Hm... Ligt de lat hoog tov de juf of tov Isa?quote:Op maandag 6 juni 2011 11:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het wel een ding... ligt ook aan mijn instelling hoor, mijn lat ligt gruwelijk hoog en ik voel het nog wel eens als falen als ik ergens geen invloed op kan uitoefenen
Tov mezelfquote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm... Ligt de lat hoog tov de juf of tov Isa?
Ik vind 10 minuten ook erg weinig. het liefst zou ik bij elk kind op huisbezoek gaan. Zo tussen de middag daar een boterhammetje eten. Op de school waar mijn zus en broer vroeger zaten deden ze dat. gewldig (vind ik dan). Al zou ik als moeder daar mss wel anders in staan.
De lat wordt alleen maar hoger als het aan van Bijsterveld ligt.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:30 schreef Sjeen het volgende:
Overigens vind ik de lat die school legt ook wel een beetje te hoog.
En moment opnames.... kind geen zin ? ziek of slechte dag ? boem score omlaag.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
De lat wordt alleen maar hoger als het aan van Bijsterveld ligt.
Opbrengstgericht leren! Hoera!
Livelink, je kunt best opheldering vragen om die Citotoetsen hoor. Logisch dat je als ouder helemaal niet weet wat een leestempotoets, een DMT, een luistertoets etc inhouden.
Maar ach, het zijn maar toetsen hè. Vind ik dan. laat het de minister maar niet horen.
Of een kind dat compleet in de stress schiet bij de gedachte aan een drie minuten toets alleen al...quote:Op maandag 6 juni 2011 12:38 schreef Muks het volgende:
[..]
En moment opnames.... kind geen zin ? ziek of slechte dag ? boem score omlaag.
Obrengtsgericht leren....doe mij maar kind gericht leren leren
Ben je bekend met "Oei, ik groei"? Daar wordt ook verteld over ontwikkelingssprongen. Bij Daan was dat altijd heel erg zichtbaar, zelfs jaren later. Volgens mij is dat heel normaal en bij de een meer zichtbaar dan bij de ander.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb overigens het gevoel dat Isa niet geleidelijk leert, maar met sprongen, klinkt dat normaal?
Ach, ja. Het waren d'r eigen woorden. Volgens mij was de meester dik tevreden.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:04 schreef livelink het volgende:
Tja, die meester heeft weinig te willen zou ik zeggen. Als het niet goed genoeg is, dan heeft hij gewoon pech.
Ik hoop voor je mee dat ze snel lichter gips mag. Dit zal wel vreselijk vermoeiend zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |