internet loopt vaak wel een halve minuut of meer achter...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:54 schreef Bioflap het volgende:
[..]
WTF! Luister jij via radio?
Je loopt een paar seconde voor
Stenders, Dexter is te pindakazen.quote:
als dat aan de staat ligt over 5 jaar niet meerquote:
Ze lult maar een beetje hoor, ze durft het tegendeel niet te bewijzen, omdat ze weet dat ik gelijk heb.quote:
haha denk je? ^^quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze lult maar een beetje hoor, ze durft het tegendeel niet te bewijzen, omdat ze weet dat ik gelijk heb.
We konden ook gewoon skypenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik sympathiseer het idee van Stenders, dus ja, ik luister FM (al heb ik wel een tab open met de cam voor de beelden ter mijn plezier)
10010quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:57 schreef Bioflap het volgende:
Is me Avatar eerder gay of dwingt het respect af
Ben trots op je!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is waarschijnlijk weer de eerste keer (sinds paar weken) dat ik gewoon weer helemaal de quiz kan meekrijgen
Dit en vergeet het telebankieren en de supermarkt niet.quote:
vervlakking van de samenlevingquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:02 schreef Bioflap het volgende:
[..]
Luister je nog naar het nieuws ook?
Ik let er helemaal niet op xD
Die sfeer hangt er leuk bij.quote:
die pater....en dat die overste er vanaf wist vind ik nog het ergste. Die pater is ziek, maar die Overste is een bosmongool die maatregelen had moeten nemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |