SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.quote:formerjellybean schrijft
en je hoeft niet meteen over interesses maar je kan vragen of ze vaker komt en dan raak je vaak vanzelf wel in gesprek
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2quote:
Wat denken jullie daarvan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef benzin het volgende:
Waar ik veel meer aan zou hebben was juist om het lef te hebben om op mijn bek te gaan. Op je bek gaan is nuttig en leerzaam, en je creëert kansen door gewoon te proberen. Alleen ik, en vele anderen hier, zijn grote mietjes die niet op hun bek durven gaan. Ik kan ook niemand daarmee helpen, want ik heb zelf ook nog niet geleerd om moedig genoeg te zijn om fouten te maken. Maar dat is hoe dan ook een stuk nuttiger dan een lot voor de loterij kopen en hopen dat ik vandaag win![]()
Teringquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2
...
Ik ben hier niet goed in
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk nog niet. Maar ik sta te springen om nu iets over appels te zeggen. hint hint: Portal 2
...
Ik ben hier niet goed in
Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh dus je geeft toe dat je niet alleen maar naar interesses moet vissen, maar eerst in de meeste situaties wat anders moet doen.
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.
Blijft beter dan Portal 2. P2 heeft veel meme-materiaal (apple; SPAAAAAACE; the birth parents you're trying to reach do not love you, please hang up; etc.), maar P1 is gewoon netjes afgemeten en veel droger.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb alleen portal 1. Cake is a lie en zulks.
Insert: Maar ik heb cup AA.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.
![]()
nee basis klopt gewoon hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeennn hou eens op over dat pua, het werkt gewoon niet hoe graag je die tactieken ook wilt doen.
Veel erger kan bijna nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hou niet van appels, ruilen tegen jouw meloenen? Dat is meer mijn smaak.
![]()
Gelukkig heb ik kleine handenquote:
Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
nee basis klopt gewoon hoor.
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...
QFTquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:34 schreef Chewbalhaar het volgende:Je zult ook nooit volledige bevrediging krijgen uit een situatie waarin je compleet niet jezelf kunt zijn.
Het idee achter dat PUA is natuurlijk dat je "je kansen per lot verhoogd". Je hebt er alleen geen reet aan als je spastisch aan je boekjes vast blijft hangen in plaats van zelf door te proberen er achter komt wat voor jou werkt.quote:
Humor!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt...
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
dan zijn die taktieken handig.
maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
Heel hard en overdreven roepen: "JA!" Zij staan voor paal, en jij hebt je paal veiliggesteld.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuke-..."
Geen erwten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan kun je beter over druifjes beginnen
Die wil hij wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Lieve schat, de enige vrouwen die in die pua-ongein trappen wil je uberhaupt niet als vriendin hebben. Die zijn nog te stom om zelf te kunnen poepen.
Muggentieten noemen ze die toch meestal?quote:
Nee, dan behoor je te denken als geile hoerenneuker zijnde: JAAA GRATIS SEKSSS!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt schijnt het ofzo...
kijk als een meid op mij afkomt met " wil je mij neuken". dan denk ik van " rot op met dat soort kutvragen! ik ben daar niet goed in. en juist dat je dat zegt , ben jij vast iemand die dan juist mij niet leuk zal vinden ".
maar toch probeerde ik wat anders he (en dat ging helemaal fout omdat ik het niet snel genoeg kon bedenken).
maar basis dat het opzich een opener van haar was ( ioi ) , en een soort test. klopt gewoon
ja fucking rotvragen ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Humor!
De vraag Wil je me neuken een kutvraag noemen.
Hahaquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet meer over beginnen in die situatie![]()
Snel verdergaan.
Misschien moet MliG dan maar een carriere als verpleger in een tehuis voor verstandelijk gehandicapten overwegen?quote:
Het valt allemaal wel mee, hoorquote:
Gast. Hoe kom jij in vredesnaam zo overtuigd van het heilige gelijk van die zwetsers? Heb je zelf geen enkele vorm van verstandquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alleen dan kan je taktieken toepassen om altijd zo te reageren, dat je altijd nog de meid krijgt schijnt het ofzo...
Als een vrouw naar mij toe komt met zo'n vraag zou ik er waarschijnlijk ook niet op in gaan hoe aantrekkelijk is ook is en hoe geil ik op dat moment ook ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dan behoor je te denken als geile hoerenneuker zijnde: JAAA GRATIS SEKSSS!
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee, hoorIk ben best een fijn persoon om mee om te gaan volgens mij (ongeacht geslacht), mits je een beetje een gevoel voor humor hebt. De enige reden waarom ik hier zou moeten posten is dat mijn zelfbeeld nog dusdanig laag is dat ik moeilijk aan flirten durf te beginnen, laat staan al het verdere werk. Daarnaast heb ik geflirt te laat véél te laat door.
Heb je mijn post gelezen? Steek er de draak mee en geniet ervan dat jij de grap wint.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt.
Maar met ''nee rot op" heb je haar zo binnen. Hard to get spelen enzo.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebt
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Wacht even een meisje vroeg aan jou Wil je neuken?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja fucking rotvragen ook.
en toen was ik even later in gesprek, en toen deed ze het weer, en toen kaatste ik de vraag af.
en toen ging ze het weer vragen van : "nee gewoon ZOU je dat, en ALS". toen ging ik weer alle kanten uitkijken behalve naar haar.
Beter dan wat jij hebt gedaan iig.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
elke debiel weet dat " ja" zeggen niet werkt, dat je dan meteen gratis seks hebt
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar met ''nee rot op" heb je haar zo binnen. Hard to get spelen enzo.
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
IRL valt dat vies tegen. Bij BNN hadden ze dat dus ooit gedaan, al die mannen sloegen dicht en/of gingen er niet op in.
ah rot op. volgensmij was ik de 10de die ze vroeg ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht even een meisje vroeg aan jou Wil je neuken?
Ja, want als ze het eerlijk hadden vergeleken, had het best gewerkt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.
Omdat niemand het verwacht.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
In de kroeg zou ik er denk ik ook niet op in gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar dat was zo op straat. Niet eens in een kroeg of zo. Plots, uit het niets.
Hoe kun je dan nee zeggen en tegelijkertijd de wereld oneerlijk vindenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ah rot op. volgensmij was ik de 10de die ze vroeg ofzo
Als ze nou Geraldine hadden genomenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemen
Zo lelijk was ze anders niet zover ik me het kan herinneren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ze hadden ook een mooie vrouw moeten nemen
Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt. Een grote mond hebben ze allemaal, maar als het puntje bij paaltje komt....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |