Nou nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Moest je lachen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kutkikkers overal![]()
Nah het maakte meer impact dan ik had verwacht.
Ging Ez ook niet in zn kouwe kleren zitten.
quote:
Ahhh, echt?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ja, awake volgende maand, het uitje van oma
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moest je lachen?
Als je je er maar niet voor schaamt ofzo
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh, echt?
Maar Awake(nings?) is toch keivet!?
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou nee.Verdomme ik blijf om uitleg vragen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Gaaf!quote:
Zinloos, ik ben docent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik blijf om uitleg vragen hier
Met mijn beste vriendinnetje en dan een hoop uvt-spul meeten daar, zoals elk jaarquote:
quote:
Daar gaat hij weer met zn smartphone in de hand van kast naar kast omdat hij niet weet wat ie aan moet trekkenquote:
Supergaav!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met mijn beste vriendinnetje en dan een hoop uvt-spul meeten daar, zoals elk jaar
Ik snap het nog steeds nietquote:
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat hij weer met zn smartphone in de hand van kast naar kast omdat hij niet weet wat ie aan moet trekken
Dat is zooooooooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat ene wat ik al helemaal uitgestippeld en gepland had........... zit gvd in de WAS!!!!!!!!!!
Ik blijf hier wel clueless achter hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar lieve dames en ander gezellig volk, ik ga filmpje kijken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
Maar lieve dames en ander gezellig volk, ik ga filmpje kijken.
Volgende keer. Dan komt er een goede praktijles.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet![]()
Teach me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |