Kheb nog wel muziek voor jequote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Aight montage is al bijna 1 min.
Bobbanz tribute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja dat ja...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 22:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Iedereen checkt natuurlijk lady gaga op tv.
Meestal, als je door een trein overreden wordt, is het je eigen fucking schuld.quote:Op zondag 22 mei 2011 03:55 schreef Bozz187 het volgende:
Wojoo anders kom je na een avond stappen ff terug in zevenaar. Word er iemand door de trein overreden.BAM over zijn voet en zijn schedel geschampt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2011 04:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Meestal, als je door een trein overreden wordt, is het je eigen fucking schuld.Ik kan maar 2 redenen bedenken, of je bent met je zatte kop aan het zwalken over het spoor of je pleegt zelfmoord. Een normaal iemand past op bij een trein. Of ze duwen je ervoor maar dat lijkt me wel heel gruwel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Ja en dat terwijl het laat is geworden. Komt omdat het onweerde vanochtend, en slapen met die piercing is nog echt een hel.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:43 schreef dreamzk het volgende:
Vroeg wakker alweer titty.
En morgeh iedereen!! Wie gaat er zo mee naar de kerk?
Betere reden dan waarom ik nu al wakker ben, moet studerenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl het laat is geworden. Komt omdat het onweerde vanochtend, en slapen met die piercing is nog echt een hel.
Gister ook al.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Betere reden dan waarom ik nu al wakker ben, moet studeren
Nope, ik ga vanmiddag blowkartenquote:Op zondag 22 mei 2011 09:43 schreef dreamzk het volgende:
Vroeg wakker alweer titty.
En morgeh iedereen!! Wie gaat er zo mee naar de kerk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |