SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn van de 7 voedingen er 3 per dag. (wij zeker 2 en mijn moeder er 1)Donderdag hebben we weer een gesprek met de kinderarts en dan wil ik het beleid verder uitstippelen
Met sonde naar huis vind ik persoonlijk een beetje engPM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Daar heb je dan de thuiszorg ofzo voor die de sonde weer terug kunnen plaatsen, dag en nacht.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Zal ik doen. Ik weet wel hoe de sonde werkt. Maar ze trekt hem er zovaak uit. Maar goed ze moet toch eerst 37wk zijn voor ze uberhaupt naar huis mag. En in een week kan er veel veranderen.
Yup! Op zondag thuisgekomen, daar een spoedcursus drinken van ons gehad en op donderdag kon de sonde eruit.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
PM keshet anders eens, volgens mij is emma ook met sonde naar huis gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.quote:Op zondag 22 mei 2011 20:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou daar echt achteraan gaan, er met iemand over spreken die je vertrouwt en die er iets over te zeggen heeft en zorgen dat er een duidelijk beleid uitgestippeld en genoteerd wordt.
Ik herken het heel erg, het afhankelijk zijn van wie er toevallig dienst heeft. Zo had ik afgesproken dat ik gebeld zou worden - ik lag op een andere afdeling - als Lena wakker werd. Dan kwam ik meteen en kon ik haar zelf drinken geven. Als er een verpleegkundige dienst had die daar laks in was dan werd ik niet of te laat gebeld en sliep Lena alweer. Ik moest haar dan dus wakker maken en proberen alert genoeg te krijgen voor een voeding, wat vaak niet lukte waardoor ik moest gaan kolven en mijn melk met behulp van een sonde moest geven. Dat was veel gedoe terwijl het zoveel soepeler kon.
Als een kindje meer dan 10% afvalt is het geven van bijvoeding niet raar hoor. Ik denk dat je op dat moment echt de goede keuze hebt gemaakt met de gegevens die je toen had.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Over verpleging in het ziekenhuis: ik vond het vooral vervelend dat elke verpleegkundige zijn/haar eigen mening had over borstvoeding.
Larissa was teveel afgevallen na de eerste dag (meer als 10%) en moest dus van verpleegkundige 1 aan de bijvoeding (20cc). Vond ik prima.
Het klonk ook logisch in de oren, omdat Larissa 's nachts maar niet in slaap wilde komen na de voeding, ze bleef huilen. Toen heeft ze in de kinderkamer bijvoeding gehad, en sliep ze bijna direct (ze is daar heen gebracht omdat ik niet meer kon slapen).
'S avonds vroeg ik aan verpleegkundige nr 2 om bijvoeding, die zat mij heel vreemd aan te kijken, maar gaf het wel. Voelde mij al een beetje onzeker hierdoor.
Verpleegkundige 3 werd boos op verpleegkundige 1 (snap je het nog hahaha); want ze vertrouwde de weegschaal niet, en ze zag dat mijn productie goed op gang was gekomen aan de hand van de tijd dat Larissa elke keer aan de borst zat.
Stuwing heb ik overigens pas thuis gekregen, en merkte aan de toenname in Larissa's gewicht dat toen pas mijn borstvoeding goed op gang was gekomen.
Ja klinkt hetzelfdequote:Op zondag 22 mei 2011 20:49 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje DML, wat vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er snel verbetering in zit!
Orea, dat klinkt als wat Anne heeft. Die was om 7.15 wakker en heeft daarna geslapen van 8.00-10.30, 12.30-15.30 en 17.30-18.45. En als ze wakker was, was ze erg mopperig. Ik heb vier poepluiers geteld, maar dat is geen uitzondering, dat heeft ze al weken. Ben benieuwd of er nu echt tandjes aankomen, maar reken ook nergens meer op.
FR, wat goed van je meisje! De twee kilo al voorbij. Jammer dat sommige verpleegkundigen zo laks zijn met de voedingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |