Nou nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Moest je lachen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kutkikkers overal![]()
Nah het maakte meer impact dan ik had verwacht.
Ging Ez ook niet in zn kouwe kleren zitten.
quote:
Ahhh, echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ja, awake volgende maand, het uitje van oma
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moest je lachen?
Als je je er maar niet voor schaamt ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh, echt?
Maar Awake(nings?) is toch keivet!?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou nee.Verdomme ik blijf om uitleg vragen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gaaf!quote:
Zinloos, ik ben docent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik blijf om uitleg vragen hier
Met mijn beste vriendinnetje en dan een hoop uvt-spul meeten daar, zoals elk jaarquote:
quote:
Daar gaat hij weer met zn smartphone in de hand van kast naar kast omdat hij niet weet wat ie aan moet trekkenquote:
Supergaav!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn beste vriendinnetje en dan een hoop uvt-spul meeten daar, zoals elk jaar
Ik snap het nog steeds nietquote:
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat hij weer met zn smartphone in de hand van kast naar kast omdat hij niet weet wat ie aan moet trekken
Dat is zooooooooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!
Ik blijf hier wel clueless achter hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar lieve dames en ander gezellig volk, ik ga filmpje kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar lieve dames en ander gezellig volk, ik ga filmpje kijken.
Volgende keer. Dan komt er een goede praktijles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet![]()
Teach me
Ik haat wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgende keer. Dan komt er een goede praktijles.
Echt... ZO irritantquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt... ZO irritant
Ik denk ik ben zo klaar, dit dit en dan dit er op. FINISHED
Niet dus
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan je geen webcam aanzetten zodat wij kunnen genieten van hoe jij loopt te stressen?
Gedraag je als een echte vent, trek dat ene uit de was en volg je plan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat is homo-onwaardigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedraag je als een echte vent, trek dat ene uit de was en volg je plan.
Het gillen en stressen als een wijf past absoluut beter bij de situatie.quote:
..................................quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gedraag je als een echte vent, trek dat ene uit de was en volg je plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
En daarom: CAM AAN!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gillen en stressen als een wijf past absoluut beter bij de situatie.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
..................................You go guy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..................................Nee echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JIJ HELD !!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik heb zojuist een backup outfit samengesteld. Maar die is natuurlijk véél minder leuk, dat snap jequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gillen en stressen als een wijf past absoluut beter bij de situatie.
quote:
Joh, als het volgens plan gaat, is die kleding later vanavond toch weer zo uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb zojuist een backup outfit samengesteld. Maar die is natuurlijk véél minder leuk, dat snap je
Ik had het gewoon niet van jou verwachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, het ziet er leuk uit!
EN het rook alleen maar naar rook eigenlijk, ti's niet vies.
Hmmz. Geen idee of dat mijn plan is eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, als het volgens plan gaat, is die kleding later vanavond toch weer zo uit.
Morgen vergaat de wereld dus vanavond neuken wij als konijnenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, als het volgens plan gaat, is die kleding later vanavond toch weer zo uit.
En wat als vannacht nu de laatst kans is omdat morgen de wereld vergaat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Geen idee of dat mijn plan is eigenlijk.
Ik zou graag sterven met het beeld van jouw epische tieten op mijn netvlies dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen vergaat de wereld dus vanavond neuken wij als konijnen![]()
Verdomme gewoon geen seks voor hups zo vlak voor de wereld vergaat
Dat ik dan nog ff op de valreep een hetero in z'n reet naai?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat als vannacht nu de laatst kans is omdat morgen de wereld vergaat?
LA Noir binnen! Niks voor jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou graag sterven met het beeld van jouw epische tieten op mijn netvlies dan.
Ik wacht de recensies nog ff af. Oogt wel tof, maar ik wil eerst weten wat nou de gameplay is.quote:
Je gaat de foto's maar zoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou graag sterven met het beeld van jouw epische tieten op mijn netvlies dan.
Ik zeg doen!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan nog ff op de valreep een hetero in z'n reet naai?![]()
Is wel echt helemaal mijn ding natuurlijk, om zo te gaan
Speuren. Geen actie zoals GTA.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wacht de recensies nog ff af. Oogt wel tof, maar ik wil eerst weten wat nou de gameplay is.
Prima, verstop jij ze ff in mijn PM box?quote:
Hoe bevalt het jou?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:07 schreef Godtje het volgende:
Speuren. Geen actie zoals GTA.
Wel 1 schietscene gehad maar meer als heavyrain het verhaal beleven.
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima, verstop jij ze ff in mijn PM box?
Ik bied mijn reet geheel vrijwillig aanquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan nog ff op de valreep een hetero in z'n reet naai?![]()
Is wel echt helemaal mijn ding natuurlijk, om zo te gaan
Vandaag 2 uurtjes lopen spelen en ik vind het boeiend.quote:
Say whut?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bied mijn reet geheel vrijwillig aan
Egoïste.quote:
Ik wil niet sterven als maagdquote:
Have fun!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef Godtje het volgende:
Vandaag 2 uurtjes lopen spelen en ik vind het boeiend.
Ik ga nu ook nog even door.
Misschien laptop naast me.
*verslikt zich*quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik bied mijn reet geheel vrijwillig aan
Nog maagd ja?quote:
Ik heb ze met FOK! gedeeld, dat jij ze niet hebt gezien kan ik niks aan doenquote:
Dan heb ik ze ongetwijfeld al gezien. Dan wil ik gewoon iets exclusiefs, gewoon, speciaal voor mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ze met FOK! gedeeld, dat jij ze niet hebt gezien kan ik niks aan doen
Not gonna happenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik ze ongetwijfeld al gezien. Dan wil ik gewoon iets exclusiefs, gewoon, speciaal voor mij.
Dat het einde van de wereld maar moge beginnen en eindigen in Emmen morgen!quote:
Doodsverwensing !!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het einde van de wereld maar moge beginnen en eindigen in Emmen morgen!
Heb ik alle tijd om die 48 FOK!loze uren op CNN te bekijken hoe Emmen door de aarde wordt verzwolgen... Of door een tsunami wordt weggespoeld... Of door een vulkaan wordt opgeblazen... Of door een megabliksem wordt weggevaagd... Of...quote:
Van mij mag Emmen van de kaart geveegd worden hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb ik alle tijd om die 48 FOK!loze uren op CNN te bekijken hoe Emmen door de aarde wordt verzwolgen... Of door een tsunami wordt weggespoeld... Of door een vulkaan wordt opgeblazen... Of door een megabliksem wordt weggevaagd... Of...
Nee boogschutter maar wat doet het er nog toe als morgen de wereld vergaat.quote:
quote:
Ook een doodsverwensing. Kunnen we samen geband zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Van mij mag Emmen van de kaart geveegd worden hoor
Dan moeten we elkaar maar zien te vermaken hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een doodsverwensing. Kunnen we samen geband zijn.
Vijf minuten geleden had ik daar nog enthousiast op gereageerd. Maar nu je exclusieve toegang tot je epische tieten zo definitief hebt afgesloten, zoek ik wel ander vermaak.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moeten we elkaar maar zien te vermaken he
Ja hallo als ik jou die toegang geef dan komen de wanhopige fokkers uit alle hoekjes en gaatjes gekropen om ook toegang te eisenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden had ik daar nog enthousiast op gereageerd. Maar nu je exclusieve toegang tot je epische tieten zo definitief hebt afgesloten, zoek ik wel ander vermaak.
Dan hou je hier de boot af en doe ik mee in het spel en dan onderwerp je je via andere kanalen aan mijn grillen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo als ik jou die toegang geef dan komen de wanhopige fokkers uit alle hoekjes en gaatjes gekropen om ook toegang te eisen
Dat doen we nu toch ook?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hou je hier de boot af en doe ik mee in het spel en dan onderwerp je je via andere kanalen aan mijn grillen.
Doe datquote:
Nee...quote:
Wat nu al?quote:
O ja: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nu al?
Je hebt niet eens lopen panieken enz
Je doet leuk meequote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee...
Trap er niet in wanhopige FOK!kers. Ze doet het echt niet.
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Streeeeeeeeeeeeeeess!!!
Huuuuuuuu ik wil niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Wat aaaaaaaaals... what iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiif....
Ik ben ongesteeeeeeeeeeeeeeeld!
Zo.
Ik ben hier dienstbaar, jij elders.quote:
Slaap lekker... Of lees lekker... Of...quote:
Kus lekker?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slaap lekker... Of lees lekker... Of...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:43 schreef Yuki het volgende:
Kus lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Mi toe!quote:
Hoi barbiequote:
Hey Tijnquote:
quote:
Bisque d'Homardquote:
Ik ook wel, wat zal ik dan opeens groene vingers hebben!quote:
Wasda?quote:
Wie niet?quote:
Ach wat ik wil is niet te koopquote:
Wat ik wil welquote:
Kreeftensoepquote:
En dat is?quote:
Schoenen, kleding, etcquote:
Wat Tijn zegt, lingerie in dit gevalquote:
Oehquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat Tijn zegt, lingerie in dit geval
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat Tijn zegt, lingerie in dit geval
quote:
Jawel! Jij plaatste de MI van jou in lingerie in mijn hoofd!quote:
Tsss, heb niet eens foto's ervan laten zien, ms vind je het wel heel lelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel! Jij plaatste de MI van jou in lingerie in mijn hoofd!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vader net: HEB JIJ EEN PIERCING BOVEN IN JE OOR???
Eh, die zit er al 11 jaar
Jij in lingerie, lelijk? Dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsss, heb niet eens foto's ervan laten zien, ms vind je het wel heel lelijk
*proestquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn vader net: HEB JIJ EEN PIERCING BOVEN IN JE OOR???
Eh, die zit er al 11 jaar
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij in lingerie, lelijk? Dat lijkt me sterk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kan hoor
Godskolere, you saucy minx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Toen viel ie flauw?quote:
Zo erg vindt ie het ook weer nietquote:
demo!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Waarom kom ik verdorie nu weer iets moois lingerie-achtigs tegen?
Bah, hebberd in mij, stil!
quote:
Iets naar boven scrollenquote:
mja.. had een paar refreshes gemist blijkbaarquote:
Wanneer kom je showen?quote:
quote:
Geniet ervan!quote:
Stuur maar een ticketquote:
das geen slechte ruil.. voor een treinkaartje een ingepakt cadeautje thuisbezorgdquote:
Rijden er treinen naar Malta?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef clevy het volgende:
[..]
das geen slechte ruil.. voor een treinkaartje een ingepakt cadeautje thuisbezorgd
Vliegtuig babe, vliegtuigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef clevy het volgende:
[..]
das geen slechte ruil.. voor een treinkaartje een ingepakt cadeautje thuisbezorgd
Vliegticket in dit geval. En het overwegen waardquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:50 schreef clevy het volgende:
[..]
Er zijn hier geeneens treinenquote:
quote:
ik dacht natuurlijk niet verder dan naar m'n eigen voordeurquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
No worries, zal laten weten of het goedgekeurd is hoor
Gezelligquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil eigenlijk wel slapen maar ik ben zo enorm verkouden dat ik steeds wakker word van het gevoel dat ik stik.
beterschapquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
Ik wil eigenlijk wel slapen maar ik ben zo enorm verkouden dat ik steeds wakker word van het gevoel dat ik stik.
Maar dan word ik wakker, en dan besef ik me dat niemand me probeerde te smoren met een kussen, maar het slechts een verkoudheid is. En dan valt het allemaal reuze mee.quote:
Dat klinkt bekend!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
EEN KWARTIER??? Ze moet nog even al die negerts afwerken en eruit werken?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef PeuRac het volgende:
ik moet een kwartier wachten tot ik de slaapkamer in mag
Tien negers tegelijk. Dat kan als je 60 bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EEN KWARTIER??? Ze moet nog even al die negerts afwerken en eruit werken?
Ohjah, Peu was van de mature seks he?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Tien negers tegelijk. Dat kan als je 60 bent.
Als ik me er een voorstelling bij ga proberen te maken kom ik nooit meer in slaapquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
Is dit weer een geval 'we willen het helemaal niet weten'?
Dat komt zo als ie meld dat ze bezig zijn met het standje 'de bloeiende lotus'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:01 schreef missbehavin het volgende:
Is dit weer een geval 'we willen het helemaal niet weten'?
En ik had al zulke nare nachtmerriesquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik me er een voorstelling bij ga proberen te maken kom ik nooit meer in slaap
droom maar over mijquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik had al zulke nare nachtmerries
'Kijk, zonder handen!'quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat komt zo als ie meld dat ze bezig zijn met het standje 'de bloeiende lotus'
Slechte moederquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:05 schreef L-E het volgende:
Ahh, ik heb Peuter wakker geniest/geniesd nieste Peuter wakker.
geen enge dingen doen dan he!quote:
Is het al zo lang geleden ja?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:05 schreef ArTiC het volgende:
Verdimme, ik mijn balzak zit steeds klem, hoe ik ook ga liggen.
Helaas nietquote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, vandaag ben ik in een lieve knuffelbui. Arm eromheen, kus in de nek en fijn slapen
Jezus liep over water tijdens mijn laatste keer.quote:
Beetje rond dezelfde tijd dat zoenmevrouw werd geboren?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jezus liep over water tijdens mijn laatste keer.
Een punt, je hebt het.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook niet of dat 'helaas' is.
Die heet toch Eva?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Beetje rond dezelfde tijd dat zoenmevrouw werd geboren?
Ik lig er klaar voor, kom maar terug Jezusquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
Oh maar met armageddon onderweg hoef je ms niet lang meer te wachten artic
Dus het was helemaal geen appel, maar een framboos!quote:
De sloerie gaat vreemd, het is de schuld van Gardena de slangquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar hij heet geen Adam. Ik snap het niet meer.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik lig er klaar voor, kom maar terug Jezus
Morgenochtend...dan staat de grote tent van Lowlands weer overeind hierquote:
Hufters...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:12 schreef L-E het volgende:
Ik kreeg vandaag post van een of andere loterij op naam van mijn moeder, die nooit in dit huis heeft gewoond. Dus die klootzakken kunnen wel mij aan mijn moeder linken en mijn nieuwe adres ontdekken, maar zien gedurende dat proces niet dat ze al zes jaar dood is.
Alleen jammer dat je voor een lege zaal speeltquote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgenochtend...dan staat de grote tent van Lowlands weer overeind hier
Duuuude...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgenochtend...dan staat de grote tent van Lowlands weer overeind hier
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je voor een lege zaal speelt
Ook alleen maar omdat ik moet werken.. stond om half 4 naast m'n bedquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Standaard "ik sta wel vroeg op op zaterdag" post
Je doet het iedere weekquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik moet werken.. stond om half 4 naast m'n bed
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik bijna iedere week werk in het weekend..
Ik hoef niet te werken en sta wel elke dag vroeg naast mn bed.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ik moet werken.. stond om half 4 naast m'n bed
Ben niet echt helder deze morgenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je mist keer op keer m'n punt. Das ook een talent
nofi maar jij mist heel vaak de grap schatquote:
Okok, ik ben nooit helder. Zo beter?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nofi maar jij mist heel vaak de grap schat
Klinkt plausibelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Okok, ik ben nooit helder. Zo beter?
Alsof die zonder jou zou kunnen beginnenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:39 schreef Kluts het volgende:
Ja goeiemorgen!
Ben ik nog op tijd voor de rapture?
Ik bedoel maar. Ook al ben ik goddeloos en wordt ik toch achtergelaten om de armageddon volop mee te maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof die zonder jou zou kunnen beginnen
wordt ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Ook al ben ik goddeloos en wordt ik toch achtergelaten om de armageddon volop mee te maken.
Wat ben jij er vroeg bijquote:
Helleu, ik ben net 15 min wakker.quote:
Oh joy.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:49 schreef missbehavin het volgende:
Ja hup, ik werd gewekt met de immer vrolijke klanken van kleine man 'ik ga niet!'
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Helleu, ik ben net 15 min wakker.![]()
En och, de wereld vergaat, dus een dt-fout is niets natuurlijk in verhouding tot dat.
Mooie manquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, een beste bak koffie tot mijn beschikking, mijn dag kan beginnen.
Goedemorgen!
quote:
Nou ik geef je nog een keer een complimentjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Met welk been ben jij uit bed gestapt?! Heb je zo een prothese ergens vandaan geplukt en gooi je die nu eerst op de grond zodat dat altijd het juiste been is?!
Thnx
Ja? Is het zodanig dat ik eindelijk mijn nieuwe bikini aan kan?quote:
Had je mijn laatste regel gelezen?! En nee, dat was geen edit!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik geef je nog een keer een complimentje![]()
Pff je lijkt wel een wijf
Vast welquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja? Is het zodanig dat ik eindelijk mijn nieuwe bikini aan kan?
Ja eerst afvragen of het wel een welgemeend compliment is en dan voor de beleefdheid thnx zeggenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had je mijn laatste regel gelezen?! En nee, dat was geen edit!
quote:
Die is mooiquote:
MUTS! Wie is er hier nu het wijf?! overal wat achter zoekenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eerst afvragen of het wel een welgemeend compliment is en dan voor de beleefdheid thnx zeggen![]()
Ik ben diep gekwetst nu.
Verdomme vrouwtje theelepel krijgt zwemles van een kikker *ril*
Ja, ik moest een nieuwe kopen omdat ik een te dikke kont heb gekregen om in die van vorig jaar te passen.quote:
Ik ben ook al dikker dan vorige zomerquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik moest een nieuwe kopen omdat ik een te dikke kont heb gekregen om in die van vorig jaar te passen.
Zullen we overnieuw beginnen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
MUTS! Wie is er hier nu het wijf?! overal wat achter zoeken
Ik ben afgevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook al dikker dan vorige zomer
Ja, ik ben nu even een paar weken iets minder aan het snoepen enzo en dan hoop ik weer bikiniproof te zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook al dikker dan vorige zomer
Ja ik eerst ook, maar blijkbaar houdt dat op als je maar lang genoeg stress hebtquote:
Dat helpt goed ja, ik was toen in 6 weken 10 kilo kwijt.quote:
Vernietig jij mijn goede bui evenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik eerst ook, maar blijkbaar houdt dat op als je maar lang genoeg stress hebt
Ik heb nog steeds geen idee hoeveel ik weegquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat helpt goed ja, ik was toen in 6 weken 10 kilo kwijt.
Ik hoop gewoon dat men is afgeleid door de borstpartij en daarom mijn 4 maanden zwanger buikje niet zietquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu even een paar weken iets minder aan het snoepen enzo en dan hoop ik weer bikiniproof te zijn.
Goedemorgen Huppelquote:Op zaterdag 21 mei 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we overnieuw beginnen?
Mooie man
Ik ook niet, want ik heb geen weegschaal. Bewust niet, ik voel zo ook wel aan of ik aankom of niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vernietig jij mijn goede bui even
[..]
Ik heb nog steeds geen idee hoeveel ik weeg
Mogguh, kut en kutquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goedemorgen HuppelHeb je lekker geslapen? Hoe is het in je huisje?!
Ach ik overleef het welquote:
Mn huisje bevalt prima, alleen die buren he.quote:
Lekker dan idd. Ik zou dit wel aankaarten bij de woningbouw, al is het alleen maar omdat je dan een stok hebt om mee te slaan als ze een klacht tegen je indienen. Kut man.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn huisje bevalt prima, alleen die buren he.
Wist ik veel dat het in Emmen zo is dat zodra je de sleutel krijgt je meteen weet wie er naast je wonen, hoeveel kinderen ze hebben en wanneer die slapen.
Had een keer overdags muziek aan tijdens het klussen/opruimen. Buren hadden daar last van want blijkbaar hebben ze een 3-jarige die overdags nog slaapt.
Ipv even normaal komen vragen of de muziek uit mag werd ik meteen bedreigd![]()
Als mn zoon en ik op de bank zitten te lachen gaat hij als een malle op de muren staan rammen.
Mn creepy bovenbuurman is blij dat hij eindelijk een vriend heeft dus die is druk met dreigen dat hij gaat zorgen dat ik mn uitkering en mn flat kwijtraak.
Nee ik heb het hier echt naar mn zin![]()
En ik heb nog niet eens mn grote bek open getrokken tegen ze
Al gedaan. Ook bij de politie is het al bekend.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekker dan idd. Ik zou dit wel aankaarten bij de woningbouw, al is het alleen maar omdat je dan een stok hebt om mee te slaan als ze een klacht tegen je indienen. Kut man.
Triest hoor. Hebben die mensen geen leven ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan. Ook bij de politie is het al bekend.
Echt leuk hoor. Als mn buren weer een bui hebben gaan ze eerst op het balkon staan schelden als echte tokkie's en dan gaan ze heel intimiderend voor mijn auto staan![]()
Zo van kom maar op!
Zo aandoenlijk
Nee joh in Emmen begin je met: BEN JE DOOF OFZO ?!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:12 schreef xFriendx het volgende:
Dat is nog wat anders dan mijn buuf die gister dat ik de tuin stond te sproeien zei dat ze zo brutaal was geweest om bepaalde planten te snoeien omdat ze anders uitzaaien en of ik dat goed vond.
Ik dacht er nog even aan om te zeggen dat als ze genoeg tijd heeft ze alles wel mag snoeien![]()
Als jouw buren idd gewoon even hadden gevraagd of die muziek zachter kon ivm de kleine en jij er gehoor aan gaf heb je meteen iets wat het ijs breekt en wellicht de start van een goede verstandhouding. Maar dat kegelen ze zelf ook snel in zo.
Meen je dat nou ja? Ik zou daar echt bang van worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh in Emmen begin je met: BEN JE DOOF OFZO ?!
Dan vraag je: KAN NOU GVD DIE KANKERHERRIE UIT!!
En dan wordt het: EN ALS JIJ NOU NOG 1 KEER MUZIEK AANZET DAN GAAN ER STENEN DOOR DE RAMEN BIJ JE, VOORAL DE KINDERKAMER. VUILE KANKERHOER, KLAP OP JE KANKERMUIL KAN JE KRIJGEN.
Lief he
Ze hadden tegen de politie gezegd dat het weekend dat ik met MissB in Purmerend was ik het hele weekend keihard de muziek aan had hierquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:14 schreef Kluts het volgende:
Wat buren betreft is het altijd een kwestie van een beetje geven en nemen. Zeker als je in een flat of appartement woont, je hoort elkaar nu eenmaal. In Apeldoorn had ik ook zo'n buurman die communiceerde door tegen de muur of verwarmingsbuizen aan te slaan. Zelfs een keer om 1 uur snachts terwijl ik toen lag te slapen en dus niet eens herrie maakte.Toen ben ik wel even met mijn slofjes en ochtendjas gaan aanbellen of hij dat normaal vond en dat hij zijn oren moest laten uitspuiten aangezien hij blijkbaar niet eens kon horen waar de herrie vandaan kwam.
Verder overigens nooit problemen met buren gehad.
Ja, apart is dat he? Dat is helemaal een teken aan de wand dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden tegen de politie gezegd dat het weekend dat ik met MissB in Purmerend was ik het hele weekend keihard de muziek aan had hier
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh in Emmen begin je met: BEN JE DOOF OFZO ?!
Dan vraag je: KAN NOU GVD DIE KANKERHERRIE UIT!!
En dan wordt het: EN ALS JIJ NOU NOG 1 KEER MUZIEK AANZET DAN GAAN ER STENEN DOOR DE RAMEN BIJ JE, VOORAL DE KINDERKAMER. VUILE KANKERHOER, KLAP OP JE KANKERMUIL KAN JE KRIJGEN.
Lief he
Juistem, een verplichte IQ test, slaag je er niet voor, nekschot.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:16 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen moeten ze gewoon preventief een nekschot geven.
Oh, onze buurman blert wel eens naar zijn zoon complete conversaties om 4 uur 's nachts, dat is wel irritant. Maar aan de andere kant, hij heeft vast ook last van onze muziek en mijn harde stem en dat geklep de hele dag.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
In mijn appartementen complex kan ik zoveel herrie maken als dat ik wil, mijn buren horen het niet. Tenzij ik de stereo echt op zijn max zet, dan horen ze hem. Maar dan zijn ze ook al uitgenodigd voor het feestje
Geloof dat ik heel even mijn ogen dicht moet doen en gaan boffen met wat ik hebSoms vergeet een mens dat.
De buurman heeft een aanklacht tegen mij ingediendquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Meen je dat nou ja? Ik zou daar echt bang van worden.
En de politie bellen. Op zich leren ze het dan wel gauw genoeg af.
En een buurtagent dan? Kan die niet mee om te bemiddelen in dit soort gevallen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De buurman heeft een aanklacht tegen mij ingediend![]()
Politie is al op de hoogte maar die kunnen pas iets doen als er echt iets gebeurd.
De wijkagent zei tegen mij: ja de beste verdediging is vaak de aanval dus als jij nou even naar de buren gaat en een gesprek met ze begint!
Ik: geloof je het zelf?
Agent: ja dat werkt vaak het beste, doe dat nou maar.
Ik: dus ik? Alleenstaande MOEDER moet van jou, de agent, naar mijn buren stappen, alleen, dezelfde buren die mij bedreigen?
Agent: ja.
Dat is toch hetzelfde als de wijkagent?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En een buurtagent dan? Kan die niet mee om te bemiddelen in dit soort gevallen?
Daar heb je speciale wijkbemiddelaars voor.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
En een buurtagent dan? Kan die niet mee om te bemiddelen in dit soort gevallen?
Ja, is hetzelfde, maar ik bedoel meer een buurtbemiddelaar, die heb je vaak ook, en anders hoort de wijkagent dit gewoon samen met jou te doen lijkt me.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als de wijkagent?
Burenruzies zijn de meest irritante ruzies die er zijn. En vaak dan ook nog door redenen die echt nergens op slaan ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je speciale wijkbemiddelaars voor.
Vind het eigenlijk wel triest dat zulk soort mensen nodig zijn in een buurt
In een appartement heb je dan weer geen ruzie over de plek van de schuttingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burenruzies zijn de meest irritante ruzies die er zijn. En vaak dan ook nog door redenen die echt nergens op slaan ook.
De wijkagent stuurt me alleen naar de buren toequote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, is hetzelfde, maar ik bedoel meer een buurtbemiddelaar, die heb je vaak ook, en anders hoort de wijkagent dit gewoon samen met jou te doen lijkt me.
Wat een eikel dan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wijkagent stuurt me alleen naar de buren toe![]()
Is niet erg. Ik dim wel gigantisch in. Heb al weken geen muziek meer aangehad. Ik doe nu gewoon heel braaf en netjes en dan ga ik wel via de juiste wegen klagen over mijn buren.
Buren lopen namelijk al 4 dagen constant stampend door het huis, lijkt me wel vermoeiend maar ja
Dit slaat ook helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Burenruzies zijn de meest irritante ruzies die er zijn. En vaak dan ook nog door redenen die echt nergens op slaan ook.
Is het ook niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat een eikel dan.
Ja, maar op je tenen lopen in je eigen huis is ook niet fijn.
Ja, dat is het laatste waar je op zit te wachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Maar ik heb er gewoon de kracht niet voor. Ik was bezig aan een nieuwe start enz. Even rust in mn kop en dan krijg je dit
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat is het laatste waar je op zit te wachten.
Hoe was je date? Vertel alles!!quote:
Ik stop er ook geen energie in hoor. Ze gaan hun goddelijke gang maar. Ik blijf gewoon de wijkagent lastigvallen als ze weer los gaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Goedemorgen![]()
@huppelmuts: Je kan er helaas niet zoveel aan doen , dus heeft het ook niet veel zin om er
een heleboel energie in te stoppen, dat kan je beter ergens anders aan doen (en ik heb hetzelfde gehad helaas in mn vorige huis)
@ang3l Hoop dat de date meeviel! Ennuh.. Was het wat je ervan verwacht had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |