Jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet wie er vandaag weer bovenaan staat bij de dagcijfers...
Met nadruk op weer.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Waar vind ik dagcijfers?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
jij en etsu waren vannacht nogal lang in gesprekquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wiskunde is te doen, mijn jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
ach ja, waarschijnlijk economie niet gehaald, dat wordt wiskunde blokken dit weekend en weinig SC
Mag je die houden dan, van je ouders?quote:
general chatquote:
Te lui om drank te regelen/ouders vertellen dat ik het wil doen/andere boodschappen doen etc...quote:
Ik moet alle kleding ed zelf betalen wat ik niet nodig heb, dus ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mag je die houden dan, van je ouders?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mag je die houden dan, van je ouders?
American party, iedereen neemt zijn eigen drank mee .quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Te lui om drank te regelen/ouders vertellen dat ik het wil doen/andere boodschappen doen etc...
Ehh?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij en etsu waren vannacht nogal lang in gesprek
toch?quote:
Dus? Dat kan ook vanaf je bed. Anderen boodschappen laten doen, schreeuwen naar ouders.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Te lui om drank te regelen/ouders vertellen dat ik het wil doen/andere boodschappen doen etc...
Heb geen zorgtoeslag. Als ik 18 word gaan mijn ouders die verzekering betalen en dan krijgen ze ook m'n zorgtoeslag, wel zo logischquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet alle kleding ed zelf betalen wat ik niet nodig heb, dus ja.
Ooooh, dat. Viel wel mee toch hoe laat? Tot 1 uur of zo...quote:
Ik moet m'n verzekering ook zelf betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heb geen zorgtoeslag. Als ik 18 word gaan mijn ouders die verzekering betalen en dan krijgen ze ook m'n zorgtoeslag, wel zo logisch
BYOB-party, ja inderdaad dat is ook een goed plan maar ja ik zou in mijn huis nooit een party geven dan weet ik sowieso dat ikzelf dronken ga worden en dat mensen dingen gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:47 schreef Joosterd het volgende:
[..]
American party, iedereen neemt zijn eigen drank mee .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |