zo'n broek geeft juist meer ruimte om ze te showenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
T heeft liever hele lichaam vol tats waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
UPC verbinding valt al 2 weken om de 5 min voor 30 sec uit, echt vet man
foutje 2 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
Precies! Jammer dat het niet gaat vanwege werk. Maar wil er toch mee stoppen, word me lichamelijk te zwaar. Ga maar in een tat shop werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
T heeft liever hele lichaam vol tats waarschijnlijk.
kan jij dan wel tekenen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies! Jammer dat het niet gaat vanwege werk. Maar wil er toch mee stoppen, word me lichamelijk te zwaar. Ga maar in een tat shop werken.
Oeh ross op de versiertoerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bruin haar, blauwe ogen, gamen en oog voor mooie dames. Snapte het al niet, maar hier zit dus die grote adder onder het gazon verscholen
Vraag me af of dat leuk is, voornamelijk zet je toch lelijke shit.(voetbal fans,hoeren,dikke trampstamps en dergelijke)quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Precies! Jammer dat het niet gaat vanwege werk. Maar wil er toch mee stoppen, word me lichamelijk te zwaar. Ga maar in een tat shop werken.
Lol, rightquote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Oeh ross op de versiertoermorgenavond biertje doen in DB/Tilburg/Breda?
Nja wil geen tats zetten, heb ik geen vaste hand voor. Maar zou graag piercings willen zetten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vraag me af of dat leuk is, voornamelijk zet je toch lelijke shit.(voetbal fans,hoeren,dikke trampstamps en dergelijke)
Door botten?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
Stalen pinnen door vlees en botten jagen
Dat is een keuze, net als jezelf langzaam laten afsterven aan extreem giftige benevelende en verslavende stoffen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:52 schreef KoningStoma het volgende:
Stalen pinnen door vlees en botten jagen
En volgende week? Heb wel zin om met jullie weer eens biertje te doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lol, right
Nope dit weekend geen tijd, moet morgen naar Leiden en volgend weekend waarschijnlijk naar zeeland.
What?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 22:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lekker avondje quickscope. 90 gb gecaptured.
Ohja.quote:
Yeah, you heard me.quote:
De Dukequote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah, you heard me.
Nu alles omzetten, kijken of ik het beetje leuk kan editten met een dubstep / d&b nummertje.
Of gewoon nyan cat eronder zetten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeah, you heard me.
Nu alles omzetten, kijken of ik het beetje leuk kan editten met een dubstep / d&b nummertje.
Wordt niet zo uitgebreid als dat. Dat gedoe wat je in het begin ziet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Of gewoon nyan cat eronder zetten.
Maar serieus, als je net zoiets als dit maakt:
Dan is het het beste. Gewoon simpel, geen poespas, maar wel slick geëdit.
Die is echt goed gemaakt!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Of gewoon nyan cat eronder zetten.
Maar serieus, als je net zoiets als dit maakt:
Dan is het het beste. Gewoon simpel, geen poespas, maar wel slick geëdit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |