Dit dusquote:Op zondag 22 mei 2011 09:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan maar 2 redenen bedenken, of je bent met je zatte kop aan het zwalken over het spoor of je pleegt zelfmoord. Een normaal iemand past op bij een trein. Of ze duwen je ervoor maar dat lijkt me wel heel gruwel.
Moet eventjes, tentamens over 2 weken en dan 3 maanden vakantiequote:Op zondag 22 mei 2011 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gister ook al.Geen wonder dat die chick klaagde, als je non stop aan het studeren bent.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?quote:
Ik denk dat de winnaar een blowjob krijgt?quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet eventjes, tentamens over 2 weken en dan 3 maanden vakantie
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Ze praten er een Limburgs dialect, dus het is Limburg. Of ik daar "even" met de trein en bus heenwil, wat de fak. Reizen naar Minsk kost nog minder tijd.quote:
Als je naar Weert komt doen we en biertjequote:Op zondag 22 mei 2011 12:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ze praten er een Limburgs dialect, dus het is Limburg. Of ik daar "even" met de trein en bus heenwil, wat de fak. Reizen naar Minsk kost nog minder tijd.
Ik ben daar tot een uur of 5, en dan weer terug naar huis denk ik. Heb tentamens volgende week en moet nog wel wat doen...quote:Op zondag 22 mei 2011 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je naar Weert komt doen we en biertje
Andere keer dan als je deze kant op komtquote:Op zondag 22 mei 2011 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben daar tot een uur of 5, en dan weer terug naar huis denk ik. Heb tentamens volgende week en moet nog wel wat doen...
Dat is sowieso een goed planquote:Op zondag 22 mei 2011 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Andere keer dan als je deze kant op komt
Blowkarten is het meest epische wat er bestaat als het hard waait.quote:Op zondag 22 mei 2011 12:00 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet eventjes, tentamens over 2 weken en dan 3 maanden vakantie
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Omdat ik dit jaar geen vakantie heb gehad, ook niet rond de kerst dus ben blijf dat de UvA me wat eerder vrij geeft dan de rest van nederlandquote:Op zondag 22 mei 2011 12:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Blowkarten is het meest epische wat er bestaat als het hard waait.
En hoezo heb jij over 2 weken al vakantie?
Dat gebeurde toch vorig jaar in arnhem bij velperpoort? Het was kenser druk en toen is iemand perongeluk van het peron geduwd voor een trein.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan maar 2 redenen bedenken, of je bent met je zatte kop aan het zwalken over het spoor of je pleegt zelfmoord. Een normaal iemand past op bij een trein. Of ze duwen je ervoor maar dat lijkt me wel heel gruwel.
Nog niet helemaal wakker stoma?quote:Op zondag 22 mei 2011 15:31 schreef KoningStoma het volgende:
HahaIk zei het toch. Eigen fucking schuld.
Man gewond na val tussen rijdende trein en perron
quote:
Niet mee gekregen, maar het zal je maar gebeuren.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat gebeurde toch vorig jaar in arnhem bij velperpoort? Het was kenser druk en toen is iemand perongeluk van het peron geduwd voor een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |