Ze houden er inderdaad steeds een camera op als iemand doucht en dan nog inzoomen ook...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:58 schreef Ransjih het volgende:
snap niet dat ze die emsne geen privacy gunnen met douchen en kleden
dat onnozele geklooi met die bikini's en handdoeken
Een beetje Pavlov-moves op wat kutmuziek.... de Psychs smullen vast wel weer...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:33 schreef akveor het volgende:
Over dat statement met die kikker.. je zou die nominaties eens terugmoeten kijken. Hedia nomineerde Lisa op een vrij belachelijke manier.
Ik hoor muziek... Feestje? Drank?
Ikquote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel te verwachten, mag die gladjakker toch weer aan haar zitten .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit was hij nog jong en onschuldig...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was wel te verwachten, mag die gladjakker toch weer aan haar zitten .......
Ze blijven meesterlijk ......quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ooit was hij nog jong en onschuldig...![]()
[ afbeelding ]
Nou blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap haar echt niet, ze was gisteren toch vrij duidelijk dacht ik ...... [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gezicht van hem he. Die zou een goede zijn om in een horrorfilm mee te spelen. Met die kop van hem wordt het gegarandeerd een enge film...quote:
Zou dat Fabienne moeten voorstellen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 00:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Speciaal voor de vrouwelijke volgers van BB; "Sex And The City"... Op zich vind ik hem wel mooi gemaakt, alleen die derde vrouw. Wie is dat???![]()
[ afbeelding ]
Blocked!!! This video has copyright content...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:16 schreef akveor het volgende:
Voor die het willen zien heb ik Hedia nominatie op YT gezet;
Daar zijn die duitsers extreem goed in... Probeer maar eens een aflevering van een oud seizoen ofzo op YouTube te vinden. Die zijn er niet... Althans, ik heb die nooit kunnen vinden...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Blocked!!! This video has copyright content...
Huh? Blocked? Hier doet ie het gewoon.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Blocked!!! This video has copyright content...
Nog een keer geprobeerd... "This video contains content from RTL, who have blocked it on copyright grounds".quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh? Blocked? Hier doet ie het gewoon.
LOL... idd op m'n andere pc ook... tering...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nog een keer geprobeerd... "This video contains content from RTL, who have blocked it on copyright grounds".
misschien een andere titel kiezen? geen BB de erin niks met 11 en al helemaal geen hedia erin?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 01:34 schreef akveor het volgende:
[..]
LOL... idd op m'n andere pc ook... tering...
goeie fakers daar die duitsers ... met humor ook nogquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Beetje flauw OK... Maar om af te sluiten, naar slapende mensen kijken werkt aanstekelijk![]()
[ afbeelding ]
jou caps zijn al bijna een streamverslag bij elkaarquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Jordan is de enige bewoner die het concept snapt, ga op de meest onmogelijke
tijdstippen uit bed als iedereen slaapt en doe je ding ........... succes verzekerd ...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ook eindelijk naar bed .......
[ afbeelding ]
Ga er ook vandoor nu, Gute Nacht.
Sorry, ik draaf af en toe een beetje door .....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:15 schreef snetje het volgende:
[..]
jou caps zijn al bijna een streamverslag bij elkaar![]()
draaf je dingquote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik draaf af en toe een beetje door .....
ty! jij ook een goed weekend!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Bedankt, ga er nu echt vandoor, goed weekend allen.
Wat een herrie ja... lijkt welhaast een vliegmasjien...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:23 schreef snetje het volgende:
hoor ik nu een centrifugerende wasmachiene op de achtergrond? ik had hem gelijk uitgedrukt als ik daar had gezetenkutgeluiden allemaal als je wilt slapen
Jordan kan niet slapen schijnbaar ...
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:20 schreef snetje het volgende:
trouwens... wie van hier gaat straks ook proberen BB UK te volgen en USA?
roevka hoeft niet te antwoorden
als dat van gisteravond is...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. de "Filmshow.." Lisa en Rayo zijn aan de beurd...
Raar.. dat Lisa dit maar één x doet.. terwijl er in haar geheim duidelijk staat dat ze álles 3x doet...![]()
[ link | afbeelding ]
Aha, Viele Dank. Wel erg rustig hier, te mooi weer denk ik .....quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
Dat is een batterijwissel Tegengas. Dat doen ze in de KvdW.
Keinen Dank. Tsja, ga ook het zonnetje weer in. Kom af en toe wel even checken.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aha, Viele Dank. Wel erg rustig hier, te mooi weer denk ik .....
Inderdaad, wordt echt onpasselijk van die loverboy ........quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:03 schreef beequeen het volgende:
Daviden Jordan is te dom om te poepen om er weer in te trappen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 02:20 schreef snetje het volgende:
trouwens... wie van hier gaat straks ook proberen BB UK te volgen en USA?
roevka hoeft niet te antwoorden
Granen malen voor het brood. Het heeft wel iets.quote:
Ik hoop echt dat ze maandag oprot. Raar is niet erg maar ze is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef beequeen het volgende:
Badjas en groene slof. Raar wijf.
[ afbeelding ]
True, maar niet minder vals dan het. Maar goed, het maakt tv.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:49 schreef akveor het volgende:
Ik hoop echt dat ze maandag oprot. Raar is niet erg maar ze is gewoon gemeen.
[ afbeelding ]
Lul niet! Barry kan echt goed beatboxen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
De Soul-bro's willen muziek.. Barry begint zowaar te spugen en te hikken en rare geluidjes te maken...![]()
In deze is het proriteiten stellen...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
True, maar niet minder vals dan het. Maar goed, het maakt tv.
Maar ik erger me echt kapot aan het. Vindt jij Val echt iets toevoegen, behalve gezeik en gezeur over hoe mooi en rijk het is? Echt, scheissdrekke, of zoiets.
Tja, wat heb je daar nu aanquote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lul niet! Barry kan echt goed beatboxen.
Had je een relnicht als housemate? Arme jij.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:02 schreef akveor het volgende:
In deze is het proriteiten stellen...
Ik heb een hekel aan dat accent van Valencia... het doet me denken aan een vroegere housmate van me.
Niks, maar om hem daarom af te branden slaat ook nergens op.quote:
Nee joh, een meid met zo'n zelfde accent.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Had je een relnicht als housemate? Arme jij.
[..]
Niks, maar om hem daarom af te branden slaat ook nergens op.
Huub kon ook niet zingen.
Lopen sommige bij jou ook niet synchroon?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef itsme het volgende:
Hai. Ik ben nog steeds bezig om de uitzendingen te bekijken. Weisst du wass ich meine?
Ben nog maar bij aflevering 9 weisst du was ich meine?
Nog niet eens op de helft. Moet mijn best doen zodat ik eindelijk hier weer kan posten. Weisst du was ich meine?
nope.............maar je magge wel blieve.........quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:15 schreef itsme het volgende:
Hai. Ik ben nog steeds bezig om de uitzendingen te bekijken. Weisst du wass ich meine?
Ben nog maar bij aflevering 9 weisst du was ich meine?
Nog niet eens op de helft. Moet mijn best doen zodat ik eindelijk hier weer kan posten. Weisst du was ich meine?
Ja, denk ook dat Jordan redelijk zichzelf blijft .....quote:Op zondag 22 mei 2011 01:10 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet of ze het concept snapt.. het maalt in d'r hoofd.
Leuk gesprek met Daggi. Jordan lijkt me een van de bewoners die redelijk bij zichzelf blijft.
Ze had ook snel door dat David acteert.
Ze gaat een sigaret roken.![]()
Het smaakt d'r voor geen meter...![]()
en take two....quote:Op zondag 22 mei 2011 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vreemde Stream Wechsel .....
[ afbeelding ]
Ah, scene actie !! Cosimo en Hedia
Ja, inderdaad, hij is echt engquote:Op zondag 22 mei 2011 01:38 schreef akveor het volgende:
Wat een idioot, David ziet het BB gedoe echt als een gevecht. Die is er alleen maar om te winnen.
ze vroeg jordan of die wist wie anne frank was, nee dusquote:Op zondag 22 mei 2011 12:37 schreef beequeen het volgende:
Val zit te pochen dat het veel weet, o.a. over politiek. Het noemt de UDSSR een politieke partij.![]()
Geen idee wie ze nu dom noemt, misschien Hedia?
opgelost dusquote:Op zondag 22 mei 2011 13:05 schreef beequeen het volgende:
Aha, Val heeft Ingrid dus dom genoemd omdat ze niet wist wie Anne Frank was en niet wist wat de CDU was.
Ik wacht op de confrontatie.quote:
Ik kijk via Adamski. Had vanochtend wel wat problemen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:13 schreef Ransjih het volgende:
ik krijg bijna geen streams te pakken, of geen verbinding of international error
LOL, dat doe ik ook. Ik begrijp dat Hedia Val confronteerd ivm dat ei-gebeuren.quote:
Wat ik begreep is dat de mannen Ingrid in het water wilde gooien. Zij klampte zich toen aan Hedia vast, waarop Hedia Ingrid in het zwembad gooide.quote:
Geen idee, ik kijk eik 's avond nooit. Ik lees de COSsen terug en ik kan me geen probleem herinneren van die avond.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:56 schreef Ransjih het volgende:
was er niet al iets toen hij die avond het huis inkwam?
Als Valencia dat zei dan geloof ik daar niks van...quote:Op zondag 22 mei 2011 15:01 schreef Ransjih het volgende:
de jongens hebben de chocolade verstopt? en ze wordt nog wel ongesteld en kan dat niet missen
ingrid, die die snoep gekregen heeftquote:Op zondag 22 mei 2011 15:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Valencia dat zei dan geloof ik daar niks van...
Ook goedemiddag BQ.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Hoi Roevka, ik kijk via bigbrother11. Heb je die link?
Het zijn tokkies Roevka, net als Rat en Del.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:40 schreef akveor het volgende:
Gadverdamme..
[ afbeelding ]
Ik zou het leuk vinden als ie ooit genomineerd wordt er meteen uitvliegt...
Sorry hoor, ik zou er ook om moeten lachen. Niks mis met Rayo maar dit geneuzel.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:50 schreef Ransjih het volgende:
goed zo rayo spreekt haar op het storende gedrag aan
ze heeft de slaapkamer verlaten
Kom op zeg, het is gewoon een legitieme manier om te slapen. Niemand luistert.quote:Op zondag 22 mei 2011 16:00 schreef Ransjih het volgende:
meditatie is![]()
hoort er soms bij maar dan even de ruimte verlaten
Als er negatieve energie in die kamer zit, zit die wel daar tegen de muur..quote:Op zondag 22 mei 2011 15:47 schreef Ransjih het volgende:
voorlopig zijn ze hoogst irritant met hun gelach voor de anderen
Het kán vervelender.. je spleet poetsend bijvoorbeeld... wél schoon!quote:Op zondag 22 mei 2011 17:55 schreef beequeen het volgende:
Wat raar eik dat je niet normaal onder de douche kunt staan. Ik zou dat heel vervelend vinden.
ik vond Hedia vandaag met veel humor aanwezig! vooral met haar psssttalkshow ..waar niet in gesproken mocht wordenquote:Op zondag 22 mei 2011 19:43 schreef Ransjih het volgende:
lisa: ik haat roddelen maar die hedia is zoon gemene koe ..........
kortom ze zijn weer lekker bezig
Dat laatste begrijp ik dus niet Tegengas. Weten de anderen dan niet dat hun geheim geraden is, alleen Daggi?quote:Op maandag 23 mei 2011 09:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goede morgen, lees zojuist op een Duits forum, dat Daggy vanochtend
voor het geheim van Tim en Fabi heeft gedrukt, en het heeft geraden ....
Hoewel het in eerste instantie een klere streek lijkt, immers Fabi had haar
geheim in goed vertrouwen aan Daggy vertelt vorige week, zit er mogelijk
meer achter en is het wellicht een uiterst slimme zet.
Hierdoor is Daggy denk ik vanavond niet meer genomineerd, en Tim en Fabi
worden niet genomineerd door het raden van het geheim, omdat zij toch al
genomineerd staan. En zij kunnen dus in het vervolg niet meer genomineerd
worden, doordat anderen hun geheim nog kunnen raden .......
[ afbeelding ]
Dat is dus eigenlijk mijn vraag.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:39 schreef Ransjih het volgende:
dus een geheim blijft een geheim en alleen de rader weet het, ook na drukken?
Precies, misschien kan Tegengas het even toelichten.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:42 schreef Ransjih het volgende:
ik heb er nietecht op gelet maar hedia en val spraken daarna toch openlijk over hun geraden geheim?
En toch geloof ik het niet. Toen Tim en Fab net die scene speelden, kusten zij elkaar openlijk. Dat deden ze daarvoor nooit.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:44 schreef Ransjih het volgende:
op zich zou het een goed idee zijn, het houdt het spel langer gaande
Het zal allemaal wel meegevallen zijn. Dramaqueen.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:46 schreef Ransjih het volgende:
val lijkt geen grote gevolgen over gehouden te hebben van haar val, had gedacht dat ze als een diva in bed zou blijven piepen
Ja, aan het einde van de scene van Bridget Jones.quote:
Yep.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:20 schreef Ransjih het volgende:
sorry, was foon
dat hebben ze net meegedeeld?
Volgens mij niet. Ze zijn wel allemaal heel verbaasd.quote:Op maandag 23 mei 2011 10:35 schreef Ransjih het volgende:
niemand van de meiden die een oogje op tim had en nu de smoor in heeft?
of mannenop fab, kan ook
ik denk dat hij in die zin het woordje "niet"vergeten is ...want het is volgens mij zo dat als je een geheim verkeerd raad of je eigen geheim wordt geraden dan sta je genomineerd... vandaar dat Tim nu ook genomineerd is ... hij had een geheim verkeerd geraden ... nu hun geheim eruit is door Daggy en ze vertrekken vanavond niet zijn ze iig. veilig met het raden van hun geheim... kunnen alleen nog genomineerd worden door zelf verkeerd te raden naar een geheim of door de andere bewoners...quote:Op maandag 23 mei 2011 10:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Daarom begrijp ik de redenatie van Tegengas niet.
Dailyshow is van 19.00 tot 20.00 uur...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Ransjih het volgende:
iemand een idee hoe laat de uitzending begint?
Nee de Liveshow begint om 21.15 uur, het wordt een lange avond dus...quote:Op maandag 23 mei 2011 17:59 schreef Ransjih het volgende:
bedankt, begint de liveshow ook zo laat? of is dat gewoon de daily
Heb je die link nog een keer voor mij? Vergeten op te slaan. Mag ook in DM.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:01 schreef Ransjih het volgende:
ben op mn werk vanavond , eens kijken of die link daar pakt
maar ik lees in elk geval hier mee![]()
Link doet het wel, ik heb al 2 afleveringen kunnen kijken, maar buffert bij mij wel een beetje. Geluid is wel uitstekend...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef Ransjih het volgende:
http://stream4ya.in/
geen idee of ie het doet
Ok, thanx. Vanavond maar eens kijken of het werkt.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:07 schreef Ransjih het volgende:
geen idee of ie het doet
Het is bij RTL2. Dat is volgens mij hier alleen met een schotel te ontvangen...quote:Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten ze ook op een reguliere duitse zender die ik aan kan?
Zal eens kijken of ik die er tussen heb staanquote:Op maandag 23 mei 2011 18:13 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het is bij RTL2. Dat is volgens mij hier alleen met een schotel te ontvangen...
Was de hele dag aan het werk, net pas terug ..... volgens mij wordt het geheim,quote:Op maandag 23 mei 2011 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, misschien kan Tegengas het even toelichten.
Ja, bedankt, dat bedoelde ik inderdaad, maar ik drukte me een beetje ongelukkig uit ....quote:Op maandag 23 mei 2011 11:39 schreef snetje het volgende:
[..]
ik denk dat hij in die zin het woordje "niet"vergeten is ...want het is volgens mij zo dat als je een geheim verkeerd raad of je eigen geheim wordt geraden dan sta je genomineerd... vandaar dat Tim nu ook genomineerd is ... hij had een geheim verkeerd geraden ... nu hun geheim eruit is door Daggy en ze vertrekken vanavond niet zijn ze iig. veilig met het raden van hun geheim... kunnen alleen nog genomineerd worden door zelf verkeerd te raden naar een geheim of door de andere bewoners...
Meesterlijke zet? Die begrijp ik niet.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, bedankt, dat bedoelde ik inderdaad, maar ik drukte me een beetje ongelukkig uit ....
Blijft toch een meesterlijk zet dan van Daggy .....
Doordat zij het geheim heeft prijsgegeven, kan niemand van de anderen doorquote:Op maandag 23 mei 2011 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meesterlijke zet? Die begrijp ik niet.
Ze is nu onschendbaar, maar dat kan toch nooit lang duren?
Tim en Fab staan nu beiden genomineerd. Wat is het voordeel dan?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daggy heeft het voordeel dat ze niet meer genomineerd staat, en ze heeft
Tim en Fabi mijn inziens een dienst bewezen, toch ?
Geeft niet ...... de optie om een volgende weer genomineerd te worden doordatquote:Op maandag 23 mei 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tim en Fab staan nu beiden genomineerd. Wat is het voordeel dan?
Ja, ik ben blondt.
Ik hoor hier alleen maar een beetje vage muziek, verder niksquote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
BTW, bij SST hoorde je nog wel wat gesprekken zo tussendoor. Hier smoest iedereen er maar op los zonder dat je iets kunt verstaan.![]()
Ja, dat is inderdaad wel mega irritant .....quote:Op maandag 23 mei 2011 18:58 schreef beequeen het volgende:
Hier smoest iedereen er maar op los zonder dat je iets kunt verstaan.![]()
Ja, je hebt gelijk, sorry .... moest nog even op play drukken. Nogmaals bedankt voor de link.quote:
Ja, betere kwaliteit dan de live streams zelfs .....quote:
Bovenin op Big Brother Taglich TZF, en dan in het stream venster nog eens op de play knop.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik zal wel weer gek zijn, maar ik zie niks van uitzending,
Waar moet ik op klikken?
Neen, wat doe ik fout?quote:
Dank je wel! Gevonden dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |