What?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekker avondje quickscope. 90 gb gecaptured.
Ohja.quote:
Yeah, you heard me.quote:
De Dukequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah, you heard me.
Nu alles omzetten, kijken of ik het beetje leuk kan editten met een dubstep / d&b nummertje.
Of gewoon nyan cat eronder zetten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah, you heard me.
Nu alles omzetten, kijken of ik het beetje leuk kan editten met een dubstep / d&b nummertje.
Wordt niet zo uitgebreid als dat. Dat gedoe wat je in het begin ziet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Of gewoon nyan cat eronder zetten.
Maar serieus, als je net zoiets als dit maakt:
Dan is het het beste. Gewoon simpel, geen poespas, maar wel slick geëdit.
Die is echt goed gemaakt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Vanavond om 18:00 uur pasquote:Op zaterdag 21 mei 2011 09:53 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme heb ik mezelf gister helemaal de schulden in gezopen. Is er geen apocalypse vandaag!!!!
Oh prima, kan ik nog een nuttig dagje in de bieb bestedenquote:
Aah, dan ga ik nog ff snel een dagje werken.quote:
Ben je brak?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:12 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme ben ik dus vet vroeg me bed uitgetrommeld om een uurtje in de tuin te komen helpen, dikke living hell
Lekker buiten in de natuur met je vingers in de kattenstront...quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:12 schreef Bozz187 het volgende:
Godverdomme ben ik dus vet vroeg me bed uitgetrommeld om een uurtje in de tuin te komen helpen, dikke living hell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |