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Nou en lul als ik zo'n vraag krijg weet ik het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo lelijk was ze anders niet zover ik me het kan herinneren.
Zou er persoonlijk anders geen enkele interesse in hebben. Zou veel liever een meisje hebben wat na een leuk gesprekje vraagt of ik zin heb een keer ergens wat te gaan drinken, dan die out of the blue vraagt of ik wil neuken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kun je dan nee zeggen en tegelijkertijd de wereld oneerlijk vindenNogmaals.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Of als ze dat vraagt aan je, over dat neuken, gewoon vol op de bek pakken.
ja maar dat ben ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Sorry MLiG maar op deze manier kom je eerder over als een achterlijke, compleet sociaal gestoorde, toneelspelende autist dan als een goede versierder.
nou met mezelf zijn heb ik een boel vriendinnen en omgang met vrouwen gehad hequote:Ja, je kunt met je PUA een paar aardige tips opdoen, zeker over lichaamshouding etc. maar het is niet alsof er een perfecte kant en klare aanpak is, het is geen wetenschap.
Daarnaast, speel je dus gewoon toneel. Je zult ook nooit volledige bevrediging krijgen uit een situatie waarin je compleet niet jezelf kunt zijn.
Ja, jij liever. Maar MLiG neukt hoeren, dus die zou het prima moeten vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Zou er persoonlijk anders geen enkele interesse in hebben. Zou veel liever een meisje hebben wat na een leuk gesprekje vraagt of ik zin heb een keer ergens wat te gaan drinken, dan die out of the blue vraagt of ik wil neuken.
De wereld is oneerlijk
Zou jij dat bij een man ook doen als hij dat vraagt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet je waarom ze het vraagt? Voor de lol. Om mannen voor schut te zetten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies.
ja zeggen werkt niet
nee rot op werkt niet.
dat heb jij nu ook al bedacht toch?
en dan blijft je toch zeggen dat jij niet zal nadenk dus over het antwoord.....![]()
Daar heb ik een leuk theorietje over , de mannen zijn gewend dat hun die stap doen, als een meid dat doet , dan past dat niet in hun rollen patroon en zijn ze er geschokt overquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
En daarna nee zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan kunnen ze er opeens niet meer mee omgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb ik een leuk theorietje over , de mannen zijn gewend dat hun die stap doen, als een meid dat doet , dan past dat niet in hun rollen patroon en zijn ze er geschokt over
Hahaquote:
Of gewoon direct zeggen "Ga maar op de knieen dan".quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Want jij gelooft dat als een meisje zoiets ineens out of the blue aan een onzeker kijkende onbekende vraagt, dat ze dat serieus meent?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus, meisjes hebben het zogenaamd makkelijk, maar MLiG is ook al gevraagd voor seks dus waar hij die onzin vandaan haalt.Krijgt hij aandacht, weet hij niet wat te doen ermee. Lekker nuttig dan.
je zou versteld staan van sommige meiden tegenwoordig . Damn ik word oudquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Want jij gelooft dat als een meisje zoiets ineens out of the blue aan een onzeker kijkende onbekende vraagt, dat ze dat serieus meent?
Mja, dat stond natuurlijk niet in het PUA-handboek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Serieus, meisjes hebben het zogenaamd makkelijk, maar MLiG is ook al gevraagd voor seks dus waar hij die onzin vandaan haalt.Krijgt hij aandacht, weet hij niet wat te doen ermee. Lekker nuttig dan.
Kijk zoals BNN dat deed zou ik ook niet op in gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb ik een leuk theorietje over , de mannen zijn gewend dat hun die stap doen, als een meid dat doet , dan past dat niet in hun rollen patroon en zijn ze er geschokt over
Nee, jij hebt gewoon klassequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
je zou versteld staan van sommige meiden tegenwoordig . Damn ik word oud![]()
![]()
Nee, maar ik ben niet wanhopig op zoek naar seks of zo, en anderen hier misschien wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij dat bij een man ook doen als hij dat vraagt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat stond natuurlijk niet in het PUA-handboek.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat stond natuurlijk niet in het PUA-handboek.
Komt vaker voor dan je denkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Want jij gelooft dat als een meisje zoiets ineens out of the blue aan een onzeker kijkende onbekende vraagt, dat ze dat serieus meent?
Dat is toch een momentopname. Het ene uur heb je zin in seks, en het uur erna misschien niet meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet wanhopig op zoek naar seks of zo, en anderen hier misschien wel.
Als je echt seks wil kan je dat wel krijgen. Liefde, aandacht en intimiteit niet. En die laatste 3 vind ik veel belangrijkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet wanhopig op zoek naar seks of zo, en anderen hier misschien wel.
Wel als ze heel dronken is en het al aan 10 andere mannen ook heeft gevraagd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
het was veel leuker toen een echt mooi meisje me ioi's de hele tijd stond te geven. dat was tenminste oprecht(denk ik echt waar).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
QFT. Hoewel ik toch van plan ben om wat meer zelfbeeld te bouwen en rond te scharrelen, omdat ik het idee heb dat ik echt niet kan meepraten over seks en een gebrek aan ervaring best een struikelblok kan worden (ookal wordt dit soms stellig tegengesproken). Die andere drie lopen in de tussentijd toch niet weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je echt seks wil kan je dat wel krijgen. Liefde, aandacht en intimiteit niet. En die laatste 3 vind ik veel belangrijker
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat is toch een momentopname. Het ene uur heb je zin in seks, en het uur erna misschien niet meer.
Rot op is wel een gepast antwoord, imo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als ze heel dronken is en het al aan 10 andere mannen ook heeft gevraagd.![]()
Nee, maar ik doe dit even vanuit MLiGs belevingswereld, want hij dacht waarschijnlijk wel dat ze het meende en het beste wat hij kon uitbrengen was 'rot op'.
Is dat een openingszin?quote:
WTF is een kino ookalweer?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het was veel leuker toen een echt mooi meisje me ioi's de hele tijd stond te geven. dat was tenminste oprecht(denk ik echt waar).
alleen toen verklootte ik het door domme dingen te doen omdat ik me gedachtes niet kon scheiden van wat ik deed en zei, en ik ging kino doen op de verkeerde.
dat "wil je neuken" is gewoon een test, snap dat dan!
Het is voor jezelf misschien ook wat beter als je wat minder PUA-termen gebruikt om je punt te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het was veel leuker toen een echt mooi meisje me ioi's de hele tijd stond te geven. dat was tenminste oprecht(denk ik echt waar).
alleen toen verklootte ik het door domme dingen te doen omdat ik me gedachtes niet kon scheiden van wat ik deed en zei, en ik ging kino doen op de verkeerde.
Als een meisje je afwijst omdat je nog maagd bent of te weinig ervaring is een relatie niet waardquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
QFT. Hoewel ik toch van plan ben om wat meer zelfbeeld te bouwen en rond te scharrelen, omdat ik het idee heb dat ik echt niet kan meepraten over seks en een gebrek aan ervaring best een struikelblok kan worden (ookal wordt dit soms stellig tegengesproken). Die andere drie lopen in de tussentijd toch niet weg.
Gratis hè.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je echt seks wil kan je dat wel krijgen. Liefde, aandacht en intimiteit niet. En die laatste 3 vind ik veel belangrijker
Wat voor verkeerde Kino deed je dan? Ik bedoel, als je die IOI's toch al in je pocket had dan kun je best wel al wat maken in veel situaties.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mijn belevingswereld klopt prima. ze was (nog) niet heel erg dronken. het was gewoon een dom meisje (niet op een schattige manier) die iedereen stond te testen en te aandachthoeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel als ze heel dronken is en het al aan 10 andere mannen ook heeft gevraagd.![]()
Nee, maar ik doe dit even vanuit MLiGs belevingswereld, want hij dacht waarschijnlijk wel dat ze het meende en het beste wat hij kon uitbrengen was 'rot op'.
Het lijkt haast wel een religie verdorie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Waar haal je dat heilige vertrouwen in die meuk vandaan?
Kleine toevoeging al dan niet tegen betaling.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gratis hè.
En ik weet niet, als ik sommige verhalen hier moet geloven is een ONS voor sommige mannen toch onmogelijk?
Qua geloofwaardigheid komt het wel aardig in de buurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Het lijkt haast wel een religie verdorie.
Dat kon ik al afleiden, ik weet wel ongeveer wat de basis van PUA is. Toch bedanktquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Om naar te kijken zekerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine toevoeging al dan niet tegen betaling.
Gratis seks is echt wel te vinden online.
Haha zoiets jaquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, het ligt er maar aan hoe laag je de lat wil leggen.
* WinterBreeze stopt een banaan in de zak van z'n jas.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan zou het zijn: "Is dat je lul?" *grijpt naar kruis*
Dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
No offence MLIG maar je houd je vast aan de PUA en de mensen die hier wel degelijk ervaring in hebben zeggen dat het niets is, maar je bent zo gefixeerd op de PUA dat je niet eens beseft hoe anderen die er ervaring mee hebben je beter kunnen helpen dan de PUA
En zo nu ben ik uit ge PUAd
Handig als ze een koortslip heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens een vriend van me had een meisje die hem spontaan in de kroeg begon te pijpen![]()
Dan spoor je echt niet
Is that a banana in your pocket or are you just happy to see me....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
* WinterBreeze stopt een banaan in de zak van z'n jas.
* WinterBreeze drukt de banaan tegen de rug van doelwit.
* WinterBreeze toont banaan.
"Maar ik ben ook blij om je te zien, hoor"
Wat is de origineelste openingszin die jij hebt gehoord?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan zou het zijn: "Is dat je lul?" *grijpt naar kruis*
hoax!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens een vriend van me had een meisje die hem spontaan in de kroeg begon te pijpen![]()
Dan spoor je echt niet
Lekker gek.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dan spoor je echt niet
Tja, op mijn reacties gaat hij simpelweg nooit in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
No offence MLIG maar je houd je vast aan de PUA en de mensen die hier wel degelijk ervaring in hebben zeggen dat het niets is, maar je bent zo gefixeerd op de PUA dat je niet eens beseft hoe anderen die er ervaring mee hebben je beter kunnen helpen dan de PUA
En zo nu ben ik uit ge PUAd
Als je dat toelaat als man ook niet. Nofiquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dan spoor je echt niet
Nee, echt gebeurd , een aantal vrienden die ik ken waren er bij en de barman ook, ze schepte er ook over op in de kroeg zelfquote:
Vertel, deel het met MLiG.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kleine toevoeging al dan niet tegen betaling.
Gratis seks is echt wel te vinden online.
ik deed kino op het andere meisje wat ernaast stond.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat voor verkeerde Kino deed je dan? Ik bedoel, als je die IOI's toch al in je pocket had dan kun je best wel al wat maken in veel situaties.
Ik ben wel wat meer gewend, maar dat was niet in de kroeg.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
Dan spoor je echt niet
Ben ook wel benieuwd wat nu openingszinnen zijn die meisjes wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is de origineelste openingszin die jij hebt gehoord?
Stommerik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik deed kino op het andere meisje wat ernaast stond.
Daar heb je punt , het is nogal een lapzwans als die dronken is, die is soms zelf hele avonden kwijt zoveel zuipt die.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat toelaat als man ook niet. Nofi
Waarom? Als ik dat echt wel seks en alleen seks dan weet ik waar ik het kan vinden.quote:
Ik ga niet heel vaak uit, maar de openingszinnen die ik heb gehoord waren standaard en niet origineel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat is de origineelste openingszin die jij hebt gehoord?
Ben je scheel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik deed kino op het andere meisje wat ernaast stond.
Oh, dat kan ik je zo wel vertellen: "Hoi! of Hallo!"quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd wat nu openingszinnen zijn die meisjes wel leuk vinden.
Daarnaast wel benieuwd ook naar 'gewone' gespreksstarters die veel worden gebruikt en / of succesvol blijken
ahhh rot op.quote:
Daar zijn het ook openingszinnen voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ga niet heel vaak uit, maar de openingszinnen die ik heb gehoord waren standaard en niet origineel.
Ik deel die mening.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik verdedig de stelling dat openingszinnen nooit leuk zijn, als je eenmaal boven een bepaald intellectueel niveau vertoeft.
Het is maar een pijpbeurt. Ontvangen is wel anders dan geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je dat toelaat als man ook niet. Nofi
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar heb je punt , het is nogal een lapzwans als die dronken is, die is soms zelf hele avonden kwijt zoveel zuipt die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Omdat ik heel benieuwd ben hoe je dat dan doet en misschien kan je hem daarmee helpen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Als ik dat echt wel seks en alleen seks dan weet ik waar ik het kan vinden.
Hij zal inderdaad wel avonden lang gezocht hebben.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef pl4kkie het volgende:
He chickie ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zinOh, 1981 belde en wilde zijn openingszin terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, ik ben gewoon een debielquote:
We namen ff een sprong terug in de tijd. Maar nu gaan we weer naar 2011.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, 1981 belde en wilde zijn openingszin terug.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben je scheel?
[..]
Oh, dat kan ik je zo wel vertellen: "Hoi! of Hallo!"
Dit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:06 schreef Supersoep het volgende:
Ik verdedig de stelling dat openingszinnen nooit leuk zijn, als je eenmaal boven een bepaald intellectueel niveau vertoeft.
Die is wel orgineelquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef WinterBreeze het volgende:
* WinterBreeze pakt een ijsblokje, gooit het op de grond en stampt het stuk.
"Zo, het ij-... ah fuck dit, die heb je vast al eens gehoord. Hoi"
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is maar een pijpbeurt. Ontvangen is wel anders dan geven.
Genoeg seksdatingsites ga daar eens neuzenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik heel benieuwd ben hoe je dat dan doet en misschien kan je hem daarmee helpen?
And another great victory for PUAquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik had gewoon zo in me hoofd van: "doe kino, kino, nu moet ik kino doen"
en toen keek ik heen en weer naar kansen om het soepel te doen, en toen zag ik een oppurtunity om dat te doen op dat andere meisje (een touwtje die langs haar gezicht liep pakken, en haar licht strelen). en toen deed ik dat dus helemaal op de verkeerde.
*insert drukke muziek*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit.
Maar natuurlijk heeft iedereen wel een opening (nee, niet die in het lichaam).
Precies waarom PUA niet werkt voor jou. Je zit dan nog meer in je hoofd dan normaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een debiel
en toen keek ik heen en weer naar kansen om het soepel te doen, en toen zag ik een oppurtunity om dat te doen op dat andere meisje (een touwtje die langs haar gezicht liep pakken, en haar licht strelen). en toen deed ik dat dus helemaal op de verkeerde.
Kunnen we blijven herhalen, maar hij gaat toch niet in op de reacties die 'm niet zinnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies waarom PUA niet werkt voor jou. Je zit dan nog meer in je hoofd dan normaal.
Als PUA niet werkt bij jou, waarom probeer je het dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, ik ben gewoon een debiel
Ja, maar daar kan ook niet iedereen aan seks komen denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Genoeg seksdatingsites ga daar eens neuzen
Helder moment.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kunnen we blijven herhalen, maar hij gaat toch niet in op de reacties die 'm niet zinnen
Betere: "Zo, het ij-... Ah fuck it, die heb je vast al eens gehoord. Ik kom zo wel terug met een andere." En dan niet terugkeren, maar wel de hele tijd kijken en doen alsof je heel hard aan het nadenken bent o.i.d.quote:
Kwam ik een week terug al achter dan kan je hem ook niet helpen.quote:
volgens mij zijn die allemaal fakequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar daar kan ook niet iedereen aan seks komen denk ik.
Heb je al een reactie van je Paiq date?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die is wel orgineel
[..]
Dat dan weer wel.Maar normaal is het niet
![]()
[..]
Genoeg seksdatingsites ga daar eens neuzen
Oh hey! Iemand merkt me op!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwam ik een week terug al achter dan kan je hem ook niet helpen.
Nee hoor.quote:
I know.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:11 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Kunnen we blijven herhalen, maar hij gaat toch niet in op de reacties die 'm niet zinnen
Mwa, dat blijft een kwestie van hoe laag je de lat wil leggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja hoi hallo alles goed daar?quote:
Sterker nog, de laatste paar comments over PUA en hij gaat hij volledig negeren.quote:
Een week terug pas?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Kwam ik een week terug al achter dan kan je hem ook niet helpen.
Pssst, dat is gewoon een truc van hem.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sterker nog, de laatste paar comments over PUA en hij gaat hij volledig negeren.
Ja ik had het wel door maar niet echt heel bewust zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Pssst, dat is gewoon een truc zielig van hem.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
Wat slechte openingszinnen betreft. Waarom niet gewoon iets als: "Ja hoi, heb je het nog een beetje naar je zin hier?"
Want?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:15 schreef formerjellybean het volgende:
IK HAAT PUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
"Ja hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:14 schreef Techno het volgende:
Wat openingszinnen betreft. Waarom niet gewoon iets als: "Ja hoi, heb je het nog een beetje naar je zin hier?"
Of niet iedereen wil zichzelf tot zo'n niveau verlagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan loop je een kans misquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Betere: "Zo, het ij-... Ah fuck it, die heb je vast al eens gehoord. Ik kom zo wel terug met een andere." En dan niet terugkeren, maar wel de hele tijd kijken en doen alsof je heel hard aan het nadenken bent o.i.d.
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heb je al een reactie van je Paiq date?
Maar mijn halve flirt pak je dan weer niet op ._. Het was gewoon leuk bedoeld, hoorquote:
QFT.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh? Interesse tonen werkt veel beter dan die pua-onzin.
Niet per se, als je door blijft flirten kan er vast wel wat gebeuren.quote:
Pick-Up Artist(ry)quote:
nee, want ik hou niet zo van gladde jongens met gladde praatjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben je al eens geplayed door een versierkunstenaar?
Google is je vriend.quote:
Ik denk dat het voor mij voorlopig bij het laatste blijft.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Pick Up Artist, soort van DJ die vrouwen played ipv plaatjes.
Volgens mij heb ik Straw weggejaagdquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
NeeAls je je verveelt mag je wel extra lief voor mij zijn vandaag
Succes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Zo en nu op mannenjacht![]()
Laterzzzzzzzzzzzzz
Louter Andre Hazes met z'n eenzame repetoire.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij voorlopig bij het laatste blijft.
Vergeet je GHB niet!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Laterzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:17 schreef formerjellybean het volgende:
Zo soapie is af , en nu even optutten en dan naar de kroeg op versiertocht
Pff, PUA.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Laterzzzzzzzzzzzzz
Nee joh alleen Bloed, zweet en tranen omdat Ajax kampioen is geworden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Louter Andre Hazes met z'n eenzame repetoire.
Neuk ze.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Laterzzzzzzzzzzzzz
Maar ik heb nog hierquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
Laterzzzzzzzzzzzzz
Kutjoden, ik had het ze niet gegund, maar ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh alleen Bloed, zweet en tranen omdat Ajax kampioen is geworden.
Juist types als jij maken het extra leuk dat Ajax kampioen is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kutjoden, ik had het ze niet gegund, maar ja.
Ik heb geen recht van spreken, want Feyenoord.
Ik had jou wel willen horen als Twente kampioen wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist types als jij maken het extra leuk dat Ajax kampioen is.
Gelukkig ben ik geen die hard voetbalfan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
Pro tip. In de regel is geneuzel over voetbal niet iets waar vrouwen nat van worden.
Schoenen, natuurlijk.quote:
Het seizoen is afgelopen, dat kampioenschap is nu al verjaard dusquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:23 schreef heloef het volgende:
[..]
vraag hoe ze haar wimpers krult en of ze je wat tips kan gevenquote:
Wordt herinnert als kampioen van de armoede; who cares.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het seizoen is afgelopen, dat kampioenschap is nu al verjaard dus
Sommige vrouwen wel, Gerrie schijnt een enorme Ajax supporter te zijn en lessen overgeslagen te hebben om bij de training aanwezig te zijn. Vond ik wel geinig.quote:
Je had me vorig jaar moeten horen ik was een dag mijn zelf niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had jou wel willen horen als Twente kampioen was
Aandacht, humor, sarcasme (dit alles met mate, dus niet overdrijven) en oprechtheid. En wat materiële zaken betreft, tasjes, schoenen, kleding... maar dat is allemaal nogal persoonsgebonden.quote:
CaptainSlappyPants?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moet ik allereerst maar eens een charmantere gebruikersnaam aanmaken, dan kan ik tenminste Fok!chickies hosselen
Bij mij deed de nick Supersoep het goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef Chewbalhaar het volgende:
Misschien moet ik allereerst maar eens een charmantere gebruikersnaam aanmaken, dan kan ik tenminste Fok!chickies hosselen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij deed de nick Supersoep het goed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke update:
ik heb verjaardagmeisje op faceboek toegevoegd. wachten is op geaccepteerd vriendschapsverzoek want ik snap helemaal niets van dat facebook
Nu klink je net als... nou ja je weet wel die ene.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
en over dat pua opgeven, en gratis seks krijgen/vinden. het is F onmogelijk voor mij. als ik ergens hoop voor mij via andere manieren zie, dan zou ik dat wel doen of erover doorvragen.
ja wat, het is niet alsof ik dom ben ofzo.quote:
Hey, volgens tijnbrein kan je makkelijk gratis seks krijgen. Hij kan je vast verder helpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke update:
en over dat pua opgeven, en gratis seks krijgen/vinden. het is F onmogelijk voor mij. als ik ergens hoop voor mij via andere manieren zie, dan zou ik dat wel doen of erover doorvragen.
Omdat het per persoon verschilt, je moet gewoon hoe jij denkt dat je je het beste kunt gedragen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er nog weinig voorbeelden gegeven worden van hoe men zoal benadert / benaderd wordt...
ik geloof er echt helemaal niets van, rot op met die plagerij. ookal zou als het me lukt wel een egoboost zijn. dan kan ik misschien wat gelukkiger zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hey, volgens tijnbrein kan je makkelijk gratis seks krijgen. Hij kan je vast verder helpen.
Rondbatsen met een laag ego heeft onvoorspelbare gevolgen, ongeacht je wil dat het een positief effect heeft op je ego. Maar het kan best hoor, je moet alleen je standaard omlaag gooien.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geloof er echt helemaal niets van, rot op met die plagerij. ookal zou als het me lukt wel een egoboost zijn. dan kan ik misschien wat gelukkiger zijn
Je wilt serieus genomen worden?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel het anders heel serieus.
ik heb al lage standaarden, of naja ik weet eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Rondbatsen met een laag ego heeft onvoorspelbare gevolgen, ongeacht je wil dat het een positief effect heeft op je ego. Maar het kan best hoor, je moet alleen je standaard omlaag gooien.
Nou ja, ik twijfel niet aan tijnbrein. Jij wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geloof er echt helemaal niets van, rot op met die plagerij. ookal zou als het me lukt wel een egoboost zijn. dan kan ik misschien wat gelukkiger zijn
Stomdronken dikkertjes of kapotstonede bonenstaken. Dat soort standaarden.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb al lage standaarden, of naja ik weet eigenlijk niet.
ik zie irl amper lelijke vrouwen, gaat het over dat soort standaarden?
Nee?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, ik twijfel niet aan tijnbrein. Jij wel?
Dat is ook iets wat je dan moet laten varen als je alleen voor de seks gaat. Veel vrouwen lastig vallen totdat je eindelijk beet hebt. Het feit dat je zelfvertrouwen ontbeert is al een obstakel op zich.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb geen zin om "vrouwen lastig te vallen" als ze " me toch niet willen".
je weet wel voor het maatschappelijk belang redenen.
Zorg eerst maar eens voor wat vrienden e.d.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb geen zin om "vrouwen lastig te vallen" als ze " me toch niet willen".
je weet wel voor de maatschappelijk belang redenen.
oh dus dat is wat je dan moet doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Dat is ook iets wat je dan moet laten varen als je alleen voor de seks gaat. Veel vrouwen lastig vallen totdat je eindelijk beet hebt.
Het probleem is opzich niet dat je wat houvast vind in je pua, ongetwijfeld kunnen ze wel wat aardige tipjes geven. Het probleem is alleen dat je er zo spastisch aan vast houdt dat je jezelf juist extra druk oplegt om na te denken ipv te doen en je bewegingsvrijheid beperkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke update:
ik heb verjaardagmeisje op faceboek toegevoegd. wachten is op geaccepteerd vriendschapsverzoek want ik snap helemaal niets van dat facebook
ik denk niet dat er wat gaat gebeuren (volgens me gevoel, en volgens de pua).
oh wacht. ja ik was even vergeten dat dat nogal zielig kon klinken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor wat vrienden e.d.
FOK! is veel te makkelijk om je lekker zielig te profileren.
quote:
Die is al bezetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij deed de nick Supersoep het goed.
me psn naam was the-noobinator . was een keer een meisje uit noort dakota waar ik chatcontact mee had.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]klinkt goed
[..]
Die is al bezet![]()
Andere, gelijkende suggesties waar je het wel op kan?
Superpoep? Pubersoep? Stumpersoep? Supergroep? Soepersup? SuperNoob?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh wacht. ja ik was even vergeten dat dat nogal zielig kon klinken.
was niet de bedoeling hoor om me zieliger voor te doen dan ik ben
Weet ik, weet ik, maar al is het maar, zoals 2 topics geleden werd gezegd, om het "oh, kan dat zo makkelijk"-idee, ofwel de aha-erlebnisquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Omdat het per persoon verschilt, je moet gewoon hoe jij denkt dat je je het beste kunt gedragen.
Als je maar niet te opvallend je bedoelingen laat merken.
Megasoepquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]klinkt goed
[..]
Die is al bezet![]()
Andere, gelijkende suggesties waar je het wel op kan?
Superpoep? Pubersoep? Stumpersoep? Supergroep? Soepersup? SuperNoob?
duu-huu-deequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
noort dakota
[...]
na 2 berichtjes overwoog ik al om daarheen te gaan
Doet dat wat voor je, straw?quote:
Kan echt van alles zijn joh.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:55 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Weet ik, weet ik, maar al is het maar, zoals 2 topics geleden werd gezegd, om het "oh, kan dat zo makkelijk"-idee, ofwel de aha-erlebnis
Ik was niet van plan a la MLiG vanalles in m'n kop te gaan stampen hoor
De jouwe haalt het qua belachelijkheid niet bij die van mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
Mijn username is belachelijk, toch hossel ik chicks. Zelfs toen ik nog een UI van een orang-oetan had.
Je moet het maar kunnen.
Je moet het maar willen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef Supersoep het volgende:
Mijn username is belachelijk, toch hossel ik chicks. Zelfs toen ik nog een UI van een orang-oetan had.
Je moet het maar kunnen.
Zo hey, wel 2.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
me psn naam was the-noobinator . was een keer een meisje uit noort dakota waar ik chatcontact mee had.
na 2 berichtjes overwoog ik al om daarheen te gaan, vanwege enige kans redenen.
me naam en even spelen in een spelletje had me wel contact met haar opgelevert(2 berichtjes)
Dan zou ik Soepstengel overwegen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Doet dat wat voor je, straw?
Misschien moet ik een poll houden hoeveel meisjes daar wel of geen vochtig onderbroekje van krijgen?
TechnoSoep.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Atoomsoep?
Neutronensoep?
PicoSoep?
TerraSoep?
PetaSoep?
MegaSoep?
EverlastingSoep?
nee. van jou weet ik meer dingen, of naja eigenlijk dat nieteens ,maar wel zo dat ik al niet meer kan fantasaren dat je een echt leuk schattig meisje bent die mij lief wil gaan aankijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo hey, wel 2.
Overweeg je ook naar mij toe te gaan? Je hebt er mss wel 100 van mij in je PM.
Ik glijd van mijn stoel af.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Doet dat wat voor je, straw?
Misschien moet ik een poll houden hoeveel meisjes daar wel of geen vochtig onderbroekje van krijgen?
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. van jou weet ik meer dingen, of naja eigenlijk dat nieteens ,maar wel zo dat ik al niet meer kan fantasaren dat je een echt leuk schattig meisje bent.
(vast wel volgens anderen)
Beledigd worden door MLIG, het zal je maar overkomen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. van jou weet ik meer dingen, of naja eigenlijk dat nieteens ,maar wel zo dat ik al niet meer kan fantasaren dat je een echt leuk schattig meisje bent.
(vast wel volgens anderen)
Dude.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beledigd worden door MLIG, het zal je maar overkomen.
oh, maar voor jou is ze vast wel goed genoegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. van jou weet ik meer dingen, of naja eigenlijk dat nieteens ,maar wel zo dat ik al niet meer kan fantasaren dat je een echt leuk schattig meisje bent die mij lief wil gaan aankijken.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Epische dis.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maak het nog even wat erger.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh, maar ze voldoet vast nog wel aan jouw standaarden hoor..... maar tsjah niet voor iedereen zijn standaarden he
Okee ik ga nu je dag goed maken. Ik keek net in je fobo en ben verliefd.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ga nu je dag goed maken. Ik keek net in je fobo en ben verliefd.
MINE!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik ga nu je dag goed maken. Ik keek net in je fobo en ben verliefd.
Ja ik heb nooit eerder gekeken, maar ze ziet er echt heel leuk uit.quote:
Klopt wel ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit eerder gekeken, maar ze ziet er echt heel leuk uit.
aansluitquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik heb nooit eerder gekeken, maar ze ziet er echt heel leuk uit.
Elke dag. Jij?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:15 schreef WinterBreeze het volgende:
Serieus, hoe vaak komen jullie buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |