abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97098155

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Ron Paul 2012
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:31:31 #2
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97098200
quote:
formerjellybean schrijft
en je hoeft niet meteen over interesses maar je kan vragen of ze vaker komt en dan raak je vaak vanzelf wel in gesprek
oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:31:55 #3
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_97098222
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vertel.
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2

...

Ik ben hier niet goed in :')
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_97098259
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef benzin het volgende:

Waar ik veel meer aan zou hebben was juist om het lef te hebben om op mijn bek te gaan. Op je bek gaan is nuttig en leerzaam, en je creëert kansen door gewoon te proberen. Alleen ik, en vele anderen hier, zijn grote mietjes die niet op hun bek durven gaan. Ik kan ook niemand daarmee helpen, want ik heb zelf ook nog niet geleerd om moedig genoeg te zijn om fouten te maken. Maar dat is hoe dan ook een stuk nuttiger dan een lot voor de loterij kopen en hopen dat ik vandaag win :)
Wat denken jullie daarvan? :)
pi_97098262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2

...

Tering :o you need help
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97098274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:

[..]

...

Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.
pi_97098316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.
Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:34:27 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97098384
Sorry MLiG maar op deze manier kom je eerder over als een achterlijke, compleet sociaal gestoorde, toneelspelende autist dan als een goede versierder.

Ja, je kunt met je PUA een paar aardige tips opdoen, zeker over lichaamshouding etc. maar het is niet alsof er een perfecte kant en klare aanpak is, het is geen wetenschap.

Daarnaast, speel je dus gewoon toneel. Je zult ook nooit volledige bevrediging krijgen uit een situatie waarin je compleet niet jezelf kunt zijn.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_97098392
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.

:'( :'(
Ron Paul 2012
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:34:55 #10
341159 WinterBreeze
pi_97098406
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Blijft beter dan Portal 2. P2 heeft veel meme-materiaal (apple; SPAAAAAACE; the birth parents you're trying to reach do not love you, please hang up; etc.), maar P1 is gewoon netjes afgemeten en veel droger.
pi_97098411
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Insert: Maar ik heb cup AA. :{
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:35:14 #12
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97098421
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.
nee basis klopt gewoon hoor.

alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt schijnt het ofzo...

kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
dan zijn die taktieken handig.

maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:35:22 #13
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97098427
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Veel erger kan bijna niet :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:36:22 #14
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97098476
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig heb ik kleine handen
14 SHADES OF GREY
pi_97098491
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...
Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.
pi_97098495
quote:

[..]

Gelukkig heb je nog een perzik.
Ron Paul 2012
pi_97098496
quote:

[..]

Dan kun je beter over druifjes beginnen _O-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:36:50 #18
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_97098509
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:Je zult ook nooit volledige bevrediging krijgen uit een situatie waarin je compleet niet jezelf kunt zijn.
QFT

groetjes
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:37:06 #19
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97098528
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat denken jullie daarvan? :)
Het idee achter dat PUA is natuurlijk dat je "je kansen per lot verhoogd". Je hebt er alleen geen reet aan als je spastisch aan je boekjes vast blijft hangen in plaats van zelf door te proberen er achter komt wat voor jou werkt.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:37:08 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97098529
quote:

[..]

alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...

kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
dan zijn die taktieken handig.

maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
Humor!
De vraag Wil je me neuken een kutvraag noemen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:37:34 #21
341159 WinterBreeze
pi_97098561
quote:

[..]

kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuke-..."
Heel hard en overdreven roepen: "JA!" Zij staan voor paal, en jij hebt je paal veiliggesteld.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 22:37:35 #22
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97098562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan kun je beter over druifjes beginnen _O-
Geen erwten?
14 SHADES OF GREY
pi_97098597
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.
Die wil hij wel.
pi_97098605
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen erwten?
Gewoon helemaal niet meer over beginnen in die situatie :P

Snel verdergaan.
Ron Paul 2012
pi_97098608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende: