)
)

(meneer zei vanmorgen: Kirs, ik weet echt NIET meer wat ik haar moet aantrekken.. 4 rijen dik alleen al met shirtjes
 (meneer zei vanmorgen: Kirs, ik weet echt NIET meer wat ik haar moet aantrekken.. 4 rijen dik alleen al met shirtjes  )
) soort van online windowshopping.. Ze hebben wel een zwemsuitje wat ik wil hebben (en maar 12 euro ongeveer!! Wat anders dat de barbapappa zwemsuit die ze bij de H&M hebben voor 20 euro), maar eerst maar eens kijken wat de verzendkosten zijn vanuit Denemarken..
 soort van online windowshopping.. Ze hebben wel een zwemsuitje wat ik wil hebben (en maar 12 euro ongeveer!! Wat anders dat de barbapappa zwemsuit die ze bij de H&M hebben voor 20 euro), maar eerst maar eens kijken wat de verzendkosten zijn vanuit Denemarken..

Inderdaad kijken en niet kopen, ik ben een Nederlander
 Inderdaad kijken en niet kopen, ik ben een Nederlander   

die kijkt lijdzaam toe en zegt alleen nog maar: goh, nieuw? Wat leuk!!
 die kijkt lijdzaam toe en zegt alleen nog maar: goh, nieuw? Wat leuk!!  

quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:01 schreef Orea het volgende:
Als ik ga bestellen laat ik het wel weten
EN duhuh, alsof jij dat erg vind

Mandje zit vol...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:39 schreef Orea het volgende:
Ik wil dat mijn kind gaat duimen, maar ze doet het niet
Geert heeft lekkere bolle wangen!!
Son en anderen: www.idat.dk even engels selecteren.. er is sale

)
) 

en anders ligt er alvast wat klaar in een maat groter voor Leyla
 en anders ligt er alvast wat klaar in een maat groter voor Leyla 
 ik heb een zwemsuitje wat ik mee wil bestellen
 ik heb een zwemsuitje wat ik mee wil bestellen  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)

maar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt
 maar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt   )
 )

heerlijk <3 en wat wordt ze groot! Wat gaat het snel he?
 heerlijk <3 en wat wordt ze groot! Wat gaat het snel he?
 en Ivan en Mette maar hey dat zijn geen baby's meer
 en Ivan en Mette maar hey dat zijn geen baby's meer  , wat een schatje <3 en zo stom hoe je andermans baby heel klein en echt baby enzo kan vinden terwijl je zelf een net-zo-groot exemplaar op schoot hebt
 , wat een schatje <3 en zo stom hoe je andermans baby heel klein en echt baby enzo kan vinden terwijl je zelf een net-zo-groot exemplaar op schoot hebt  

Spekkies heeft ze gelukkig, daar maak ik me geen zorgen om. Maar 2 weken geleden dronk ze zo 700-800 cc weg. Ik probeer maar te zorgen dat ze wel genoeg vocht binnenkrijgt. Gister heb ik haar wat brood gegeven, met wat boter. Dat vond ze heerlijk. Misschien is ze echt toe aan anders dan melk.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:14 schreef MamaPurk het volgende:
Wat vervelend KJ! maar gelukkig zijn er nog plasluiers das altijd een goed tekenmaar je wilt gewoon dat je kind goed eet en drinkt... (en spekkies kweekt
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |